دفتر کار مجازی
دفتر کار مجازی
برخی از کسب و کارها و همچنین استارتاپ ها در ابتدای مسیر خود و پیش از توسعه، با حجم پایینی از تماسهای ورودی و تماسهای خروجی مواجه هستند. استخدام یک منشی حضوری و تمام وقت برای بخش عمده ای از این نوع کسبوکارها از نظر اقتصادی توجیهپذیر نیست. مرکز تماس همکال به این کسبوکارها استفاده از خدمت «دفتر کار مجازی» را پیشنهاد میکند. در این خدمت، کارشناسان تماس همکال، پاسخگوی تماس های کسبوکار و برقرارکننده تماسهای خروجی آن هستند. (اگر تمایل داشته باشید که کارشناس به جز پاسخگویی به تماسها سایر امور مانند ارسال پیام برای مشتریان، مدیریت شبکههای اجتماعی را هم انجام دهد، میتوانید از خدمت «منشی مجازی همکال» استفاده کنید.)
برخی از کسب و کارها و همچنین استارتاپ ها در ابتدای مسیر خود و پیش از توسعه، با حجم پایینی از تماسهای ورودی و تماسهای خروجی مواجه هستند. استخدام یک منشی حضوری و تمام وقت برای بخش عمده ای از این نوع کسبوکارها از نظر اقتصادی توجیهپذیر نیست. مرکز تماس همکال به این کسبوکارها استفاده از خدمت «دفتر کار مجازی» را پیشنهاد میکند. در این خدمت، کارشناسان تماس همکال، پاسخگوی تماس های کسبوکار و برقرارکننده تماسهای خروجی آن هستند. (اگر تمایل داشته باشید که کارشناس به جز پاسخگویی به تماسها سایر امور مانند ارسال پیام برای مشتریان، مدیریت شبکههای اجتماعی را هم انجام دهد، میتوانید از خدمت «منشی مجازی همکال» استفاده کنید.)
انواع خدمات دفتر کار مجازی
انواع خدمات دفتر کار مجازی
این خدمت برای کسبوکارهایی مناسب است که قصد دارند یک نیروی دورکار برای پاسخگویی به تماسهای ورودی و برقراری تماسهای خروجی داشته باشند. مرکز تماس همکال علاوهبر اختصاص یک کارشناس، زیرساخت های دیگری مانند نرم افزار مرکز تماس، نرم افزار CRM جهت ثبت نتایج تماس ها و یک خط تلفن ویپ هم (تا زمانی که کارفرما از خدمات همکال استفاده میکند) در اختیار کسبوکارها قرار میدهد (همکال همچنین میتواند از خطوط تلفن کارفرما جهت پاسخگویی به تماسها و برقراری تماسهای خروجی استفاده کند).
خدمت منشی مجازی به کسبوکارهایی ارائه میشود که تمایل دارند نیروی اختصاصی علاوهبر به پاسخگویی به تماسهای ورودی و برقراری تماسهای خروجی، به تنظیم و هماهنگی جلسات و قرار ملاقات، سنجش رضایت مشتریان، انتقال و هدایت تماس، پیگیری پیامها و … بپردازد. برای آشنایی بیشتر با منشی مجازی همکال، اینجا را مطالعه کنید.
مزیتهای دفتر کار مجازی همکال
- - در نظر گرفتن خط تلفن اختصاصی برای کسبوکارها
- - مشارکت در تهیه سناریو و اسکریپت انواع تماسهای خروجی
- - تست کیفیت عملکرد کارشناس تماس پیش از ارائه خدمت
- - ثبت نتایج در بسترهای مورد نظر کارفرما یا CRM همکال
- - ایجاد دسترسی به پنل ضبط مکالمات برای ارزیابی کیفیت
- - برقراری تماس خروجی با تماسهای ورودی بیپاسخ
تفاوت خدمت «دفترکار مجازی» با «منشی مجازی»
تفاوت «دفتر مجازی» با «منشی مجازی»
خدمت «دفترکار مجازی» با خدمت «منشی مجازی» متفاوت است. در خدمت دفترکار مجازی، کارشناس تماس صرفا به برقراری تماسهای خروجی یا پاسخگویی به تماسهای ورودی میپردازد. در خدمت منشی مجازی، کارشناس تماس به جز برقراری تماسهای خروجی و پاسخگویی به تماسهای ورودی مشتریان، به امور دیگری نظیر ارسال پیام، چک کردن ایمیل، تنظیم قرار ملاقات و ... میپردازد. به عبارتی منشی مجازی به تمام کارهایی که یک منشی به صورت حضوری انجام میدهد، رسیدگی میکند.
خدمت «دفترکار مجازی» با خدمت «منشی مجازی» متفاوت است. در خدمت دفترکار مجازی، کارشناس تماس صرفا به برقراری تماسهای خروجی یا پاسخگویی به تماسهای ورودی میپردازد. در خدمت منشی مجازی، کارشناس تماس به جز برقراری تماسهای خروجی و پاسخگویی به تماسهای ورودی مشتریان، به امور دیگری نظیر ارسال پیام، چک کردن ایمیل، تنظیم قرار ملاقات و ... میپردازد. به عبارتی منشی مجازی به تمام کارهایی که یک منشی به صورت حضوری انجام میدهد، رسیدگی میکند.
مراحل دریافت خدمت دفتر مجازی
مراحل دریافت خدمت دفتر مجازی
اعلام نیازمندی به همکال و ارائه اطلاعاتی از نوع تماسها (ورودی یا خروجی)، تعداد تماسها، میانگین طول مکالمات، ساعات پاسخگویی و سایر فعالیتهایی که کارشناس تماس لازم است انجام دهد.
همکال پلنهای مختلف قیمتی را به کارفرما ارائه میکند و پس از مذاکره، انعقاد قرارداد و ارائه توافقنامه منع افشای اطلاعات (NDA) از سوی همکال به کارفرما ارائه میشود.
همکال، یک سوپروایزر برای انجام فعالیت مشخص میکند و او اسکریپت لازم برای پاسخگویی به تماسها، سوالات و جوابهای متداول را دریافت میکند و در پنل همکال ثبت میکند و همچنین به کارشناسان تماس همکال آموزش میدهد.
خط تلفن، نرم افزار مرکز تماس و CRM از سوی همکال به کارفرما تخصیص میدهد. (البته همکال در صورت تمایل مشتری میتواند از خطوط و بستر ثبت اطلاعات مشتری نیز استفاده کند.)
پس از تخصیص زیرساختها، ارائه خدمت آغاز میشود.
تعرفه دفتر کار مجازی همکال
همکال با توجه به نیاز مخاطبان، طرحهای قیمتی متفاوتی برای این خدمت در نظر گرفته است. برای دریافت این طرحها و تعرفه این خدمت با توجه به نیازمندی خود، میتوانید با ما تماس بگیرید.
تماس با ماتعرفه دفتر کار مجازی همکال
همکال با توجه به نیاز مخاطبان، طرحهای قیمتی متفاوتی برای این خدمت در نظر گرفته است. برای دریافت این طرحها و تعرفه این خدمت با توجه به نیازمندی خود، میتوانید با ما تماس بگیرید.
تماس با ما