تهران، خیابان انقلاب، بین چهارراه ولی عصر و فلسطین، نبش خیابان مظفر جنوبی، پلاک ۱۰۷۰ ، واحد ۵

مرکز تماس همکال

مرکز تماس همکال

ویژگی‌ها و کاربردهای ارسال پیام صوتی انبوه

ویژگی و کاربرد پیام صوتی انبوه برای کسب و کارها

اگر کسب‌وکاری دارید که به ارتباط گسترده با مشتریان نیاز دارد، ویژگی و کاربرد ارسال پیام صوتی انبوه را فراموش نکنید. این روش ارتباط با مشتریان مزایای ویژه‌ای نسبت به پیام‌های معمولی دارد. البته از این شیوه می‌توان برای اهداف دیگری چون تبلیغ یا اطلاع‌رسانی نیز استفاده کرد. در واقع بیشتر مردم، شنیدن را به دلیل ساده‌تر بودنش بر خواندن ترجیح می‌دهند. پس استفاده از این شیوه می‌تواند بسیار مفیدتر باشد. در این مقاله به بیان مطالب بیشتری در این باره خواهیم پرداخت.

مزیت پیام صوتی بر پیام متنی

برای ارسال پیام انبوه به مشتریان یا دیگر مخاطبان، می‌توان از پیام صوتی به جای پیام متنی استفاده کرد. به‌ویژه در خصوص پیام‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، این شیوه از مزیت ویژه‌ای برخوردار است. همان طور که گفته شد، اکثر مردم شنیدن را بر خواندن ترجیح می‌دهند. بیشتر مردم هنگامی که متوجه تبلیغاتی بودن یک پیام متنی می‌شوند، از خواندن ادامه آن صرف نظر می‌کنند. این در حالی است که معمولاً توجه بیشتری صرف شنیدن پیام‌های صوتی می‌شود.

با توجه‌ به مطالب فوق، ارسال پیام صوتی انبوه می‌تواند بسیار مفیدتر از پیام‌های متنی واقع شود. ارتباط با مشتریان، تبلیغات و هرگونه اطلاع‌رسانی دیگر از این طریق، بی‌شک می‌تواند بازخورد بهتری دریافت کند. در ادامه به مزایای این روش، خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های سرویس پیام صوتی انبوه
ویژگی‌های سرویس پیام صوتی انبوه

ویژگی های پیام صوتی انبوه

در بخش پیشین، درباره مزیت اصلی پیام‌های صوتی بر پیام‌های متنی سخن گفتیم. اکنون نوبت آن است تا با ویژگی‌های ارسال پیام صوتی انبوه آشنا شویم. در زیر به برخی از مهم‌ترین‌ها خواهیم پرداخت.

بهره‌برداری آسان

تنها کافی است که یکبار پیام صوتی موردنظر خود را ضبط کنید. سپس هرگاه خواستید، می‌توانید آن را با چند کلیک ساده برای مخاطبان خود ارسال کنید. در صورت لزوم نیز می‌توانید پیام صوتی خود را اصلاح و جایگزین کنید. از این دید، استفاده از پیام صوتی، هیچ دشواری ویژه‌ای نسبت به پیام‌های متنی ندارد. پس ضرورتی ندارد در این باره نگران چیزی باشید.

مطالعه کنید:  راه های بهبود تضمین کیفیت در مرکز تماس

تجربه بهتر مشتری

فرض کنید که بخواهید سرویس ارسال پیام صوتی انبوه را برای نقاط مختلف کشور به کار گیرید. شما می‌توانید با استفاده از زبان یا گویش محلی ویژه هر منطقه، تأثیرگذاری بیشتری روی مخاطبان خود داشته باشید. در واقع استفاده از پیام صوتی، امکان شخصی‌سازی بیشتری را نسبت به پیام‌های متنی دارد. حتی لحن سخن گفتن نیز می‌تواند روی مشتریان شما تأثیرگذار باشد.

افزایش بازگشت سرمایه

مجموعه ویژگی‌های مثبت این شیوه، منجر به افزایش بازگشت سرمایه می‌شود. شما احتمالاً می‌خواهید از این سرویس برای افزایش بازدهی کسب‌وکار خود استفاده کنید. در این صورت، بی‌شک با تأثیرگذاری بیشتر بر مشتریان، درآمد شما هم افزایش خواهد یافت.

امکان استفاده برای اهداف گوناگون

همان‌طور که گفته شد، ارسال پیام صوتی انبوه می‌تواند برای اهداف گوناگونی مورداستفاده قرار گیرد. شما می‌توانید از این شیوه برای تبلیغ کسب‌وکار خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید رویدادهای مختلف را به مخاطبان خود اطلاع‌رسانی کنید. شما می‌توانید به تنظیم اعلانات و یادآورها مثلاً برای پرداخت اقساط بپردازید.

