تهران، خیابان انقلاب، بین چهارراه ولی عصر و فلسطین، نبش خیابان مظفر جنوبی، پلاک ۱۰۷۰ ، واحد ۵

مرکز تماس همکال

مرکز تماس همکال

درباره ما

همکال؛ پیشرونده و پایدار

مرکز تماس (ارتباطات) و خدمات همکال، با ماموریت پشتیبانی و انجام فعالیت‌های برون‌سپاری شده کسب‌وکارها و سازمان‌ها در سال 99 شروع به کار کرد.

در مرکز تماس همکال بیش از 80 نفر در حوزه‌های مختلف قابل برون‌سپاریِ شرکت‌ها و سازمان‌ها فعالیت می‌کنند.

با استفاده از برون‌سپاری، کسب‌وکارها و سازمان‌ها دیگر هزینه‌ی فضا، تجهیزات، بیمه‌ی نیروی انسانی، آموزش نیروی انسانی و … را نخواهند داشت و همچنین حجم فرآیندها و فعالیت‌های شرکت‌ها و سازمان‌ها کاهش خواهد یافت و مجموعه، سبک‌‌تر خواهد شد و این فرصتی را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند که بر روی فرآیندها و خدمات اصلی خود تمرکز بیشتری داشته باشند.

چشم‌انداز «همکال» تبدیل شدن به گزینه‌ی اول سازمان‌ها و کسب‌وکارها برای برون‌سپاری فرآیندهای ارتباط با مخاطبان و مشتریان است.

در قالب آمار

بخشی از دستاوردهای همکال از ابتدای شکل‌گیری تا کنون در قالب آمار
0 +
مشتری تاکنون
0 +
ظرفیت تماس روزانه
0 +
کارشناس تماس

تاییدیه مشتریان

در زیر تصاویر نامه‌های رسمی تعدادی از مشتریان همکال، حاوی نتایج ارزیابی خدمات مرکز تماس همکال، آمده است.

نظرات مشتریان همکال

سیستم کنترل کیفیت همکال​

برای آشنایی با معماری سیستم کنترل کیفیت همکال، روی دکمه «کنترل کیفیت» کلیک کنید.

سیستم کنترل کیفیت همکال​

برای آشنایی با معماری سیستم کنترل کیفیت همکال، روی دکمه «کنترل کیفیت» کلیک کنید.

مرکز تماس همکال در رسانه‌ها

کسب‌وکارِ شما، کسب‌وکارِ ماست...