تهران، خیابان انقلاب، بین چهارراه ولی عصر و فلسطین، نبش خیابان مظفر جنوبی، پلاک ۱۰۷۰ ، واحد ۵

مرکز تماس همکال

مرکز تماس همکال

شرکت‌های بازاریابی تلفنی؛ کدام را انتخاب کنیم؟

شرکت های بازاریابی تلفنی؛ کدام را انتخاب کنیم؟

بازاریابی تلفنی می‌تواند یک روش فوق‌العاده موثر برای رشد و پرورش کسب‌وکار شما باشد. به همین دلیل، بسیاری از شرکت‌ها این کار را به شرکت های بازاریابی تلفنی که در این زمینه با تجربه هستند، برون سپاری می‌کنند. علاوه‌بر این شرکت‌ها به این نکته که چه محصولاتی را از طریق بازاریابی تلفنی به مشتریان عرضه کنند، نیز توجه می‌کنند.

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که کسب‌و‌کارها از برون سپاری بازاریابی تلفنی بیشترین بهره را نمی‌برند، این است که نمی‌دانند از تماس‌های بازاریابی چه می‌خواهند. تعداد زیادی شرکت‌های بازاریابی تلفنی وجود دارد، اما همه آن‌ها برای تجارت شما مناسب نیستند. این امر یافتن یک شرکت بازاریابی تلفنی بزرگ را سخت می‌کند.

هنگامی که نوبت به انتخاب هر تامین کننده‌ای می‌رسد، مهم است شریکی را انتخاب کنید که بیشترین تعهد را برای کمک به شما در دستیابی به اهدافتان داشته باشد. به هر حال، شما فقط خدماتی را تهیه نمی‌کنید، بلکه افرادی را انتخاب می‌کنید که نماینده کسب‌وکار شما هستند و اغلب اولین نقطه تماس مشتریان بالقوه هستند. بنابراین، بسیار مهم است که خدمات مقرون به صرفه‌ای را انتخاب کنید که با اخلاق شرکت شما مطابقت داشته باشد. اغلب، انتخاب شرکت مناسب برای انجام این کار می‌تواند فرآیندی دشوار، خسته کننده و طولانی باشد. باید توجه داشته باشید که رضایت و تجربه مشتری خوبی را رقم بزنید تا بتوانید در کسب‌وکار خود پیشرفت کنید.

نکات کلیدی انتخاب کسب و کارها برای تله مارکتینگ و بازاریابی تلفنی
نکات کلیدی انتخاب یک شرکت بازاریابی تلفنی

نکات کلیدی انتخاب یک شرکت بازاریابی تلفنی

ما چند نکته کلیدی را برای انتخاب یک شرکت بازاریابی تلفنی مناسب برای کسب و کار شما در میان می‌گذاریم:

اهداف خود را در تله مارکتینگ بشناسید و بدانید به چه چیزی نیاز دارید

قبل از شروع به جستجوی یک شرکت بازاریابی تلفنی، باید یک استراتژی فروش کاملاً برنامه‌ریزی شده و شکل گرفته داشته باشید. قبل از شروع فرآیند انتخاب، درک کامل اهداف کلیدی بازاریابی و استفاده از قیف بازاریابی ضروری است.

مطالعه کنید:  چگونه برای کسب و کار خود یک تبلیغات تلویزیونی مناسب ایجاد کنیم؟

اگر نمی‌دانید با تلاش‌های بازاریابی تلفنی به چه چیزی می‌خواهید برسید. قبل از اینکه حتی به صحبت با شرکت‌ها فکر کنید، باید دقیقاً تصمیم بگیرید که چه چیزی از بازاریابی تلفنی خود می‌خواهید. در این صورت می‌توانید با آژانس‌های بازاریابی تلفنی با آگاهی از تمام سؤالاتی که باید بپرسید، وارد بحث شوید. سپس می‌توانید گزینه‌های موجود را با توجه به اولویت‌هایتان ارزیابی کنید و در نظر بگیرید که کدام شرکت‌ها بیشترین اطمینان را در توانایی‌هایشان برای دستیابی به اهدافتان به شما می‌دهند.

مدارک و تجربه را در نظر بگیرید، مطمئن شوید که این شرکت در حوزه بازاریابی تلفنی برای شما مناسب است

هنگام انتخاب شرکت، یکی از مهم‌ترین ملاحظات باید این باشد که آیا شرکت در حوزه‌های کاری مرتبط با شما تا به‌حال بازاریابی تلفنی انجام داده است؟ مطمئنا تجربه یک تیم بازاریابی یکی از نکات کلیدی برای موفقیت تماس‌های بازارابی خواهد بود. بدانید که شرکت در B2B یا B2C تخصص دارد. به این دلیل است که بازاریابی برای کسب و کارها یک بازی کاملاً متفاوت با بازاریابی برای مصرف کنندگان است. اگر شما B2B هستید، شرکتی که در B2B تخصص دارد، بدون شک نیازهای مشتریان شما را بهتر درک می‌کند.

