تهران، خیابان انقلاب، بین چهارراه ولی عصر و فلسطین، نبش خیابان مظفر جنوبی، پلاک ۱۰۷۰ ، واحد ۵

مرکز تماس همکال

مرکز تماس همکال

چرا منشی مجازی راه‌حل ایده‌آل برای مشاغل مدرن است؟

مزایای استخدام منشی مجازی برای کسب و کارهای مدرن

یک راه‌حل ایده‌آل برای مشاغل مدرن استخدام منشی مجازی به جای منشی حضوری است. امروزه، هر چیزی که در اطراف خود مشاهده می‌کنیم یا مجازی است یا به‌زودی مجازی می‌شود. این امر به‌خصوص پس از همه‌گیری کرونا، رواج بسیار زیادی یافت. در واقع این بیماری پتانسیل‌های مجازی خفته را بیدار کرد. در دنیای مجازی همه چیز راحت‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود؛ از این‌ رو، مشاغل مدرنی که بر این اصل بنا شده‌اند، ماندگار هستند. استخدام منشی مجازی نیز حرکتی عاقلانه از سوی صاحبان کسب‌وکارهای مدرن است.

استخدام منشی یا دستیار مجازی یک راه‌حل ایده‌آل برای مشاغل مدرن
استخدام منشی یا دستیار مجازی

استخدام منشی یا دستیار مجازی، روندی عادی و  جدید در کسب‌وکار

امروزه، استخدام دستیار مجازی یا منشی مجازی به‌عنوان یک راه‌حل ایده‌آل برای مشاغل مدرن و امری عادی در نظر گرفته می‌شود. این شغل پیش‌ از این به‌عنوان یک حرفه گذرا در نظر گرفته می‌شد. اما اکنون منشی مجازی نوعی از خدمات است که در فضای آنلاین با سایر موارد مشابه رقابت می‌کند. از سال 2020 به بعد، یک ترند جدید به وجود آمد. در آن ترند فضای آنلاین به‌عنوان مرکز کسب‌وکارها قرار گرفت.

تمایل شدید به مجازی شدن حاصل مدرنیته

منشی‌های مجازی قادرند وظایف خود را به‌خوبی، درست مانند همتایان خود که به‌صورت فیزیکی به سرکار می‌روند، انجام دهند. کسی را می‌خواهید که بتواند از راه دور و به‌صورت مجازی کار کند؟ این راه‌حل ایده‌آل برای مشاغل مدرن یعنی منشی مجازی، در دورکاری و کار مجازی بهترین است.

اما در بین این بهترین‌ها واقعاً چه کسی بهترین است؟ به قطع، بهترین، کارمندی است که می‌تواند وظایف کارمندان مختلفی را با دستمزد یک نفر انجام دهد. کسی که کسب‌وکار و زندگی شخصی شما را سه برابر کارآمدتر می‌کند، قطعاً منشی مجازی شماست. برای استخدام یک منشی مجازی دلیل می‌خواهید؟ در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا به‌شدت توصیه می‌کنیم یک منشی مجازی استخدام کنید.

منشی مجازی یک راه‌حل ایده‌آل برای مشاغل مدرن در همه‌گیری کرونا
منشی مجازی بهترین گزینه در همه‌گیری کرونا

بهترین گزینه در همه‌گیری کرونا

راه‌حل ایده‌آل برای مشاغل مدرن به‌خصوص در طول بیماری کووید برای انجام کار‌های اداری عالی دستیارهای مجازی هستند. شرکت تحقیقاتی پیشرو جهانی Gartner، حاصل تحقیقات خود را در رابطه‌ با کار آنلاین در کرونا منتشر کرده است.

مطالعه کنید:  18 ترفند برای دور زدن یا متقاعدکردن منشی - بخش دوم

نتایج این تحقیقات نشان می‌دهد که 88 درصد از کسب‌وکارهای سرتاسر جهان، در طول کرونا، کار آنلاین را پیشنهاد کرده‌اند. به‌جرئت می‌توان گفت که نه‌تنها استخدام چنین شخصی، کاری عاقلانه است، بلکه توسط بسیاری توصیه می‌شود. هنوز فصل‌های چالش‌ برانگیزی را پیش روی داریم. استخدام دستیاران مجازی قطعاً یک سود فوق‌العاده است.

مزایای استخدام منشی مجازی

بهترین انتخاب برای کار از راه دور

منشی مجازی، راه‌حل ایده‌آل برای مشاغل مدرن است. منشی مجازی چندین وظیفه را باهم انجام می‌دهد. یک منشی را در پشت یک میز خود در نظر بگیرید. او وظایف خود را انجام می‌دهد، کارها را به سرانجام می‌رساند و رسانه‌های اجتماعی را مدیریت می‌کند. همچنین او قرار ملاقات‌ها را برنامه‌ریزی می‌کند. منشی مجازی تمام این فعالیت‌ها را تنها با نیمی از دستمزد و کارآیی سه برابر انجام می‌دهد. دستیاران مجازی تقریباً از پس هر کاری که به آن‌ها محول کنید، به‌خوبی بر می‌آیند. در ادامه با برخی از وظایف دستیار مجازی آشنا می‌شوید.

  • انجام امور اداری
  • انجام وظایفی که کارفرما شخصاً تعیین می‌کند
  • تولید محتوا
  • مدیریت رسانه‌های اجتماعی
  • خدمات‌رسانی مشتری
  • پاسخ‌دادن به ایمیل‌ها

این موارد ممکن است ادامه داشته باشد. هنگام به‌کارگیری این راه‌حل ایده‌آل برای مشاغل مدرن‌ می‌توانید با توافق طرفین این مسئولیت‌ها را بیشتر یا کمتر کنید.

راهی برای بهره‌وری هر چه بیشتر

یکی از اصلی‌ترین مسائل مربوط به منشی‌های مجازی، آگاهی از میزان راندمان کاری آن­هاست. از آنجایی‌ که آن‌ها از نظر فیزیکی در دسترس شما نیستند، قادر نخواهید بود کار آن‌ها را بررسی کنید. بهترین راهکار این است که از راه دور بر آن‌ها نظارت کنید. پلتفرم‌هایی موجود هستند که شما را در نظارت بر دستیار مجازی خود یاری می‌دهند. از این پلتفرم‌ها می‌توان Time Doctor، Toggl، Timely  و ClickTime را نام برد.

آن‌ها این امکان را فراهم می‌کنند تا شما بتوانید ساعت‌هایی را که منشی به کار اختصاص داده، رؤیت کنید. در نتیجه، مطمئن می‌شوید که در این راه‌حل ایده‌آل برای مشاغل مدرن‌ هیچ وقتی تلف نخواهد شد. در حالی‌ که هنوز هم نظارت بر میزان کار منشی مجازی یک مسئله است، آمارهایی در رابطه‌ با میزان راندمان آن‌ها منتشر شده است.

  • دستیاران مجازی 22 درصد بیشتر از اکثر نیروهای اداری کار می‌کنند.
  • آن­ها 13 درصد بیشتر از کارگران پشت‌ میز نشین معمولی کارایی دارند.
  • آن­ها 20 درصد کمتر از کارکنان اداری استرس را تجربه می‌کنند.
مطالعه کنید:  منشی دورکار یا حضوری؟ کدام برای شما بهتر است؟

اکثر مردم بر این باورند که این میزان از افزایش راندمان به دلیل محیط کاری این کارمندان است؛ چرا که آن‌ها راحتی بیشتری را در حین کار احساس می‌کنند. به‌علاوه، این راه‌حل ایده‌آل برای مشاغل مدرن‌ سبب کاهش زمان رفت‌وآمد و استراحت، صحبت‌های بیهوده و غیره می‌شود. دستیاران مجازی بهتر می‌توانند کارهایی را که باید انجام دهند، اولویت‌بندی کنند.

صرفه‌جویی در میزان هزینه‌ها

برای آماده‌کردن یک دفتر کار به چه میزان بودجه احتیاج دارید؟ هر ماه چه‌قدر پول را باید برای قبض آب، برق و غیره کنار بگذارید؟ البته که خیلی زیاد! اما برای دستیارهای مجازی یک ریال هم لازم نیست خرج کنید. استخدام یک دستیار مجازی سبب می‌شود که سالانه حدود 80 درصد از هزینه‌های عملیاتی شما کاهش یابد.

اگرچه این عدد آن‌قدر زیاد و ایده‌آل است که به نظر غیرواقعی می‌آید اما حقیقت دارد! در این راه‌حل ایده‌آل برای مشاغل مدرن‌ حتی بیشتر منشی‌های مجازی دارای مدرک دانشگاهی هستند. این بدان معناست که در عین استخدام کارمندان مجرب، مقدار زیادی پول پس‌انداز خواهید کرد. در واقع، از هر دو طرف سود می‌برید.

نحوه استخدام منشی مجازی به عنوان یک راه‌حل ایده‌آل برای مشاغل مدرن
نحوه استخدام منشی مجازی

نحوه استخدام منشی مجازی

اگر می‌خواهید یک دستیار مجازی استخدام کنید، مطمئن شوید شرکتی را انتخاب می‌کنید که در این کار خبره باشد. در این صورت، نیازی به جستجوی بیشتر برای یافتن منشی مجازی مناسب نخواهید داشت؛ چراکه شما بهترین گزینه‌ها را پیش روی خود دارید. کافی است به سایت این شرکت‌ها مراجعه کنید یا به آن‌ها ایمیل بزنید.

سخن پایانی

دلایل بسیاری وجود دارد که چرا استخدام دستیار مجازی امری عادی و یک راه‌حل ایده‌آل برای مشاغل مدرن‌ است. همان‌طور که گفتیم استخدام منشی مجازی مزایای بسیاری دارد؛ ازاین‌رو، مرکز تماس همکال به تمامی صاحبان کسب‌وکارها که تمایل به استخدام یک منشی مجازی دارند این خدمت را ارائه می‌کند. شما یک دستیار مجازی استخدام می‌کنید که کاملاً حرفه‌ای است و با وظایف خود، به‌خوبی آشناست. راندمان کاری این منشی بسیار بالاست. مهم‌تر از همه، استخدام منشی مجازی سبب صرفه‌جویی در هزینه‌های شما می‌شود. حتی اگر شما بخواهید منشی صرفا تماس‌های ورودی را پاسخ دهد یا برقرار کننده تماس‌های خروجی باشد، می‌توانید از خدمت دفتر مجازی همکال استفاده کنید. آیا چیزی بهتر از این می‌خواهید؟

مطالب مرتبط