مزایای برون سپاری مرکز تماس

امروزه برون سپاری خدمات مرکز تماس به یکی از صنایع خدماتی مهم دنیا بدل گشته است. ظهور شرکت‌های برون‌سپاری برای پشتیبانی مشتری، خدمات زیادی به مشتریان سازمان‌هایی که به سادگی نمی‌توانند کارها و خدمات مشتری را در سازمان خودشان انجام دهند، ارائه داده است. این شرکت‌های برون‌سپاری شده می‌توانند خدمات مرکز تماس یک کسب و کار را به طور کامل برعهده بگیرند.

اهمیت و مزایای برون سپاری مرکز تماس

تجارب شرکت­‌های تجاری و خدماتی نشان داده، برون سپاری به دليل كاهش هزينه‌ها و دسترسی به نيروی كار گسترده­‌ مزايای بسیاری دارد. گزینه برون سپاری، انعطاف‌پذیری در فرآیندها، ورود به بازار جدید، افزایش مخاطبان و بیشتر شدن نیروی کار به دلیل کاهش هزینه­‌ها را به همراه دارد. برون سپاری مرکز تماس مثال متداولی برای برون سپاری و قابلیت‌­های آن است.

اهمیت برون سپاری مرکز تماس
اهمیت برون سپاری مرکز تماس

مزایای برون سپاری مرکز تماس را فراموش نکنید تا بتوانید:

1. بر مسئولیت‌های اصلی تمرکز کنید

استارتاپ‌ها معمولا کارکنان داخلی خود را با القای چند وظیفه پیچیده خسته می‌کنند. عیب چند وظیفه‌ای بودن این است که کارکنان واقعاً روی مسئولیت اصلی خود در شرکت تمرکز نمی‌کنند. نتیجه اینکه نه تنها بهره‌وری با اشکال مواجه می‌شود بلکه باعث از بین رفتن تمرکز آن‌ها نیز می‌شود. خدمات برون سپاری مرکز تماس، کسب و کار شما را بر روی جنبه‌های اصلی کارتان متمرکز می‌کند.

عملکردهای اصلی شرکت شما می‌تواند شامل تولید، فروش و توزیع باشد. با استفاده از انواع مراکز تماس و خدماتی که ارائه می‌دهند می‌توانید با نیروهای حرفه‌ای، در پشتیبانی مرکز تماس نگرانی‌های زیادی را مرتفع می‌کنید. در عین حال می‌توانند خدمات بیشتری به مشتریان خود ارائه می‌دهید. در حالی که تیم خارج از سازمان شما می‌تواند پاسخگوی سوالات متداول مشتریان شما باشد، می‌توانید از کارکنان خود برای رسیدگی به مشکلات فنی و تخصصی مشتری به منظور پشتیبانی مشتری بالاتر، استفاده کنید.

مطالعه کنید:  آشنایی با انواع مختلف مرکز تماس و خدماتی که ارائه می‌دهند!

2. 24 ساعته در دسترس باشید

یکی دیگر از مزایای بالقوه برون سپاری مرکز تماس که با اعزام به یک تیم خارجی برجسته شده است، ظرفیت تمدید ساعت کاری است. خدمات شبانه روزی نرخ رضایت مشتری را افزایش می‌دهد. همچنین سطح بالاتری از قابلیت اطمینان برای خدمات مشتری شما را نشان می‌دهد. این به شما اطمینان می‌دهد که حتی پس از پایان ساعات کار در فروشگاه فیزیکی یا دفتر کار خود می‌توانید با مشتری در ارتباط باشید. در هر زمان از شبانه روز، حتی در تعطیلات، می‌توانید به تماس‌های شغلی خود پاسخ دهید. از طرفی، در دسترس بودن 24 ساعته امکان هدف قرار دادن مخاطبان جهانی را فراهم می‌کند.

شناخته شدن خدمات شما دیگر فقط به یک مکان محدود نمی‌شود، زیرا می‌توانید از طریق شرکت‌های خدمات مشتری با دفتر مرکزی خارج از کشور، خدمات مرکز تماس خود را برون سپاری کنید. یک محصول جدید را به فروش گسترده جمعیتی یا فروش سریع به مناطقی که رقبای شما نمی‌توانند به آن برسند، تبلیغ کنید. بنابراین، اجازه می‌دهد کسب و کار شما مشتریان خود را راضی نگه دارد.

