تهران، خیابان انقلاب، بین چهارراه ولیعصر و فلسطین، نبش خیابان مظفر جنوبی، پلاک ۱۰۷۰ ، واحد ۵

مرکز تماس همکال

مرکز تماس همکال

درباره ما

همکال؛ پیشرونده و پایدار

مرکز تماس (ارتباطات) و خدمات همکال، با ماموریت پشتیبانی و انجام فعالیت‌های برون‌سپاری شده کسب‌وکارها و سازمان‌ها در سال 99 شروع به کار کرد و به دو زبان فارسی و انگلیسی خدمات خود را ارائه می‌کند.

در مرکز تماس همکال بیش از 80 نفر در حوزه‌های مختلف قابل برون‌سپاریِ شرکت‌ها و سازمان‌ها فعالیت می‌کنند.

کسب‌وکارها و سازمان‌ها با استفاده از برون سپاری فرایندهای کسب و کار (Business Process Outsourcing)، دیگر هزینه‌ی فضا، تجهیزات، بیمه‌ی نیروی انسانی، آموزش نیروی انسانی و … را نخواهند داشت و همچنین حجم فرآیندها و فعالیت‌های شرکت‌ها و سازمان‌ها کاهش خواهد یافت و مجموعه، سبک‌‌تر خواهد شد و این فرصتی را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند که بر روی فرآیندها و خدمات اصلی خود تمرکز بیشتری داشته باشند.

ماموریت «همکال» ارائه خدمات باکیفیت به مخاطبان و مشتریانِ سازمان‌ها و کسب‌وکارها است.

در قالب آمار

بخشی از دستاوردهای همکال از ابتدای شکل‌گیری تا کنون در قالب آمار
0 +
مشتری تاکنون
0 +
ظرفیت تماس روزانه
0 +
کارشناس تماس

تاییدیه مشتریان

در زیر تصاویر نامه‌های رسمی تعدادی از مشتریان همکال، حاوی نتایج ارزیابی خدمات مرکز تماس همکال، آمده است.

نظرات مشتریان همکال

نظرات مشتریان همکال

سیستم کنترل کیفیت همکال​

برای آشنایی با معماری سیستم کنترل کیفیت همکال، روی دکمه «کنترل کیفیت» کلیک کنید.

سیستم کنترل کیفیت همکال​

برای آشنایی با معماری سیستم کنترل کیفیت همکال، روی دکمه «کنترل کیفیت» کلیک کنید.

کسب‌وکارِ شما، کسب‌وکارِ ماست...