تهران، خیابان انقلاب، بین چهارراه ولی عصر و فلسطین، نبش خیابان مظفر جنوبی، پلاک ۱۰۷۰ ، واحد ۵

مرکز تماس همکال

مرکز تماس همکال

دستیار شخصی تلفنی همکال

دستیار تلفنی روشی جدید برای برون سپاری و افزایش بهره‌وری شرکت‌ها

دستیار شخصی تلفنی یکی از مواردی است که امروزه در میان کسب‌وکارهای مدرن استفاده‌های بسیاری دارد. اگر شما هم یکی از این کسب‌وکارها هستید و نیاز دارید با هزینه مناسب یک دستیار با مهارت‌هایی که نیاز دارید در ساعات مشخص در دسترس شما باشد می‌تواند از دستیار مجازی همکال استفاده کنید. برای اینکه با خدمات دستیار مجازی آشنا شوید در این مقاله همراه ما باشید. 

لزوم داشتن AV برای کسب‌وکارها
لزوم داشتن AV برای کسب‌وکارها

سرویس دستیار تلفنی چیست؟

یک سرویس دستیار تلفنی دستیاران ماهری از راه دور را ارائه می‌دهد. این دستیاران می‌توانند به صاحبان مشاغل در انجام کارهای مختلف کمک کنند. اغلب این کارها را در غیاب یک دستیار مجازی باید خودشان انجام دهند. حتی گاهی برای انجام دادن آن‌ها به کارمندی پول می‌دادند، کمک کنند. این موارد می‌تواند هر چیزی باشد، از پاسخ به ایمیل‌ها و درخواست‌های خدمات مشتری شامل پاسخ دهی به تماس مشتریان یا انجام تماس خروجی گرفته تا به‌روزرسانی یک وب سایت یا ارائه پشتیبانی فنی به مشتریان را می‌تواند انجام دهد.

چگونه کار می‌کنند؟

خدمات دستیار مجازی با تشکیل جلسه‌ای با مشتری برای ارزیابی نیازهای آنها شروع می‌شود. در مرحله بعد، این سرویس یک دستیار اختصاصی که با مهارت‌های مدنظر مشتری مطابقت دارد یا یک مدیر داخلی که می‌تواند وظایف را به افراد مناسب واگذار کند را درنظر می‌گیرد.

سرویس‌های دستیار مجازی این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که مستقیماً از طریق ایمیل، تلفن یا چت، کارها را به درخواست خود مطرح کنند. این خدمات بر اساس تعداد کل ساعاتی که مشتریان برای هر روز، هفته یا ماه در نظر دارند، همچنین با توجه به نوع نیازمندی مشتریان برنامه‌های قیمت‌گذاری ارائه می‌دهند.

شرکت‌های ارائه دهنده خدمات دستیار مجازی بر ارائه افراد حرفه‌ای تحصیل کرده و آموزش دیده متمرکز هستند. این افراد می‌توانند تقریباً هر کاری را با توانایی بالا و حرفه‌ای انجام دهند. این یک مزیت فوق‌العاده برای تمامی صاحبان کسب‌وکار است که یک کارمند مطابق با خواسته‌ها و نیازهای خود داشته باشند. این خدمت علاوه بر هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه که برای تمامی افراد اهمیت دارد دقیقا در ساعاتی که نیاز دارید برای شما ارائه می‌شود. این باعث می‌شود شما به ازای هر دقیقه کار هزینه پرداخت کنید.

مطالعه کنید:  منشی مجازی همکال، راهکاری عالی برای صرفه‌ جویی در وقت و هزینه شما
انجام کارهای روزانه با دستیار شخصی
انجام کارهای روزانه با دستیار شخصی

هزینه خدمات دستیار شخصی تلفنی چقدر است؟

خدمات دستیار شخصی تلفنی معمولا بسته‌های قیمتی ارائه می‌کند. این بسته‌ها در حجم ساعت کاری متفاوت است. کاربران می‌توانند با توجه به نیاز خود از این دسته‌ها انتخاب کنند. اگر نیازمندی به گونه‌ای نبود که شامل موارد ارائه شده باشد شرکت‌ها با توجه به ساعات مورد نیاز مشتریان قیمت را محاسبه کرده و در اختیار آنها قرار می‌دهند.

بسته‌هایی با قیمت بالاتر معمولاً ساعات در دسترس بیشتری را ارائه می‌کنند. گاهی اوقات شامل ویژگی‌های اضافی مانند دستیار پشتیبان می‌شوند. دستیاران با مهارت‌های دیگر اغلب با نرخ ساعتی اضافی در صورت نیاز در دسترس کسب‌وکارها هستند.

آیا خدمات دستیار تلفنی ارزش هزینه را دارد؟

صاحبان مشاغل کوچک اغلب در نقطه اوج کار خود نیاز به ایجاد تعادل دارند. اینکه انتخاب کنند بین انجام کارهای بیش از حد روزانه که آنها را از کسب و کارشان منحرف می کند و عدم تمایل به پرداخت پول کافی برای استخدام کارمندان تمام وقت برای رسیدگی به کارهای اضافی کدام یک را انتخاب کنند.

یک دستیار مجازی می‌تواند این شکاف را با انجام انواع وظایف در صورت نیاز با نرخ ساعتی معقول پر کند. همچنین زمان را برای مدیران آزاد کند تا روی کاری که به رشد کسب‌وکارشان کمک می‌کند تمرکز کنند. حتی بسیاری از کسب و کارهای بزرگ به جای اینکه برای دستیاران تمام وقت پرداخت هزینه‌های بیشتری را بر عهده بگیرند، از دستیاران مجازی استفاده می‌کنند.

انتخاب بهترین سرویس
انتخاب بهترین سرویس

چگونه بهترین خدمات دستیار مجازی را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک دستیار تلفنی مهم است که دقیقا توانایی و مهارت‌های مورد نیاز ما را داشته باشد. به همین منظور باید بتوانیم بهترین شرکت‌هایی که این خدمات را ارائه می‌کنند را شناسایی کنیم. ما باید اطمینان حاصل کنیم مجموعه‌های ارائه دهنده این خدمت دستیاران آموزش دیده و تحصیل کرده را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهند. این امر باعث می‌شود تا حد زیادی استرسی که بابت برون سپاری وظایف خود داریم را از بین می‌برد. بنابراین شرکت‌ها و مجموعه‌های که امنیت، نظارت، مدیران پروژه و دستیاران پشتیبان را ارائه می‌کنند در لیست انتخابی ما اولویت‌های ابتدایی را دارند.

مطالعه کنید:  5 دلیل برای استخدام یک دستیار اجرایی از راه دور

سخن پایانی

در نهایت، اینکه کسب‌وکارها بتوانند این خدمت را با نرخ‌های مقرون‌به‌صرفه و طرح‌های قیمت‌گذاری متعدد پیدا کنند بسیار اهمیت دارد. اینکه دستیاران مجازی بتوانند نیازهای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ را برآورده کنند. به طور قطع می‌توان گفت که هدف یک دستیار مجازی صرفه جویی در وقت و هزینه کسب و کارها و در عین حال کمک به آنها برای انجام کارهای بیشتر است.

مرکز تماس همکال با توجه به نیاز گسترده‌ای که در این زمینه برای تمامی کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ احساس می‌کند در تلاش است که به زودی سرویس دستیار مجازی خود را به هزینه‌ کاملا مقرون به صرفه و تیمی حرفه‌ای ارائه کند. در این راستا با توجه به نیازمندی که مدیران کسب‌وکارها دارند می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

در تمام دنیا برون سپاری برخی از وظایف برای تمرکز بیشتر بر فعالیت‌های اصلی به امری ضروری تبدیل شده است. تاثیر این امر را کاملا در رشد و توسعه خود می‌توان دید. شما هم اگر به دنبال کاهش حجم کاری خود هستید اما با توجه به موارد مالی نمی‌توانید یک کارمند حضوری استخدام کنید می‌توانید از این خدمت برای سهولت کار خود با بالاترین کیفیت استفاده کنید. دستیار مجازی همکال یک بازوی اجرایی قوی برای شما است. پس می‌توانید از این فرصت عالی برای برنامه‌ریزی دقیق‌تر و حرکت به سمت اهداف خود استفاده کنید.

مطالب مرتبط