درباره همکال

درباره همکال

داستان همکال

داستان همکال

همکال؛ پیشرونده و پایدار

مرکز تماس (ارتباطات) و خدمات همکال، با ماموریت پشتیبانی و انجام فعالیت‌های برون‌سپاری شده کسب‌وکارها و سازمان‌ها در سال 99 شروع به کار کرد.

در این مجموعه هم‌اکنون بیش از 75 نفر از استان‌های مختلف کشور (خصوصا دو استان تهران و همدان) در حوزه‌های مختلف قابل برون‌سپاری شرکت‌ها و سازمان‌ها به صورت حضوری و دورکاری فعالیت می‌کنند.

با استفاده از برون‌سپاری، کسب‌وکارها و سازمان‌ها دیگر هزینه‌ی فضا، تجهیزات، بیمه‌ی نیروی انسانی، آموزش نیروی انسانی و … را نخواهند داشت و همچنین حجم فرآیندها و فعالیت‌های شرکت‌ها و سازمان‌ها کاهش خواهد یافت و مجموعه، سبک‌‌تر خواهد شد و این فرصتی را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند که بر روی فرآیندها و خدمات اصلی خود تمرکز بیشتری داشته باشند.

چشم‌انداز «همکال» تبدیل شدن به گزینه‌ی اول سازمان‌ها و کسب‌وکارها برای برون‌سپاری فرآیندهای ارتباط با مخاطبان و مشتریان است.

همکال؛ پیشرونده و پایدار

مرکز تماس (ارتباطات) و خدمات همکال، با ماموریت پشتیبانی و انجام فعالیت‌های برون‌سپاری شده کسب‌وکارها و سازمان‌ها در سال 99 شروع به کار کرد.

در این مجموعه هم‌اکنون بیش از 75 نفر از استان‌های مختلف کشور (خصوصا دو استان تهران و همدان) در حوزه‌های مختلف قابل برون‌سپاری شرکت‌ها و سازمان‌ها به صورت حضوری و دورکاری فعالیت می‌کنند.

با استفاده از برون‌سپاری، کسب‌وکارها و سازمان‌ها دیگر هزینه‌ی فضا، تجهیزات، بیمه‌ی نیروی انسانی، آموزش نیروی انسانی و … را نخواهند داشت و همچنین حجم فرآیندها و فعالیت‌های شرکت‌ها و سازمان‌ها کاهش خواهد یافت و مجموعه، سبک‌‌تر خواهد شد و این فرصتی را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند که بر روی فرآیندها و خدمات اصلی خود تمرکز بیشتری داشته باشند.

چشم‌انداز «همکال» تبدیل شدن به گزینه‌ی اول سازمان‌ها و کسب‌وکارها برای برون‌سپاری فرآیندهای ارتباط با مخاطبان و مشتریان است.

در قالب آمار

بخشی از دستاوردهای همکال از ابتدای شکل‌گیری تا کنون در قالب آمار

00+

مشتری تاکنون

00+

ظرفیت تماس روزانه

00+

تعداد همکار

همکال؛ خانواده‌ای از همه جای ایران

همکال تلاش می‌کند کارشناسان تماس از منطقه سکونت مخاطبان و آشنا به زمینه‌های فرهنگی مخاطبانِ کارفرما را برای برقراری تماس انتخاب کند.
hamcall team

تاییدیه مشتریان

تاییدیه مشتریان

در زیر تصاویر نامه‌های رسمی تعدادی از مشتریان همکال، حاوی نتایج ارزیابی خدمات مرکز تماس همکال، آمده است.

در زیر تصاویر نامه‌های رسمی تعدادی از مشتریان همکال، حاوی نتایج ارزیابی خدمات مرکز تماس همکال، آمده است.

نامه تاییدیه باسلام از مرکز تماس همکال
باسلام
نامه تاییدیه بنیاد برکت از مرکز تماس همکال
بنیاد برکت
نامه تاییدیه قسطا از مرکز تماس همکال
قسطا
نامه تاییدیه هلدینگ تدبیر ایران از مرکز تماس همکال
گسترش الکترونیک تدبیر ایران
نامه تاییدیه هست اینجا از مرکز تماس همکال
رادسفیران روناک
نامه تاییدیه شب از مرکز تماس همکال
شب
نامه تاییدیه ترابرنت از مرکز تماس همکال
ترابرنت
نامه تاییدیه وایزر از مرکز تماس همکال
وایزر
نامه تاییدیه حلال فاند از همکال
حلال فاند
نامه تاییدیه طبایع از مرکز تماس همکال
طبایع

در صورت نیاز به تاییدیه‌های بیشتر با ما تماس بگیرید.

سیستم کنترل کیفیت همکال

برای آشنایی با معماری سیستم کنترل کیفیت همکال، روی دکمه «کنترل کیفیت» کلیک کنید.

مرکز تماس همکال در رسانه‌ها

کسب‌وکارِ شما، کسب‌وکارِ ماست...

با همکال، سبک‌تر شو، بلندتر پرواز کن!