3. به جدیدترین فناوری دسترسی داشته باشید

شرکت‌های مراکز تماس این امکان را به مشاغل می‌دهند تا از آخرین فن‌آوری استفاده کنند بدون اینکه مجبور شوند هزینه اضافی، متحمل شوند. ارائه دهنده خدمات انتخابی شما تجهیزات مورد نیاز را برای کمک به بهبود عملیات تجاری شما فراهم می‌کند. این یک روش عالی برای استفاده موثرتر از فناوری و عقب نماندن از خواسته‌های کاربر نهایی است.

مزایا و منافع برون سپاری مرکز تماس برای خدمات مشتری
مزایا و منافع برون سپاری مرکز تماس برای خدمات مشتری

4. با کارشناسان کار کنید

اگر می‌خواهید شرکت خود را به متخصصان حرفه‌ای با کمترین هزینه متصل کنید، پشتیبانی مشتری خود را به مراکز تماس واگذار کنید. مراکز برون سپاری فرآیندهای آزمایش شده و اثبات شده‌ای را ارائه می‌دهند. همچنین قبلاً تجربه گسترده‌ای را به نفع شما کسب کرده‌اند. یک ارائه دهنده خبره توانایی درک اهداف تجاری و انتظارات مشتری و پیشنهاد استراتژی‌های مناسب برای برند شما را دارد. این امر نیاز به جستجوی یک تیم حرفه‌ای و سرمایه‌گذاری در ارائه آموزش‌های اضافی برای کارمندان شما را کاهش می‌دهد.

5. با برون سپاری مقرون به صرفه کار کنید

طبق داده‌ها، مشاغل از طریق برون سپاری تا 50٪ صرفه‌جویی هزینه دارند. از کاهش هزینه‌های عملیاتی مرتبط با کارمندان گرفته تا کمک به مشاغل کوچک برای مدیریت موثر کارگزاران تا ارائه گزینه‌های کارآمد و مناسب با بودجه برای در دسترس قرار دادن نرم افزار‌، تجهیزات و زیرساخت‌های مناسب برای پشتیبانی مشتری، همه از مزایای برون سپاری مرکز تماس است. موفقیت چندین ارائه دهنده خدمات برون سپاری تماس تعجب آور نیست. همچنین در پی وضعیت اضطراری بهداشت جهانی ناشی از همه‌گیری کرونا، تغییر اساسی در تنظیمات کار برای اکثر مشاغل ایجاد شده است. با استفاده از خدمات دورکاری و برون سپاری می‌توانید بر این شرایط غلبه کنید.

مطالعه کنید:  بهترین زمان‌های تماس تلفنی

6. کارآیی و بهره‌وری را به وسیله برون سپاری بهبود ببخشید

آیا احساس می‌کنید خدمات مشتری شما در برخی زمینه‌ها کم است؟ همکاری با مرکز تماس به کسب‌وکار شما کمک می‌کند تا کارمندان آموزش دیده و حرفه‌ای را استخدام کنید. به این ترتیب کارهای تکراری مجموعه خود را کاهش دهید و حداکثر ارزش را از عملیات کارمندان داخلی مجموعه خود بدست آورید. این تنظیمات کاری منجر به بهره‌وری بیشتر کار برای کارکنان و نمایندگان شما در مرکز تماس خواهد شد.

7. رضایت مشتری را افزایش دهید

سپردن خدمات مرکز تماس شما به متخصصان آگاه، باعث می‌شود مشتریان شما برداشت‌های مثبتی از شرکت شما داشته باشند. آن‌ها احساس می‌کنند که ارزش بیشتری دارند. یک شرکت برون سپاری می‌تواند در عرض چند دقیقه زمان پاسخگویی را بهبود و تعداد تماس بی‌جواب و ناموفق را کاهش دهد.

آیا این امر به شما کمک نمی‌کند تجارت خود را ارتقا دهید؟ در صورت همکاری با مناسب‌ترین مرکز تماس، ممکن است تجارت شما تمام مزایای فوق‌العاده ذکر شده را کسب کند. این می‌تواند همان چیزی باشد که شرکت شما برای ارتقا عملیات پشتیبانی مشتری و جلو افتادن از رقبا به آن نیاز دارد.

مرکز تماس همکال می‌تواند در این راستا یک بازوی اجرایی توانمند در برون سپاری مرکز تماس برای شما باشد، تا بتوانید کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن رشد دهید.