نرم افزار CRM مرکز تماس همکال

نرم افزار CRM مرکز تماس همکال

مرکز تماس همکال با هدف ارائه خدمات باکیفیت‌تر و در عین حال مقرون‌ به صرفه‌، اقدام به راه‌اندازی یک نرم افزار CRM اختصاصی نموده است. کسب‌وکارها و سازمان‌ها در کنار برون سپاری خدمات مرکز تماس یا بازاریابی و فروش تلفنی، می‌توانند از این نرم افزار برای ثبت نتایج تماس‌ها و ذخیره‌سازی آن‌ها به صورت رایگان بهره‌مند شوند. شایان بیان است که این نرم افزار در حال حاضر به تنهایی قابل فروش نبوده و صرفا در کنار سایر خدمات به کسب‌وکارها ارائه می‌شود.

مرکز تماس همکال با هدف ارائه خدمات باکیفیت‌تر و در عین حال مقرون‌ به صرفه‌، اقدام به راه‌اندازی یک نرم افزار CRM اختصاصی نموده است. کسب‌وکارها و سازمان‌ها در کنار برون سپاری خدمات مرکز تماس یا بازاریابی و فروش تلفنی، می‌توانند از این نرم افزار برای ثبت نتایج تماس‌ها و ذخیره‌سازی آن‌ها به صورت رایگان بهره‌مند شوند. شایان بیان است که این نرم افزار در حال حاضر به تنهایی قابل فروش نبوده و صرفا در کنار سایر خدمات به کسب‌وکارها ارائه می‌شود.

مزایای استفاده از نرم افزار CRM

مزایای استفاده از نرم افزار CRM

استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای تمامی کسب‌وکارها مزایای متفاوتی دارد، اما متدوال‌ترین مزیت‌های آن عبارت است از :

  • - جمع‌آوری اطلاعات و شناخت بهتر مشتریان
  • - حفظ مشتریان فعلی و افزایش رضایت آن‌ها
  • - پیش‌بینی بهتر نیازمندی مشتریان
  • - ایجاد هماهنگی‌های بهتر بین همکاران یک سازمان
  • - نظم‌دهی در فرایند فروش یا پشتیبانی از مشتریان
  • - سرعت بخشیدن در یافتن اطلاعات مشتریان قدیمی

عوامل موثر در انتخاب نرم افزار CRM

عوامل موثر در انتخاب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

مطالعات نشان داده است که نرم افزار CRM - در صورتی که درست و متناسب با ویژگی‌های کسب و کار باشد- می‌تواند رشد قابل توجهی را در فروش ایجاد کند. ممکن است یک کسب و کار، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مناسبی که تمامی نیازهایش را برآورده نکند، پیدا نکند که در این شرایط، کسب و کارها نرم افزار CRM‌ مختص به خود را ایجاد می‌کنند و توسعه می‌دهد. اما نرم افزارهای موجود پاسخگوی بسیاری از انواع کسب و کارها هستند. برای انتخاب یک نرم افزار CRM مناسب باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

مطالعات نشان داده است که نرم افزار CRM - در صورتی که درست و متناسب با ویژگی‌های کسب و کار باشد- می‌تواند رشد قابل توجهی را در فروش ایجاد کند. ممکن است یک کسب و کار، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مناسبی که تمامی نیازهایش را برآورده نکند، پیدا نکند که در این شرایط، کسب و کارها نرم افزار CRM‌ مختص به خود را ایجاد می‌کنند و توسعه می‌دهد. اما نرم افزارهای موجود پاسخگوی بسیاری از انواع کسب و کارها هستند. برای انتخاب یک نرم افزار CRM مناسب باید موارد زیر را در نظر بگیرید:​

هزینه مقرون به صرفه

تناسب با فعالیت کسب‌وکار

راحتی در استفاده از CRM

شهرت ارائه‌دهنده CRM

قابلیت بکاپ از اطلاعات

نوع دسترسی به CRM

امکانات نرم افزار CRM همکال

بخشی از امکانات نسخه فعلی نرم‌افزار CRM مرکز تماس همکال:

  • - ورود انواع داده‌های مخاطبان و مشتریان کسب‌وکار
  • - مشاهده اطلاعات ثبت شده در قالب یک جدول
  • - قابلیت دریافت خروجی و بکاپ از اطلاعات ثبت شده در قالب فایل اکسل
  • - جستجوی پیشرفته و اعمال فیلتر بر اطلاعات ثبت شده
  • - چت کارفرما با کارشناس و  سوپروایزر
  • - درج سوالات متداول کسب‌وکار و متن پیش‌فرض مکالمه با مشتریان
  • - دسترسی به صوت تمامی مکالمات با ذکر جزئیات (نظیر ساعت و تاریخ تماس، کارشناس تماس پاسخگو، مدت زمان مکالمه و ...)
  • - اختصاصی‌سازی فرآیند ارتباط با مشتری و ثبت وضعیت فعلی مشتری در فرآیند
  • - نمودارهای تحلیلی از وضعیت مشتریان، تعداد تماس‌ها در بازه‌های زمانی مختلف 
امکانات نرم افزار CRM همکال

سوالات متداول در مورد نرم افزار CRM همکال

سوالات متداول در مورد نرم افزار CRM همکال

در حال حاضر CRM همکال به کسب‌وکارهایی به صورت رایگان ارائه می‌شود که یکی از خدمات مرکز تماس همکال را دریافت کرده باشند. 

در حال حاضر امکان فروش CRM همکال وجود ندارد و صرفا مشتریان همکال می‌توانند از آن برای مشاهده نتایج تماس‌ها استفاده کنند.

دسترسی به صوت مکالمات ضبط شده در صورتی امکان‌پذیر است که از خطوط ویپ همکال استفاده شود.