تهران، خیابان انقلاب، بین چهارراه ولی عصر و فلسطین، نبش خیابان مظفر جنوبی، پلاک ۱۰۷۰ ، واحد ۵

مرکز تماس همکال

مرکز تماس همکال

آکادمی آموزش فروش و پشتیبانی تلفنی همکال

فروش تلفنی و پشتیبانی پس از فروش از مشتریان، همواره برای بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کار حائز اهمیت بوده است. به همین خاطر، ‌دوره‌های آموزشی آکادمی همکال، ویژه مدیران و صاحبان کسب‌وکاری است که دغدغه افزایش فروش و ارتقای کیفیت پاسخگویی به مشتریان خود را دارند. آکادمی همکال،‌ در جهت ارائه آموزش‌های عمومی و تخصصی فروش و پشتیبانی تلفنی به کسب‌وکارها فعالیت می‌کند. در دوره های آموزشی فروش تلفنی و مرکز تماس، تجربه‌های چند ساله همکال در حوزه ارتباط با مشتریان بالقوه و بالفعل به طور کامل و تخصصی به مدیران و صاحبان کسب‌وکار منتقل می‌شود. به علاوه،‌ کارشناسان تماس نیز می‌توانند با شرکت در این دوره‌ها مهارت‌های فروش تلفنی و پشتیبانی از مشتریان را فرا گرفته یا حتی ارتقا دهند.

ویژگی های دوره آموزش فروش تلفنی

دوره آموزش فروش تلفنی شامل دو دوره عمومی و تخصصی است. دوره عمومی مناسب کارشناسان تماس و افرادی است که به دریافت اطلاعات عمومی حوزه فروش تلفنی علاقه‌مند هستند. آن دسته از مدیران و صاحبان کسب و کار که به اطلاعات پایه‌ای فروش تلفنی اشراف دارند و صرفا تمایل به دریافت آموزش‌های تخصصی حوزه فروش تلفنی را دارند، می‌توانند بدون شرکت در دوره عمومی، جلسات دوره تخصصی را بگذرانند.

۱-سرفصل‌های دوره عمومی فروش تلفنی

  • کارگاه اول) الفبای فروش تلفنی
  • کارگاه دوم) مسیر تبدیل شدن به فروشنده موفق
  • کارگاه سوم) صفر تا صد لحن و بیان در مذاکرات تلفنی
  • کارگاه چهارم) شیوه شناخت مشتری و کنترل احساسات
  • کارگاه پنجم) تکنیک‌های تخصصی اقناع‌سازی در مذاکره و فروش تلفنی

۲- سرفصل‌های دوره تخصصی آموزش فروش تلفنی

  • بررسی خدمت و محصولات شرکت و مدل فروش
  • ارزیابی، تدوین و ارائه‌ی پیشنهاداتی به منظور بهبود مدل فروش
  • اصلاح متن‌ها و سناریوهای موجود و در صورت لزوم، تدوین سناریوهای جدید بازاریابی و فروش تلفنی
  • جلسات آموزش سناریوهای فروش تلفنی با کارشناسان تماس
  • طراحی سیستم کنترل کیفیت به همراه فرم‌های ارزیابی سطوح مختلف
  • ارزیابی مکالمات مطابق با سیستم کنترل کیفیت طراحی شده و کوچینگ و آموزش کارشناسان فروش تلفنی به صورت دوره‌ای

۲- سرفصل‌های دوره تخصصی آموزش فروش تلفنی

  • بررسی خدمت و محصولات شرکت و مدل فروش
  • ارزیابی، تدوین و ارائه‌ی پیشنهاداتی به منظور بهبود مدل فروش
  • اصلاح متن‌ها و سناریوهای موجود و در صورت لزوم، تدوین سناریوهای جدید بازاریابی و فروش تلفنی
  • جلسات آموزش سناریوهای فروش تلفنی با کارشناسان تماس
  • طراحی سیستم کنترل کیفیت به همراه فرم‌های ارزیابی سطوح مختلف
  • ارزیابی مکالمات مطابق با سیستم کنترل کیفیت طراحی شده و کوچینگ و آموزش کارشناسان فروش تلفنی به صورت دوره‌ای

