همکال، به کسبوکارها، منشی یا دستیار مجازی اختصاص میدهد. این منشی به صورت دورکار فعالیت میکند. کسبوکارها میتوانند به منشی اختصاصی خود، انواع فعالیتها از جمله، پاسخگویی به تماسهای ورودی، برقراری تماسهای خروجی، پیگیریها، مدیریت سفارشات و مدیریت صفحات کسبوکار در شبکههای اجتماعی را بسپارند.
همکال، به کسبوکارها، منشی یا دستیار مجازی اختصاص میدهد.این منشی به صورت دورکار فعالیت میکند. کسبوکارها میتوانند به منشی اختصاصی خود، انواع فعالیتها از جمله، پاسخگویی به تماسهای ورودی، برقراری تماسهای خروجی، پیگیریها، مدیریت سفارشات و مدیریت صفحات کسبوکار در شبکههای اجتماعی را بسپارند.
وظایف منشی مجازی همکال
منشی مجازی تنها اختصاص به کسبوکار شما دارد و مستقیما با کارفرما در ارتباط است. منشی مجازی تمامی کارهایی را که از یک منشی انتظار میرود و میتوان به صورت دورکاری، انجام داد، انجام میدهد؛ از جمله:
- استخراج اطلاعات لازم از اینترنت
- انجام تماسهای فروش و بازاریابی
- پاسخ به تماسها در ساعات کاری (انتقال تماس به کارفرما در مواقع ضروری)
- راهنمایی و پشتیبانی مشتریان طبق دستورالعمل کارفرما
- برقراری تماس خروجی با مشتریان و ارسال پیام
- پیگیری پیامهای ارسالی و سنجش میزان رضایت مشتریان
- تنظیم قرارهای ملاقات و جلسات و اطلاع به کارفرما
تفاوت منشی مجازی با مرکز تماس
تفاوت دستیار مجازی با بخش مرکز تماس
منشی یا دستیار مجازی و کارشناسان تماس هر دو پاسخگوی تماس ورودی و برقرارکننده تماس خروجی هستند. گاهی کسبوکارها برای مدیریت تماسهای خود، ثبت نتایج هر تماس، استخراج اطلاعات از اینترنت، انواع تماس خروجی و ... تنها به یک کارشناس تماس نیاز دارند که در این حالت بهترین گزینه برای این کسبوکارها، استخدام یک منشی دورکار است. اما اگر کسبوکارها برای پشتیبانی از مشتریان خود به بیش از یک کارشناس تماس نیاز داشته باشند، «کال سنتر» بهترین گزینه است. در این حالت حجم تماسها به گونهای بالاست که برای پشتیبانی از آن باید تعدادی از کارشناسان پاسخگوی تماسها باشند.
منشی یا دستیار مجازی و کارشناسان تماس هر دو پاسخگوی تماس ورودی و برقرارکننده تماس خروجی هستند. گاهی کسبوکارها برای مدیریت تماسهای خود، ثبت نتایج هر تماس، استخراج اطلاعات از اینترنت، انواع تماس خروجی و ... تنها به یک کارشناس تماس نیاز دارند که در این حالت بهترین گزینه برای این کسبوکارها، استخدام یک منشی دورکار است. اما اگر کسبوکارها برای پشتیبانی از مشتریان خود به بیش از یک کارشناس تماس نیاز داشته باشند، «کال سنتر» بهترین گزینه است. در این حالت حجم تماسها به گونهای بالاست که برای پشتیبانی از آن باید تعدادی از کارشناسان پاسخگوی تماسها باشند.
همکال با توجه به نیاز مخاطبان، طرحهای قیمتی متفاوتی برای این خدمت در نظر گرفته است. برای دریافت این طرحها و تعرفه این خدمت با توجه به نیازمندی خود، میتوانید با ماتماس بگیرید.
همکال با توجه به نیاز مخاطبان، طرحهای قیمتی متفاوتی برای این خدمت در نظر گرفته است. برای دریافت این طرحها و تعرفه این خدمت با توجه به نیازمندی خود، میتوانید با ماتماس بگیرید.