یکی از خدمات مرکز تماس همکال، ارائه نرم افزار CRM است که با نام تجاری «همکار» به کسب وکارهای مختلف ارائه میشود. کسبوکارها و سازمانها در کنار برون سپاری خدمات مرکز تماس یا بازاریابی و فروش تلفنی، میتوانند از این نرم افزار برای ثبت نتایج تماسها و ذخیرهسازی آنها به صورت رایگان بهرهمند شوند. این نرم افزار برای استفاده داخلی کسب و کارها، به تنهایی و به صورت رایگان نیز ارائه میشود.
بخشی از امکانات نرم افزار CRM همکار
- تعریف انواع فیلدهای اطلاعاتی در فرمها
- امکان اضافه کردن مخاطبین و محصولات
- مشاهده اطلاعات ثبت شده در قالب جدول و به صورت کارتی
- قابلیت دریافت بکاپ از اطلاعات ثبت شده
- اعمال انواع فیلتر و جستجوی پیشرفته در اطلاعات ثبت شده
- چت کارفرما با کارشناس و سوپروایزر و تیکتگذاری برای هر تماس/کارت
- قابلیت تعریف سطح دسترسیهای مختلف
- درج سوالات متداول مشتریان و اطلاعات پایه کسب و کار
- دسترسی به صوت تمامی مکالمات و جزئیات هر تماس
- اختصاصیسازی فرآیند و مسیر ارتباط با مشتری
- داشبورد وضعیت مشتریان و تعداد تماسها در بازههای زمانی مختلف
تصاویری از CRM همکار
(نسخه 4.3)
(نسخه بعدی نرمافزار CRM همکار در 1 الی 5 آذرماه 1403 با امکانات کاملتر رونمایی خواهد شد.)
(نسخه بعدی نرمافزار CRM همکار در 1 الی 5 آذرماه 1403 با امکانات کاملتر رونمایی خواهد شد.)
ویژگیهای برجسته نرم افزار CRM همکار
داشبورد تحلیلی اطلاعات
صاحبان کسبوکارهای مختلف برای ارزیابی تماسهای ورودی و خروجی میتوانند علاوهبر دسترسی به جزئیات تماسها و موارد ثبت شده، از نمودارهای تحلیلی استفاده کنند. این نمودارها نشاندهنده تعداد تماسهای ورودی و خروجی به صورت تفکیک شده و تعداد مشتریان در هر دستهبندی میشود.
سفارشی سازی فرم ثبت اطلاعات
همکال با درک نیازمندی و دغدغه صاحبان کسبوکار، امکان سفارشی سازی فرم ثبت اطلاعات را مطابق با خواسته آنها فراهم میکند. به عبارتی علاوهبر اینکه پشتیبان همکال امکان سفارشی سازی فرمها را دارد، این امکان برای کارفرمایان نیز به صورت مجزا فراهم شده است.
دسترسی به صوت و جزئیات تماسها
مرکز تماس همکال با ایجاد دسترسی کارفرمایان به صوت تماسها (اعم از ورودی و خروجی) و جزئیات مربوط به هر تماس از جمله مدت زمان مکالمه، تاریخ و ساعت برقراری تماس، کارشناس تماس پاسخگو، درج کامنت برای هر صوت و … نگرانیهای آنها را در برونسپاری کاهش داده است.
تیکتگذاری و گفتگوی کاربرهای مختلف کسب و کار
ارتباط و تعامل بین کارفرما، سوپروایزر و کارشناسان تماس برای کسبوکارهایی که در حوزه تخصصیتر فعالیت میکنند از اهمیت بالاتری برخوردار است. همکال، قابلیت گفتگو و ایجاد این ارتباط دو طرفه و ثبت تیکت روی هر کارت یا صوت تماس را فراهم میکند.
داشبورد تحلیلی اطلاعات
صاحبان کسبوکارهای مختلف برای ارزیابی تماسهای ورودی و خروجی میتوانند علاوهبر دسترسی به جزئیات تماسها و موارد ثبت شده، از نمودارهای تحلیلی استفاده کنند. این نمودارها نشاندهنده تعداد تماسهای ورودی و خروجی به صورت تفکیک شده و تعداد مشتریان در هر دستهبندی میشود.
سفارشی سازی فرم ثبت اطلاعات
همکال با درک نیازمندی و دغدغه صاحبان کسبوکار، امکان سفارشی سازی فرم ثبت اطلاعات را مطابق با خواسته آنها فراهم میکند. به عبارتی علاوهبر اینکه پشتیبان همکال امکان سفارشی سازی فرمها را دارد، این امکان برای کارفرمایان نیز به صورت مجزا فراهم شده است.
دسترسی به صوت و جزئیات تماسها
مرکز تماس همکال با ایجاد دسترسی کارفرمایان به صوت تماسها (اعم از ورودی و خروجی) و جزئیات مربوط به هر تماس از جمله مدت زمان مکالمه، تاریخ و ساعت برقراری تماس، کارشناس تماس پاسخگو، درج کامنت برای هر صوت و … نگرانیهای آنها را در برونسپاری کاهش داده است.
تیکتگذاری و گفتگوی کاربرهای مختلف کسب و کار
ارتباط و تعامل بین کارفرما، سوپروایزر و کارشناسان تماس برای کسبوکارهایی که در حوزه تخصصیتر فعالیت میکنند از اهمیت بالاتری برخوردار است. همکال، قابلیت گفتگو و ایجاد این ارتباط دو طرفه و ثبت تیکت روی هر کارت یا صوت تماس را فراهم میکند.
استفاده رایگان از CRM همکار
برای استفاده رایگان از CRM همکار فرم زیر را پر کنید.
مزایای استفاده از نرم افزار CRM ابری همکار
ارائه خدمات در حوزهی مدیریت ارتباط با مشتریان
صرفه جویی در زمان
استفاده از نرم افزار سی آر ام ابری (تحت وب) در مقایسه با نرم افزار CRM نصبی زمان کمتری صرف میکند و دردسرهای مربوط به نصب تجهیزات سخت افزاری و … را ندارد. همین امر مدیران کسبوکار را برای استفاده از نرم افزار CRM ابری مصمم میکند.
دسترسی بهتر
با کمک نسخه ابری یا تحت وب نرم افزار CRM امکان دسترسی به آن از طریق اینترنت در هر مکانی وجود دارد و وابسته به محیط کار نیست. بنابراین تمام کارکنان حضوری و دورکاری یک شرکت یا سازمان میتوانند بدون هیچ محدودیتی از آن استفاده کنند.
هزینه کمتر
برای استفاده از نرمافزار CRM ابری (تحت وب) صرفا خرید یک بسته اشتراکی کفایت میکند تا مدیران کسبوکار را به اهداف خود نزدیکتر کند. در حالی که برای استفاده از نسخه نصبی CRM باید هزینه مربوط به نرمافزار CRM، تجهیزات و سرور مورد نیاز آن نیز پرداخت شود.
تهیه نسخه پشتیبان
یک نرمافزار CRM ابری یا تحت وب باید قابلیت بکاپگیری و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات ذخیره شده را داشته باشد. در این صورت ویژگی امنیت بالای نرم افزار CRM در مقایسه با نسخه نصبی آن افزایش یافته و تکیهگاه محکمی برای رشد خواهد شد.
مزایای استفاده از نرم افزار CRM ابری همکار
ارائه خدمات در حوزهی مدیریت ارتباط با مشتریان
صرفه جویی در زمان
استفاده از نرم افزار سی آر ام ابری (تحت وب) در مقایسه با نرم افزار CRM نصبی زمان کمتری صرف میکند و دردسرهای مربوط به نصب تجهیزات سخت افزاری و … را ندارد. همین امر مدیران کسبوکار را برای استفاده از نرم افزار CRM ابری مصمم میکند.
هزینه کمتر
برای استفاده از نرمافزار CRM ابری (تحت وب) صرفا خرید یک بسته اشتراکی کفایت میکند تا مدیران کسبوکار را به اهداف خود نزدیکتر کند. در حالی که برای استفاده از نسخه نصبی CRM باید هزینه مربوط به نرمافزار CRM، تجهیزات و سرور مورد نیاز آن نیز پرداخت شود.
دسترسی بهتر
با کمک نسخه ابری یا تحت وب نرم افزار CRM امکان دسترسی به آن از طریق اینترنت در هر مکانی وجود دارد و وابسته به محیط کار نیست. بنابراین تمام کارکنان حضوری و دورکاری یک شرکت یا سازمان میتوانند بدون هیچ محدودیتی از آن استفاده کنند.
تهیه نسخه پشتیبان
یک نرمافزار CRM ابری یا تحت وب باید قابلیت بکاپگیری و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات ذخیره شده را داشته باشد. در این صورت ویژگی امنیت بالای نرم افزار CRM در مقایسه با نسخه نصبی آن افزایش یافته و تکیهگاه محکمی برای رشد خواهد شد.
سوالات متداول در مورد نرم افزار CRM همکار
در حال حاضر تمامی کسبوکارها (چه مشتریان همکال و چه سایر کسبوکارها) به صورت رایگان میتوانند از CRM همکار استفاده کنند.