ویژگی‌های دوره آموزش پشتیبانی تلفنی

دوره پشتیبانی تلفنی با هدف آموزش و مربی‌گری کارشناسان مرکز تماس کسب‌وکارها برگزار می‌شود. این دوره علاوه‌بر ارائه آموزش‌های کلی در خصوص نحوه مکالمه کارشناسان با مشتریان، شامل طراحی فرم‌هایی به منظور کنترل کیفیت و ارزیابی و نظارت بر عملکرد کارشناسان پشتیبانی خواهد بود.

1- سرفصل‌های دوره پشتیبانی تلفنی

  • ارائه فایل آموزشیِ عمومی پشتیبانی تلفنی
  • آشنایی با وضعیت فعلی مرکز تماس و مهم‌ترین مسائلِ آن
  • تدوین دستنامه‌ها و درختِ دانش
  • طراحی سیستم کنترل کیفیت به همراه فرم‌های ارزیابی سطوح مختلف
  • جلسات آموزشی سناریوها با کارشناسان تماس
  • ارزیابی مکالمات مطابق با سیستم کنترل کیفیت طراحی شده و کوچینگ کارشناسان
دوره آموزش فروش و پشتیبانی تلفنی همکال

مراحل شرکت در دوره‌های آموزش فروش و پشتیبانی تلفنی

اعلام نیازمندی‌ به آکادمی همکال

اعلام نیازمندی به منظور شرکت در دوره‌ها و آشنایی با خدمات  و محصولات شرکت/کسب‌وکار برای اختصاصی‌سازی آموزش‌ها

ارائه تعرفه دوره‌ها

ارائه تعرفه شرکت در هر دوره (آموزش فروش تلفنی و پشتیبانی تلفنی) به مدیران و صاحبان کسب‌وکار و همچنین ارائه پروپوزال از نحوه برگزاری دوره‌ها

هماهنگی برگزاری جلسات دوره

هماهنگی‌های لازم اعم از نهایی کردن تاریخ و ساعت جلسات آنلاین یا حضوری هر دوره و تعیین مدرس یا کوچ از سمت آکادمی آموزشی همکال 

تشکیل جلسات هر دوره به صورت آنلاین یا حضوری

برگزاری دوره و تشکیل کامل جلسات هر دوره به تعداد مورد نیاز و ارائه آموزش‌ها به همراه جلسه پرسش و پاسخ

مراحل شرکت در دوره‌های آموزش فروش و پشتیبانی تلفنی

1. اعلام نیازمندی‌ به آکادمی همکال

اعلام نیازمندی به منظور شرکت در دوره‌ها و آشنایی با خدمات  و محصولات شرکت/کسب‌وکار برای اختصاصی‌سازی آموزش‌ها

2. ارائه تعرفه دوره‌ها

ارائه تعرفه شرکت در هر دوره (آموزش فروش تلفنی و پشتیبانی تلفنی) به مدیران و صاحبان کسب‌وکار و همچنین ارائه پروپوزال از نحوه برگزاری دوره‌ها

3. هماهنگی برگزاری جلسات دوره

هماهنگی‌های لازم اعم از نهایی کردن تاریخ و ساعت جلسات آنلاین یا حضوری هر دوره و تعیین مدرس یا کوچ از سمت آکادمی آموزشی همکال 

4. تشکیل جلسات هر دوره به صورت آنلاین یا حضوری

برگزاری دوره و تشکیل کامل جلسات هر دوره به تعداد مورد نیاز و ارائه آموزش‌ها به همراه جلسه پرسش و پاسخ

برای دریافت تعرفه خدمت، با ما تماس بگیرید.

برای دریافت تعرفه خدمت، با ما تماس بگیرید.

جدیدترین مقالات آکادمی همکال