درست مانند هر شکل دیگری از بازاریابی، یک روش برای هر نوع تماس بازاریابی مناسب نیست. وقتی به دنبال شرکتی هستید، مطمئن شوید که با افرادی صحبت می‌کنید که در زمینه مدنظر شما متخصص هستند! یا اینکه افرادی را در شرکت دارند که دارای توانایی یادگیری بالایی هستند تا برای بازارابی تلفنی شما مناسب باشند.

بودجه خود را برای بازاریابی تلفنی در نظر بگیرید

به طور کلی، زمانی که صحبت از بازاریابی تلفنی به میان می‌آید، آنچه را که برای آن پرداخت می‌کنید، دریافت می‌کنید. البته توجه به پول اجتناب ناپذیر است. سطوح مختلف خدمات تا حد زیادی به باندهای قیمت و ساختار پرداخت بستگی دارد. مهم است که درک روشنی از آنچه می‌پردازید و آنچه شرکت باید ارائه دهد داشته باشید. درک اهداف شما در اینجا نیز مهم است – اگر دقیقاً می‌دانید می‌خواهید به چه چیزی برسید، شرکت انتخابی شما باید بتواند به شما کمک کند بهترین استفاده از بودجه خود را داشته باشید.

 

اهمیت تجربه شرکت‌ها در بازاریابی تلفنی (تله مارکتینگ)
اهمیت تجربه شرکت‌ها در بازاریابی تلفنی (تله مارکتینگ)

به دنبال تجربه باشید

داشتن تجربه در بخش مرتبط برای موفقیت یک کمپین بازاریابی تلفنی هدفمند بسیار مهم است. اگر بدانید که شرکت قبلاً با سایر مشتریان در صنعت شما کار کرده است، می‌تواند اطمینان خاطر بیشتری برای شروع کار شما فراهم کند. هرچه شرکت دانش بیشتری از بخش شما داشته باشد، احتمال اینکه شروعی پیروزمندانه داشته و به سرعت نتایج را برای شما ارسال کنند، بیشتر می‌شود.

مطالعه کنید:  تاثیر مدیریت تبدیل سرنخ ها به فروش بر کسب و کارها

 

در مورد گزارش و بازخورد بحث کنید

پس از ارزیابی تجربه و هزینه‌های مرتبط، نکته دیگر برای انتخاب موفقیت آمیز یک شرکت بازاریابی تلفنی، بحث در مورد روش گزارش‌دهی است. به‌عنوان یک مشتری پرداخت‌کننده با منافع اختصاصی، باید در هر مرحله کلیدی از کمپین خود به‌روز باشید و باید انتظار یک فرآیند گزارش‌دهی رسمی را داشته باشید که تعداد تماس‌های برقرار شده و نرخ پاسخ‌دهی را ردیابی کند.

 

سازگاری آن‌ها را ارزیابی کنید

وقتی شرکتی را برای مدیریت بازاریابی تلفنی خود انتخاب می‌کنید، باید تعیین کنید که آیا آن‌ها می‌توانند به عنوان توسعه دهنده تیم بازاریابی/فروش شما عمل کنند یا خیر. شرکت‌هایی که می‌توانند این کار را انجام دهند معمولاً یک رویکرد مشورتی دارند. می‌توانند تجربه خود را نشان دهند و اینکه چگونه می‌تواند منجر به نتایج شود را با شما در میان بگذارند.

آن‌ها همچنین یک فرآیند ثابت و تعریف شده را دنبال خواهند کرد. ممکن است خدمات اضافی مانند پاسخ به تماس‌های ورودی و همراهی مشتریان بالقوه در سفر خرید خود ارائه دهند.

 

دسترسی به مکالمات تماس‌های بازاریابی

یک شرکت خوب چیزی برای پنهان کردن ندارد. به همین دلیل می‌تواند برای شما به عنوان مشتری خود امکان دسترسی را فراهم کند. این دسترسی‌ها می‌توانند از ضبط تماس‌ها بازاریابی گرفته تا دسترسی آنلاین به نتایج ثبت شده در بستر‌های متفاوتی که مدنظر شما است. به همین منظور نرم افزار CRM همکال قابلیت ارائه صوت تماس‌ها و جزئیات آن را برای کافرمایان فراهم می‌کند.

نتیجه

به طور خلاصه، انتخاب شرکت های بازاریابی تلفنی مناسب برای کسب و کار شما بسیار مهم است. زیرا آن‌ها یک عنصر حیاتی در فرآیند فروش شما خواهند بود. اگر انتخاب اشتباه داشته باشید، آسیب به شهرت شما می‌تواند بسیار زیاد باشد. همچنین تلاش‌های فروش و تولید سرنخ شما با شکست مواجه خواهد شد.

مرکز تماس همکال را با در نظر گرفتن تمام نکات بالا یک گزینه عالی برای برون سپاری بازاریابی تلفنی است. کیفیت خدمات ما را می‌تواند بررسی کنید. چه از نظر قیمت مقرون به‌صرفه و چه از نظر کیفیت ارائه تماس بازاریابی، می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط