هر کسبوکاری به دنبال افزایش رضایت مشتری است. با جمعآوری بازخورد در مورد محصولات و خدمات خود از کاربران نهایی، شرکتها میتوانند مشکلات را قبل از تأثیر منفی شناسایی و اصلاح کنند. نظرسنجیهای رضایت مشتری همچنین اطلاعات ارزشمندی در مورد فرصتهای جدید بازار ارائه میدهد و میتواند به رشد کسبوکار شما کمک کند. بهطور خلاصه، آنها به عنوان یک مکانیسم قدرتمند برای کمک به یک کسبوکار کمک میکنند تا بفهمد چه چیزی برای مشتریانش کار میکند. با برون سپاری تماس نظرسنجی که یکی از انواع خدمات پس از فروش است، میتوانید از مزایای زیادی بهرهمند شوید.
یک متخصص برون سپاری مانند مرکز تماس همکال میتواند یک راهحل نظرسنجی سرتاسر، که شامل طراحی نظرسنجی، انجام تماسهای نظرسنجی و تجزیه و تحلیل نتایج است، ارائه دهد. علاوه بر نظرسنجیهای رضایت مشتری، ما همچنین میتوانیم به شما در طراحی و اجرای نظرسنجیهای کارکنان کمک کنیم. انجام چنین کاری میتواند به شما در درک بهتر و رفع نگرانیهای کارکنان و حفظ استعدادهای ارزشمند کمک کند.
نظرسنجیهای تلفنی به طور گسترده در انواع خاصی از تحقیقات، به ویژه نظرسنجی بازار استفاده میشود. شرکتهای حرفهای تحقیقات بازار از آخرین فناوری در نقشه برداری تلفنی استفاده میکنند.
مطالعات نشان داده است که دادههای جمعآوری شده در مصاحبه تلفنی به اندازه دادههای جمعآوری شده توسط سایر روشهای پیمایشی معتبر است. با این حال، محققی که یک نظرسنجی تلفنی را در نظر میگیرد، باید از محدودیتهای خاصی در این روش جمعآوری دادهها آگاه باشد. اگر نظرسنجی بر این اساس برنامهریزی شود، نظرسنجیهای تلفنی میتواند بسیار موفق باشد.
تصمیمگیری در مورد اینکه آیا نظرسنجی تلفنی روش مناسبی برای یک نظرسنجی خاص است به عواملی مانند: موضوع مورد بررسی بستگی دارد. آیا موضوعات حساس یا پیچیده در حال بررسی هستند یا خیر. عمق پاسخهای مورد نظر و اینکه آیا وسایل کمک بصری برای توضیح موضوع ضروری است یا خیر.
برون سپاری نظرسنجیهای برای کسبوکار شما مزایای زیادی دارد:
تحقیقات نشان داده است که جذب مشتری جدید پنج برابر بیشتر از حفظ مشتری فعلی هزینه دارد. به دلیل چنین ریسکهای بالایی، سرمایهگذاری در درک نگرشها، نظرات و سطوح رضایت مشتریانتان منطقی است. این اطلاعات میتواند به شما در شناسایی حوزههای تجاری که انتظارات مشتری را برآورده نمیکنند کمک کند. سیاستها و رویهها را برای رفع این نگرانیها اصلاح کنید.
نظرسنجی مشتریان میتواند به شما کمک کند تا موارد زیادی را اندازهگیری کنید، از جمله:
بینشهایی که از طریق نظرسنجی رضایت مشتریان به دست میآورید میتواند به شما کمک کند تا نیازهای مشتری را به طور موثر برآورده کنید.
یکی دیگر از نظرسنجیهای بسیار موثر برای بهبود روند کسبوکار شما میتواند موثر باشد نظرسنجی کارکنان است. این به شما در ارزیابی جنبههای مختلف مربوط به رضایت کارکنان کمک کند.
نتایج این نظرسنجیها میتواند به شما کمک کند تا اقداماتی را برای تقویت روحیه کارکنان و کاهش گردش مالی انجام دهید. هنگامی که کارکنان شما احساس ارزشمندی میکنند، احساس تعهد آنها نسبت به شرکت را نیز افزایش میدهد. هرچه مدت بیشتری با شما بمانند، دانش شغلی آنها بهتر میشود و بهتر میتوانند به مشتریان نهایی شما خدمات ارائه دهند.
با توجه به مزایای فراوانی که برون سپاری نظرسنجی برای کسبوکارهای کوچک و بزرگ دارد میتوانید از این روش برای افزایش رضایت مشتریان و نیز بهبود خدمات یا کیفیت محصولات خود استفاده کنید. اگر به دنبال برون سپاری تماس نظرسنجی مشتریان هستید با ما تماس بگیرید.