آیا به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کردهاید و نمیدانید بین فناوری مرکز تماس ابری و استقرار ثابت کدام را انتخاب کنید؟ طبق تحقیقات IDC، تقریبا نیمی از مراکز تماس جهانی از راهحلهای ابری استفاده میکنند. یک سوم سازمانهای باقی ماندهای که توسط محققان بررسی شدند، مشغول انتقال از راهحلهای ثابت به راه حلهای ابری هستند.
قطعا برای ارائه خدمات مشتریان و ارتباط با مشتریان خود نیاز به یک مرکز تماس دارید. با ما همراه باشید تا مرکز تماس ابری و مزایای آن را به شما معرفی کنیم.
مرکز تماس ابری یا مرکز تماس مبتنی بر ابر یک پلتفرم قابل دسترسی وب است که برای مدیریت تماسهای ورودی/خروجی و تعاملات مشتریان است و دارای ویژگیهای زیر میباشد:
امروزه شرکتها و سازمانهای زیادی در اندازههای مختلف در حال مهاجرت به فناوری مرکز تماس ابری هستند. اما چرا؟
زمان ارتقاء به فناوری ابری فرا رسیده است. همچنان که مشتریان از ایمیل، چت، رسانههای اجتماعی و متنی خود برای ارتباط با مشاغل استفاده میکنند، نیاز به مدرن سازی مرکز تماس ضروری است. از طرفی با افزایش هزینههای نگهداری و نیاز به ارتقاء مراکز تماس، وقت آن است که یک مرکزتماس ابری برای ارائه تجربه مشتری بهینه در نظر بگیرید.
مرکز تماس ابری که در هر مکانی قابل دسترس است و سرمایه گذاری اولیه چندانی ندارد:
مرکز تماس ابری مزایای زیادی را ارائه می دهد که شامل موارد زیر است:
از آنجایی که هیچ سرمایه گذاری بزرگی در سخت افزار مراکز مبتنی بر ابر وجود ندارد، این سیستمها هزینههای قابل توجهی برای راه اندازی ندارند. تنها هزینه ای که سیستم های مبتنی بر ابر نیاز دارند یک اتصال اینترنتی قدرتمند است زیرا همه چیز مبتنی بر فضای ابری است.
راه حلهای ابری برای راه اندازی مرکز تماس ابری بسیار مقرون به صرفه هستند، زیرا به طور قابل ملاحظهای هزینههای پیش فرض را که به طور کلی نیاز به راه حلهای اولیه دارند، کاهش میدهند.
با استفاده از رابط برنامهنویسی کاربردی میتوانید:
مرکزتماس ابری از جغرافیا که شامل موقعیت مکانی کارشناس است، چشم پوشی میکند. کارشناسان میتوانند:
سیستمهای مبتنی برفضای ابری به کارشناسان اجازه میدهد که از راه دور فقط با تکیه بر اتصال به اینترنت قوی کار خود را انجام دهند. بنابراین پشتیبانی360 درجه مشتری را در زمانی که موردنیاز است بدون در نظر گرفتن مکانهای جغرافیایی ارائه میدهند.
خدمات ابری معمولاً هزینه ماهانه برای «هر کاربر» یا هزینه برای «هر ویژگی» ارائه میدهند، به این ترتیب فرصت افزایش و کاهش هزینهها را با توجه به فصل و رشد به کسب و کار میدهد، در حالی که اطمینان حاصل میکند که تماس به دلیل محدودیتهای ظرفیت تماس از دست نمیرود.
هنگامی که شما مرکزتماس با استفاده از رابط برنامهنویسی کاربردی ایجاد میکنید، به راحتی میتوانید:
مراکز تماس ابری برخلاف راهحلهای مراکز تماس داخلی که نصب و به روز رسانی آنها، به هزینههای زیادی احتیاج دارد، دارای پرداختهای ماهانه، تعرفههای یکسان و منعطف هستند.
مراکز تماس ابری به شما اجازه میدهند که ملزومات نگهداری روزانه، عملیات، میزبانی و اجرای مرکز تماس خودتان را به یک فروشنده مستقل برون سپاری کنید.
راه حلهای مرکز تماس ابری در زمینه ارتباط با مشتریان میتواند به کسب و کار شما اجازه دهد تا:
با همکاری یک مرکز تماس ابری مناسب، کسب و کار شما میتواند در فناوری ارتباطات به زمان کاری ۱۰۰% برسد. اولویت اول برای فروشندگانی است که تضمین زمان کاری ۹۹/۹۹% یا بیشتر را میدهند و این مسئله نیز با یک توافق نامه مبتنی بر خدمات پشتیبانی میشود.
فناوری مرکز تماس ابری به سازمانها این توانایی را میدهند تا از یک مدل هزینه سرمایهای به مدل هزینه عملیاتی انتقال یابند. با برون سپاری تکنولوژی و ملزومات نگهداری به یک فروشنده، سازمان ها میتوانند:
ارائه کنندگان مرکز تماس ابری، رویکرد منعطفی برای پرداخت ارائه میدهند. این روش براساس تعداد کل خطوط تلفن و ویژگیهای استفاده شده در هر ماه است. بنابراین سازمان شما میتواند از هدر رفتن هزینه برای مجوزهای استفاده نشده، سخت افزار، یا حجم استفاده نشده جلوگیری کند.
در مواقعی که نیاز دارید مرکزتماس خود را برون سپاری کنید باید موارد بسیار زیادی را بررسی کنید. اهمیت ارائه خدمات مشتریان، تضمین میکند که آینده کسبوکار شما به چه صورت خواهد بود. شما برای ارتباط بهتر با مشتریان و مدیریت خدمات مشتریان خود، میتوانید بخشی از فعالیتهای خود را برون سپاری کنید.
مرکز تماس همکال آماده همکاری با تمام کسبوکارهایی است که برای ارتباط با مشتریان خود نیاز به برون سپاری مرکز تماس دارند. ما برای ارائه هرچه بهتر خدمات مشتریان میتوانیم در خدمت شما باشیم. کافی است با ما در تماس باشید.