تهران، خیابان انقلاب، بین چهارراه ولی عصر و فلسطین، نبش خیابان مظفر جنوبی، پلاک ۱۰۷۰ ، واحد ۵

مرکز تماس همکال

مرکز تماس همکال

ارسال پیام صوتی انبوه همکال

کسب‌وکارها برای اطلاع‌رسانی یک موضوع به تعداد زیادی از مخاطبان خود، از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند؛ نظیر ارسال پیام از طریق پیامک، پیام رسان‌ها (همچون واتساپ و تلگرام)، ایمیل، تماس تلفنی و … . یکی از این روش‌ها، ارسال پیام صوتی با تماس تلفنی انبوه است. همکال علاوه بر برقراری تماس تلفنی اطلاع رسانی، بازاریابی و …، خدمت ارسال پیام صوتی به صورت تماس انبوه را نیز ارائه می‌کند؛ به این صورت که سامانه‌های همکال با شماره‌های مخاطبان شما تماس می‌گیرد و بعد از پاسخ مخاطبان شما، یک صوت از پیش ضبط‌شده‌ای برای آن‌ها پخش می‌شود. هدف از ارسال این پیام می‌تواند اطلاع‌رسانی، تبلیغات، معرفی محصول و … باشد.

مزیت‌های این خدمت

ارسال پیام صوتی و تماس تلفنی انبوه

چند نکته مهم برای ارائه این خدمت

  • فرمت فایل صوتی باید wav باشد.
  • بهتر است پیام ضبط شده کمتر از 30 ثانیه باشد.
  • مدت زمان صوت می‌تواند مطابق با نظر کارفرما متغیر باشد.
  • در این نوع از پیام‌ها، هزینه تماس‌های بی‌پاسخ عودت داده می‌شود.
  • در صورت عدم پاسخگویی، تا 2 مرتبه دیگر با مخاطبان تماس گرفته می‌شود.
  • هزینه ارسال پیام صوتی به شماره‌های ثابت با شماره‌های همراه تفاوتی ندارد.

چند نکته مهم برای ارائه این خدمت

  • فرمت فایل صوتی باید wav باشد.
  • بهتر است پیام ضبط شده کمتر از 30 ثانیه باشد.
  • مدت زمان صوت می‌تواند مطابق با نظر کارفرما متغیر باشد.
  • در این نوع از پیام‌ها، هزینه تماس‌های بی‌پاسخ عودت داده می‌شود.
  • در صورت عدم پاسخگویی، تا 2 مرتبه دیگر با مخاطبان تماس گرفته می‌شود.
  • هزینه ارسال پیام صوتی به شماره‌های ثابت با شماره‌های همراه تفاوتی ندارد.

مراحل دریافت خدمت ارسال پیام‌های صوتی

اعلام نیازمندی به مرکز تماس همکال

اعلام دقیق نیازمندی به همکال و ارائه اطلاعات تعداد شماره‌ها و سایر اطلاعات مورد نیاز از جمله اعلام روزها و ساعات ارسال پیام‌های صوتی

ارائه تعرفه دقیق (در صورت نیاز)

ارائه تعرفه دقیق در صورت نیازمندی خاص کارفرما (در صورت نیاز)، انعقاد قرارداد و ارائه توافقنامه منع افشای اطلاعات (NDA) از سوی همکال به کارفرما

ارائه صوت مورد نظر به همراه شماره تماس‌ها

ارائه صوت ضبط شده به همکال (در صورت نیاز همکال نیز می‌تواند این صوت را برای شما تهیه کند.)

برقراری تماس تلفنی انبوه خودکار

اجرای پروژه توسط همکال در ساعات و روزهای مد نظر کارفرما جهت برقراری این نوع تماس‌های انبوه و ارائه گزارش تماس به کارفرما

مراحل دریافت خدمت ارسال پیام‌های صوتی

1. علام نیازمندی به مرکز تماس همکال

اعلام دقیق نیازمندی به همکال و ارائه اطلاعات تعداد شماره‌ها و سایر اطلاعات مورد نیاز از جمله اعلام روزها و ساعات ارسال پیام‌های صوتی

2. ارائه تعرفه دقیق (در صورت نیاز)

ارائه تعرفه دقیق در صورت نیازمندی خاص کارفرما (در صورت نیاز)، انعقاد قرارداد و ارائه توافقنامه منع افشای اطلاعات (NDA) از سوی همکال به کارفرما

3. ارائه صوت مورد نظر به همراه شماره تماس‌ها

ارائه صوت ضبط شده به همکال (در صورت نیاز همکال نیز می‌تواند این صوت را برای شما تهیه کند.)

4. برقراری تماس انبوه خودکار

اجرای پروژه توسط همکال در ساعات و روزهای مد نظر کارفرما جهت برقراری این نوع تماس‌های انبوه و ارائه گزارش تماس به کارفرما

در حال حاضر خدمت ارسال پیام صوتی انبوه توسط همکال ارائه نمی‌شود.

در حال حاضر خدمت ارسال پیام صوتی انبوه توسط همکال ارائه نمی‌شود.​