استفاده برای موارد خاص

گاهی ممکن است مخاطبان شما از افرادی باشند که سواد لازم برای خواندن و نوشتن را ندارند. هنوز در بسیاری از کشورهای جهان، بی‌سوادی کاملاً ریشه‌کن نشده است.

به چه شیوه‌هایی می‌توان از این سرویس استفاده کرد؟

برای ارسال پیام صوتی انبوه، شما می‌توانید از شیوه‌های مختلفی استفاده کنید. شما می‌توانید این کار را از طریق ارسال انبوه پیامک‌های صوتی انجام بدهید. برای این کار می‌توان از پیام‌رسان‌هایی چون سرویس اس‌ام‌اس و یا حتی ایمیل استفاده کرد. اما راه کارآمدتر آن است که از برقراری تماس‌های صوتی استفاده کنید. این بدین معنا است که می‌توانید به طور خودکار با مخاطبان خود تماس بگیرید. سپس پیام صوتی موردنظر را برای او پخش کنید.

گفتنی است که شما می‌توانید از دو روش کلی برای ارسال پیام صوتی انبوه بهره بگیرید. اولین روش و رایج‌ترین روش آن است که پیام صوتی موردنظر را از پیش ضبط کنید. سپس در زمان لازم، آن را برای مخاطبان ارسال کنید. اما روش دیگر آن است که از فناوری تبدیل متن به گفتار استفاده کنید. این بدین معنا است که متنی بنویسید و با استفاده از فناوری هوش مصنوعی، آن را به گفتار تبدیل کنید.

مطالعه کنید:  تفاوت روابط عمومی و تبلیغات چیست؟
کاربردهای سرویس پیام صوتی انبوه
کاربردهای سرویس پیام صوتی انبوه

کاربرد پیام صوتی انبوه

در بخش‌های پیشین به بعضی از کاربردهای این سرویس اشاره کردیم. در اینجا به گونه جداگانه به توضیح بیشتر و دقیق‌تر هر یک از آنها خواهیم پرداخت. پس همچنان با ما همراه باشید.

تبلیغات

همان‌طور که گفته شد، یکی از اهداف استفاده از ارسال پیام صوتی انبوه، انجام تبلیغات است. شما می‌توانید در پیام‌های صوتی خود، توضیحاتی درباره ویژگی‌های برجسته کسب‌وکار خود ارائه کنید. باید کوشید اطلاعاتی را به طور خلاصه ارائه کنید که مخاطبان را ترغیب کنند.

اطلاعیه‌ها

با استفاده از این سرویس، می‌توانید مهم‌ترین رویدادهای کسب‌وکار خود را به اطلاع مشتریان برسانید. برای نمونه ممکن است تصمیم بگیرید تا در یک روز خاص، فروش ویژه داشته باشید. در این صورت می‌توانید زمان این رویداد را اطلاع‌رسانی کنید.

یادآوری‌ها

در بخش‌های پیشین، به یک نمونه از این کاربرد اشاره شد. به طور کل، شما می‌توانید از این سرویس برای یادآوری هر موضوعی به مخاطبان خود استفاده کنید. از زمان تخفیف‌های ویژه گرفته تا زمان پرداخت اقساط، همگی نمونه‌هایی از این کاربرد هستند.

انجام نظرسنجی

شما حتی می‌توانید به کمک سرویس نظرسنجی تلفنی، میزان رضایت مشتریان خود را ارزیابی کنید. این کار برای بهبود خدمات شما بسیار مفید خواهد بود.

سخن پایانی

در این مقاله به ارائه توضیحاتی درباره ویژگی و کاربرد ارسال پیام صوتی انبوه پرداختیم. همچنین درباره مزایا، ویژگی‌ها و کاربردهای آن سخن گفتیم. با توجه‌ به این مطالب پی بردیم که ارسال پیام صوتی انبوه، می‌تواند جایگزینی خیلی بهتری برای پیام‌های متنی باشد. شما می‌توانید از این سرویس برای اهداف گوناگونی استفاده کنید. ویژگی‌ها و کاربردهای این سرویس بی‌شک به میسر شدن اهداف شما کمک خواهند کرد. پس توصیه می‌کنیم این سرویس را یکی از گزینه‌های جدی خود بدانید. مرکز تماس همکال یکی از جدیدترین خدماتی که برای مشتریان خود در نظر گرفته، ارسال پیام صوتی انبوه برای کسب‌وکارهای مختلف است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه خدمات ما مراجعه کنید.

مطالب مرتبط