تهران، خیابان انقلاب، بین چهارراه ولی عصر و فلسطین، نبش خیابان مظفر جنوبی، پلاک ۱۰۷۰ ، واحد ۵

مرکز تماس همکال

مرکز تماس همکال

تماس تبلیغاتی با صدای ضبط شده

تماس تبلیغاتی با صدای ضبط شده

همه‌ی ما حداقل برای یک بار، تماسی داشتیم که پس از برقراری آن یک پیام صوتی از پیش تعریف شده پخش شود. معمولا رویکرد این تماس تلفنی تبلیغاتی و بازاریابی یک محصول یا یک خدمت است. تماس تبلیغاتی روشی جدید در دنیای تبلیغات است که بسیاری از کسب‌وکارها برای معرفی محصولات خود از آن استفاده می‌کنند.

برای آشنایی بیشتر با تماس تلفنی تبلیغاتی این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

تماس صوتی انبوه چیست؟
تماس صوتی انبوه چیست؟

تماس تلفنی تبلیغاتی چیست؟

تماس تبلیغاتی، به معنای ارسال یک پیام صوتی ضبط شده به تعداد نامحدودی شماره تلفن است. برای انجام این کار، تیم بازاریابی یک متن ترغیب‌کننده آماده کرده، سپس این متن توسط صداگذار یا یک فرد مسلط ضبط می‌شود و در آخر این صدا برای مخاطبان ارسال می‌گردد.

تماس تلفنی تبلیغاتی روشی‌ست که بدون محدودیت مکانی، می‌توان صدا را به تمامی خطوط ثابت و همراه در سراسر کشور ارسال کرد. تلفن به‌عنوان یک رسانه قدرتمند برای معرفی محصول یا اشتراک‌گذاری اطلاعات مهم، اهمیت ویژه‌ای دارد. بازاریابان، برای اجرای کمپین‌ها از این فناوری در استراتژی خود به‌عنوان یک روش ساده، موثر و موفق استفاده می‌کنند.

نحوه برقراری تماس‌های تبلیغاتی

پیام صوتی که از قبل ضبط شده از طریق سیستمی کاملا خودکار و مبتنی بر وب به لیستی از مشتریان بالقوه و بالفعل متصل می‌شود. تمام این فرآیند برای برقراری تماس بدون واسطه و دخالت اپراتورها انجام خواهد شد. زمانی که پیام تبلیغاتی در لیست مورد نظر تعریف شد، تماس‌ها گرفته شده و پس از پاسخگویی، صدای ضبط شده پخش می‌شود.

مزایای تماس تلفنی تبلیغاتی چیست؟

بعضی از مزایای تماس تبلیغاتی عبارتند از:

  • ایجاد ارتباط شخصی
مطالعه کنید:  آشنایی با شغل بازاریابی تلفنی

این تماس‌ها باعث می‌شود که کسب‌وکارها ارتباط شخصی‌تری با مخاطبان برقرار کنند. همچنین با استفاده از این روش، احساسات بهتر منتقل شده که باعث ایجاد ارتباط نزدیک می‌شود.

  • افزایش بازدهی تبلیغات

بخاطر به‌وجود آمدن یک رابطه شخصی و شنیدن صدای واقعی، افراد بیشتری به خرید و استفاده از محصول یا خدمات ترغیب می‌شوند.

  • ارزان‌تر از روش‌های دیگر

تماس تبلیغاتی، نسبت به تبلیغات تلویزیونی و رادیویی ارزان‌تر هستند. این تماس‌ها به‌علت سادگی فرآیندی که دارند هزینه کمتری دارند و بازدهی خوبی ارائه می‌دهند

از دیگر مزایای این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشی سازگار با محیط زیست به‌دلیل عدم استفاده از کاغذ
  • افزایش جذب و حفظ مشتری
  • افزایش درآمد و ROI

چرا تماس تبلیغاتی برای کسب‌وکارها مهم است؟

تماس‌های تبلیغاتی یک استراتژی بازاریابی مهم برای هر شرکتی هستند. از تماس صوتی انبوه برای جذب مشتریان بالقوه جهت استفاده از محصول و خدمات بهره گرفته می‌شود. همچنین باید با درنظر گرفتن محدودیت زمانی و احتمال بی‌تفاوتی مخاطبان، یک متن جذاب آماده شود تا اثرگذاری این استراتژی بیشتر شود.

از خدمات تماس صوتی انبوه می‌توانید برای افزایش تعامل با مشتری و ارائه اعلان‌های فوری به مشتریان استفاده کنید. از تماس‌های صوتی انبوه می‌توان برای ارائه و دریافت پاسخ از سوی مشترکین، اعضا، مشتریان و کارمندان استفاده کرد. تماس‌های صوتی در جمع‌آوری بودجه برای اهداف اجتماعی مفید هستند. از آنجایی که بسته‌های تماس صوتی انبوه با قیمت مقرون به صرفه در دسترس هستند، می‌توانید با ارائه دهنده خدمات تماس صوتی انبوه تماس بگیرید تا از مزایای آن بهره‌مند شوید.

چگونگی استفاده از تماس صوتی انبوه
چگونگی استفاده از تماس صوتی انبوه

چگونگی استفاده از تماس تبلیغاتی

کسب‌وکارها با انجام مراحل زیر می‌توانند از این روش استفاده کنند.

  1. تعیین هدف

قبل از شروع هرکاری باید هدف از انجام این روش مشخص شود. آیا قرار است محصولات معرفی شود؟ یا هدف از این کمپین ترغیب کردن مشتریان برای خرید است؟

  1. انتخاب گروه مخاطبان
مطالعه کنید:  استفاده از بازاریابی تلفنی برای تحقیقات بازار

پس از انتخاب هدف، باید گروهی از افراد که می‌توانند از مشتریان باشند انتخاب شده و شماره‌های آن‌ها جمع‌آوری شود.

  1. تنظیم متن تماس تبلیغاتی

همانطور که در قسمت قبل گفتیم، باید متنی آماده شود که با محدودیت زمانی تماس سازگار باشد، بی‌تفاوتی و بی‌حوصلگی مخاطب را درنظر بگیرد و در راستای هدف بسیار جذاب باشد.

  1. ضبط پیام صوتی

در این مرحله نوبت به ضبط پیام صوتی می‌رسد. برای این کار بهتر است از یک صداگذار حرفه‌ای کمک گرفته شود تا کیفیت پیام افزایش پیدا کند.

  1. ارسال پیام صوتی

پس از ضبط و آماده شدن پیام صوتی، تماس تبلیغاتی آماده برقرار شدن است. برای این کار از سرویس‌های ارسال پیام تبلیغاتی استفاده کرد.

از پیام تماس تبلیغاتی برای چه اهدافی استفاده می‌شود؟

  • تبلیغ محصولات و خدمات

با استفاده از این روش می‌توان محصولات و خدمات را به افراد زیادی در یک زمان معرفی کرد.

  • اعلام تخفیفات و پیشنهادهای ویژه

برای اعلام تخفیفات بسیار ویژه، استفاده از پیام تبلیغاتی یک روش موثر خواهد بود.

  • ارسال اطلاعیه‌ها و اخبار

بعضی از شرکت‌ها، اطلاعیه‌ها و اخبار مهم را از طریق تماس تبلیغاتی به مشتریان خود ارسال می‌کنند.

  • ارسال پیام تبریک و تشکر

در تاریخ‌های مهم مانند تولد، سال نو و هر تاریخ دیگری که اتفاق مهمی رخ دهد، می‌توان با استفاده از این روش پیام تبریک، تشکر و پیام‌های مرتبط ارسال کرد. این کار برای نشان دادن میزان ارزش و اهمیت مشتریان است.

سخن پایانی

در این مطلب به تماس تبلیغاتی پرداختیم و درمورد مزایای آن صحبت کردیم. اگر شما هم می‌خواهید برای کسب‌وکار خود از تماس تبلیغاتی در استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید و به دنبال برون‌سپاری آن هستید؛ می‌توانید با تیم همکال تماس بگیرید.

ما در مرکز تماس همکال، خدمتی ارائه کرده‌ایم که کسب‌وکارها می‌توانند تمامی فعالیت‌های مربوط به تماس‌های تبلیغاتی خود را برون‌سپاری کنند.

مطالب مرتبط