تهران، خیابان انقلاب، بین چهارراه ولی عصر و فلسطین، نبش خیابان مظفر جنوبی، پلاک ۱۰۷۰ ، واحد ۵

مرکز تماس همکال

مرکز تماس همکال

گفتگوی آنلاین (پشتیبانی چتی) همکال

گفتگوی آنلاین یک روش متداول خدمات مشتری یا پشتیبانی است که از طریق استفاده از یک برنامه پیام رسان یا ربات گفتگوی چتی به مشتریان کمک می‌کند. امروزه مزیت گفتگوهای آنلاین بیشتر از گذشته مورد توجه کسب‌وکارها قرار گرفته است. به طوری که در کنار پشتیبانی تلفنی، از این روش هم برای تعامل با مشتریان استفاده می‌کنند. کسب‌وکارها می‌توانند «پشتیبانی از چت» سایت خود را به مرکز تماس همکال برون سپاری کنند. در کال سنتر همکال، گفتگوهای آنلاین در بسترهای مختلفی انجام می‌شود. پشتیبان چت می‌تواند پاسخگوی تمامی پیام‌ها از طریق گفتگوی چت در سایت، ایمیل، پیامرسان‌ها،‌شبکه‌های اجتماعی و … باشد.

نحوه ارائه این خدمت

در مرکز تماس همکال، به کسب‌وکارهایی که به خدمت «گفتگوی آنلاین» نیاز داشته باشند، این خدمت ارائه می‌شود. بعد از اینکه کارفرما تمامی آموزش‌ها را به سوپروایزر ارائه کرد، سوپروایزر دستورالعمل‌ها را تدوین می‌کند و آموزش‌های لازم را به ایشان ارائه می‌دهد.

با عبور از مرحله آموزش، کارشناسان مربوطه کار را تحت نظارت سوپروایزر و کارفرما شروع می‌کنند. کارفرما نیز می‌تواند به صورت مستقیم با بخش گفتگوی چتی ارتباط بگیرد. این سهولت در برقراری ارتباط بین کارفرما و کارشناس پشتیبانی، بر نحوه عملکرد نیرو تاثیر به‌سزایی خواهد گذاشت.

پشتیبانی چتی (گفتگوی آنلاین)

پشتیبانی چتی همکال

برای دریافت تعرفه خدمت، با ما تماس بگیرید.

برای دریافت تعرفه خدمت، با ما تماس بگیرید.

جدیدترین مقالات پشتیبانی چتی

پشتیبانی چتی

خدمت پشتیبانی تلفنی

پشتیبانی صرفا به پشتیبانی از پیام‌های دریافتی کاربران ختم نمی‌شود. بلکه می‌توان از تماس‌های تلفنی مشتریان نیز پشتیبانی کرد. برای آشنایی بیشتر روی دکمه «مرکز تماس و پشتیبانی تلفنی» کلیک نمایید.