تهران، خیابان انقلاب، بین چهارراه ولی عصر و فلسطین، نبش خیابان مظفر جنوبی، پلاک ۱۰۷۰ ، واحد ۵

مرکز تماس همکال

مرکز تماس همکال

بهترین سرویس‌های چت آنلاین

بهترین سرویس های چت آنلاین

پشتیبانی چتی، مزایای فراوانی که برای کسب‌وکار شما دارد و در خدمات پس از فروش نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. همچنین نشان دهنده مشتری مداری و اهمیتی است که به رضایت آن‌ها در پاسخگویی سریع و به موقع می‌دهید. اگر قصد دارید از سرویس چت آنلاین روی سایت خود استفاده کنید، بد نیست با بهترین سرویس های چت آنلاین نیز آشنا شوید.

"سرویس‌های

کریسپ (Crisp)

  • از محبوب‌ترین سرویس‌های چت آنلاین در دنیا و ایران که کاربران بسیاری زیادی دارد.
  • این سرویس پشتیبانی چتی، از زبان فارسی به خوبی پشتیبانی می‌کند.
  • شامل دو نسخه پولی و رایگان است.
  • امکان تماس صوتی و تماس ویدیویی در آن وجود دارد.
  • اگر کسب‌وکارتان بین‌المللی باشد، می‌توانید در کریسپ، پیام‌ها را به طور همزمان، ترجمه کنید.
  • دارای یک بازی آنلاین است که می‌توانید به وسیله آن کاربران را با وب‌سایت خود درگیر کنید. (Crispy Bird).
  • در این سرویس می‌توانید، انواع فایل را برای مشتری خود ارسال کنید. (عکس، داکیومنت، GIF، ویدیو).
  • همچنین می‌توانید سناریوهای آنلاین را از قبل آماده کنید و سیستم چت آنلاین خود را اتوماتیک کنید.

از جمله مهم‌ترین امکانات این سرویس چت آنلاین می‌توان به  موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان شخصی‌سازی فرم چت
  • امکان انتخاب چند پشتیبان
  • تعیین زمان پاسخگویی
  • نمایش وضعیت آنلاین پشتیبان‌ها
  • ارسال خودکار چت به ایمیل
  • امکان امتیازدهی
  • امکان همگام‌سازی با پیام‌رسان‌های مختلف؛ یعنی کاربر می‌تواند در واتس‌اپ، توئیتر، تلگرام، فیس‌بوک به شما پیام دهد، اما شما تمام پیام‌ها را در کریسپ مشاهده کنید و به آن‌ها پاسخ دهید.
  • قابلیت نصب بر روی تمامی سیستم عامل‌های کامپیوتری، موبایل و تبلت

رایچت (Raychat)

  • قوی‌ترین و پرکاربردترین سرویس ایرانی که خیلی زود توانست سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد.
  • به خوبی نیاز کاربران داخلی را شناخته و آن‌ها را پوشش می‌دهد.
  • همچنین اپلیکیشن اندروید این سرویس در دسترس است.
  • بسیاری از کسب‌وکارهای بزرگ داخلی از این سرویس استفاده می‌کنند.
  • قابلیت نصب روی هر سیستم مدیریت محتوایی را داراست (پرستاشاپ، جوملا، وردپرس، جاوا اسکریپت، دروپال و WHMCS).
  • اطلاعات کاربران را در اختیار شما قرار می‌دهد (مثل موقعیت جغرافیایی، آی‌پی، تصویر پروفایل و …).
  • شما می‌توانید به مدت 14 روز از نسخه رایگان این سرویس استفاده کنید، اما بعد از آن باید پکیج‌هایش را به طور ماهیانه خریداری کنید.
  • بسته رایگان رایچت با قابلیت ۱۰۰ چت در ماه و آرشیو ۳۰ روزه مکالمات ارائه شده است اما برخی از قابلیت های ویژه رایچت را دارا نیست.
  • جالب است بدانید که کسب‌وکارهای موفقی مثل کافه بازار، سینما تیکت، همکاران سیستم، اسنپ‌روم، پلاک و … از این سرویش چت آنلاین استفاده می‌کنند.
مطالعه کنید:  تکنیک حفظ مشتری برای کسب و کارها

و اما امکانات و ویژگی‌های این سرویس:

  • امکان استفاده روی سایت‌های مختلف
  • امکان بایگانی گفتگوها، نمایش متن پیش از ارسال
  • امکان اتصال به وردپرس و تلگرام
  • قابلیت تعریف چند کاربر پاسخگو و تعریف زمان پاسخگویی (مشخص نمودن زمان آنلاین بودن پشتیبان)
  • امکان ذخیره سوالات پرتکرار و آرشیو مکالمات
  • رابط کاربری جذاب
  • قابلیت ارسال پیام هوشمند برای مشتریان
  • ارتباط تیم پشتیبانی به صورت گروهی با مشتری‌ها
  • امکان شخصی‌سازی این سرویس به دلخواه (رنگ، آیکون، متن و…)
  • قابلیت انتقال مکالمات به اپراتورهای دیگر.

ریتین (Retain)

  • هم مانند دو مثال قبلی، جزء پر طرفدارترین سرویس‌های پشتیبانی چتی است.
  • دارای طراحی زیبا و رابط کاربری ساده که به راحتی با سایت شما قابل تطبیق است.
  • با چند کلیک نصب می‌شود، حجم کمی دارد و مکالمات شما را با مشتری‌هایتان بسیار آسان می‌کند.
  • شما با استفاده از این سرویس، می‌توانید زمان خود را صرف کارهای تکراری نکنید و فرایند پاسخگویی به پیام‌ها را خودکارسازی کنید.
  • شما می‌توایند به مدت 14 روز از خدمات ریتین به‌ طور رایگان استفاده کنید و در صورت رضایت، طرح‌های متنوع این سرویس چت آنلاین را به صورت ماهانه یا سالیانه، خریداری کنید.
  • بسته رایگان ریتین، با ۲ اپراتور، ۱۰۰ چت در ماه و پیام خودکار ساده همراه شده است.

