همکال؛ پیشرونده و پایدار
مرکز تماس (ارتباطات) و خدمات همکال، با ماموریت پشتیبانی و انجام فعالیتهای برونسپاری شده کسبوکارها و سازمانها در سال 99 شروع به کار کرد.
در مرکز تماس همکال بیش از 80 نفر در حوزههای مختلف قابل برونسپاریِ شرکتها و سازمانها فعالیت میکنند.
با استفاده از برونسپاری، کسبوکارها و سازمانها دیگر هزینهی فضا، تجهیزات، بیمهی نیروی انسانی، آموزش نیروی انسانی و … را نخواهند داشت و همچنین حجم فرآیندها و فعالیتهای شرکتها و سازمانها کاهش خواهد یافت و مجموعه، سبکتر خواهد شد و این فرصتی را برای کسبوکارها فراهم میکند که بر روی فرآیندها و خدمات اصلی خود تمرکز بیشتری داشته باشند.
چشمانداز «همکال» تبدیل شدن به گزینهی اول سازمانها و کسبوکارها برای برونسپاری فرآیندهای ارتباط با مخاطبان و مشتریان است.
در قالب آمار
بخشی از دستاوردهای همکال از ابتدای شکلگیری تا کنون در قالب آمار
تاییدیه مشتریان
در زیر تصاویر نامههای رسمی تعدادی از مشتریان همکال، حاوی نتایج ارزیابی خدمات مرکز تماس همکال، آمده است.
نظرات مشتریان همکال
سیستم کنترل کیفیت همکال
برای آشنایی با معماری سیستم کنترل کیفیت همکال، روی دکمه «کنترل کیفیت» کلیک کنید.
سیستم کنترل کیفیت همکال
برای آشنایی با معماری سیستم کنترل کیفیت همکال، روی دکمه «کنترل کیفیت» کلیک کنید.