از جمله مهم‌ترین امکانات این سرویس چت می‌توان به  موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم کاهش سرعت سایت شما (به واسطه برخورداری از حجم کم).
  • امکان برچسب‌گذاری و دسته‌بندی سوالات برای جستجوهای بعدی.
  • امکان انتقال پیام‌ها و واگذاری مکالمات به هم‌تیمی‌های خود.
  • امکان ارسال یادداشت برای خود و هم‌تیمی‌ها.
  • امکان تشخیص موقعیت مکانی کاربر، فعالیت‌ها، IP آدرس و ….
  • امکان گزارش آمار مکالمات، عملکرد اپراتورها و لیدها (سرنخ‌ها).
  • امکان ذخیره اطلاعات و رفتار کاربران،

گفتینو

  • سرویسی که از سال ۱۳۹۸ کار خود را در زمینه پشتیبانی چتی آغاز کرده و تقریبا نوپاست.
  • از گزینه‌های خوب ایرانی برای چت آنلاین، که چه وب‌سایت داشته و چه نداشته باشید، می‌توانید از امکاناتش استفاده نمایید.
  • از این سرویس می‌توانید در قالب نرم‌افزار و اپلیکیشن بهره ببرید.
  • اما برای استفاده از این سرویس، ابتدا باید در سایت آن‌ها ثبت‌نام و بعد با مشتری‌های خود ارتباط برقرار نمایید.
  • بسیار کم‌ حجم است و سرعت بالایی دارد.
  • گفتینو یک دوره آزمایشی ۱۵ روزه به همراه تمام امکانات سامانه به شما ارائه می‌دهد تا این ابزار را محک بزنید.
  • اما جهت استفاده دائم، باید بسته‌های ماهانه و سالیانه این سرویس را خریداری کنید.
  • بسته پایه گفتینو رایگان است و با محدودیت یک اپراتور و ۱۰۰ چت جدید ماهانه همراه شده است.
  • در سایت گفتینو، می‌توانید تعرفه بسته‌های ماهیانه و سالیانه را بررسی کنید.
مطالعه کنید:  بهترین پشتیبانی از مشتریان ناراضی در مرکز تماس

امکانات و ویژگی‌های این سرویس چت آنلاین:

  • امکان شخصی‌سازی محیط چت و تغییر ظاهر آن با توجه به سایت خود (از لحاظ رنگ، لوگو و…).
  • امکان استفاده از پاسخ‌های ذخیره‌ و آماده برای سوالات متداول.
  • امکان ضبط صدا، ارسال فایل، ویرایش پیام و مسدود کردن کاربر.
  • امکان نصب افزونه آن روی سیستم‌های مدیریت محتوا مثل وردپرس، جوملا، whmcs و پرستاشاپ.
  • امکان اتصال به تلگرام.
  • امکان اختصاص صفحات مختلف سایت به یک اپراتور خاص.
  • امکان گزارش آمار مکالمات روزانه و عملکرد اپراتورها.
  • امکان بررسی وضعیت و رفتار کاربران.
  • نمایش افرادی آنلاین در سایت
  • تبادل انواع محتوای متنی، صوتی و ویدیویی، ارسال فرم سفارشی و پشتیبانی در گوشی‌های هوشمند.

"سرویس

نمونه‌های دیگر از بهترین سرویس های چت آنلاین غیر ایرانی اما رایگان

طبیعی است که اگر بخواهید از نسخه‌های رایگان سرویس چت آنلاین استفاده کنید، تمامی قابلیت‌های سیستم چت آنلاین برایتان در دسترس نخواهد بود، اما موارد زیر شاید در برخی موارد به شما کمک کنند.

  • Respond.io
  • Tawk.to
  • My Live Chat
  • Tidio
  • Jivochat
  • Live chat
  • HubSpot All-In-One Marketing
  • Zendesk Chat
  • WP-Chatbot
  • Pure Chat
  • Wise Chat

بنابراین از کدام سرویس چت آنلاین برای وب‌سایت خود استفاده کنیم تا سریع‌ترین پاسخگویی به مشتریان در پشتیبانی چتی را داشته باشیم؟

برای انتخاب از بین بهترین سرویس های چت آنلاین، شما نیاز دارید تا بودجه و نیازهای خود را ارزیابی کنید و سپس اقدام به خرید کنید. حتی ممکن است با بسته‌های رایگانی که این وب‌سایت‌ها ارائه می دهند نیاز شما برطرف شود و نیازی به هزینه‌های ماهانه اضافی برای وب‌سایت شما نباشد.

اما اگر بخواهید خیال‌تان راحت شود بین گزینه‌های خارجی بدون‌ شک Crisp بهترین گزینه است و بین نمونه‌های ایرانی هم رایچت بهترین سرویس موجود برای چت آنلاین است. البته  گفتینو و ریتین نیز عملکرد خوبی داشته‌اند.

سخن پایانی

همکال با داشتن پشتیبانانی که کاملا مسلط به روند پشتیبانی چتی هستند در این راستا به شما کمک کند. این روند طبق ساعات کاری مدنظر شما و همچنین تمام روزهای هفته انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید یا به صفحه خدمت پشتیبانی چتی مراجعه کنید.

مطالب مرتبط