پشتیبانی چتی گزینهای محبوب است اما از نظر هزینه چگونه با تماسهای تلفنی مقایسه میشود؟
کسبوکارها برای استفاده بهینه از منابع خود تلاش میکنند، به ویژه مشاغل کوچک و شرکتهای نوپا که منابع زیادی ندارند. برای شروع اغلب، هزینههای سربار اهداف مالی آنها را به چالش میکشد و آنها نیاز به بودجهبندی سایر بازوهای کسبوکار دارند. پشتیبانی از مشتری و پرسوجو هنوز یکی از مهمترین مکانیسمها برای رسیدن به سود است.
جدا از همه جوانب مثبت و منفی، یک تجارت باید بهترین گزینه را با حداقل هزینه پیدا کند. اکثر کسبوکارها پشتیبانی تلفنی و پشتیبانی چتی را بسته به هزینه، دسترسی و سایر هزینهها با یکدیگر مقایسه میکنند.
در این مقاله، فاکتور هزینه پشتیبانی تلفنی و پشتیبانی چت آنلاین را بررسی میکنیم و به نتیجه نهایی میرسیم که کدام گزینه نه تنها ارزانترین، بلکه ارزش پولی بهتری دارد.
وقتی صحبت از پشتیبانی مشتری و تولید سرنخ به میان میآید، تماس صوتی یا پشتیبانی تلفنی همچنان فعال است. شرکتها شماره تلفنی را در وبسایت برای درخواست یا پشتیبانی نمایش میدهند و کاربران میتوانند هر زمان که بخواهند تماس بگیرند.
با این حال، ظهور رسانههای اجتماعی امروزه تا حدودی پشتیبانی تلفنی را تحت تاثیر قرار داده است.
در این بخش، اجازه دهید پشتیبانی تلفنی را به طور مفصل بررسی کنیم.
همانطور که از نام آن مشخص است، پشتیبانی چت زنده یک پورتال را به کاربران ارائه میدهد که در آن میتوانند از طریق متن با شرکت ارتباط برقرار کنند. این ایده که همیشه یک نماینده زنده در انتهای مکالمه وجود دارد، به لطف رباتهای چت مبتنی بر هوش مصنوعی و ML دیگر درست نیست.
در مقایسه با پشتیبانی تلفنی، سرویس پشتیبانی چتی یک تکنیک نسبتا جدید است. اما عملکرد یکپارچه و نتایج سریع به آن اجازه داده است تا محبوب و حتی یک رقیب در برابر پشتیبانی تلفنی شود.
پشتیبانی چتی مزایای زیادی برای کسبوکارها دارد. با این حال، چالشها و معایب زیادی برای آن وجود دارد.
با نگاهی به نقاط ضعف و قوت پشتیبانی چتی و پشتیبانی تلفنی، میتوانیم شباهتها و تفاوتهای زیادی را در ساختار و کاربرد آنها مشاهده کنیم. آنها از بسیاری جهات متفاوت هستند، که برای سازمانها جذابیت اساسی دارد، خواه صرفاً با پشتیبانی مشتری برای استفاده گسترده از کانالهای ارتباطی برای فروش، بازاریابی و جذب مشتری سروکار داشته باشند.
پشتیبانی تماس صوتی یک رویکرد شخصی به درخواستهای مشتریان ارائه میدهد زیرا ارتباط همیشه در زمان واقعی انجام میشود. علاوه بر این، پشتیبانی تلفنی بینش بیشتری را در مورد تعامل با مشتری از جمله لحن، صدا، خلق و خو و غیره به مشاغل ارائه میدهد.
پشتیبانی چتی بدون عامل زنده مؤثر است مگر اینکه موضوعات عمومی نباشند. این پشتیبانی ارتباط شخصی و ارتباط سفارشی که به شدت متناسب با نیازهای آنها باشد را به مشتریان ارائه نمیدهد.
وقتی نوبت به هزینه عملیات میرسد، پشتیبانی چت پادشاه است زیرا امکان اتوماسیون را برای بخش بهتر فرآیند فراهم میکند. کسبوکارها برای توسعه و ادغام سیستمهای پشتیبانی چتی به پول و زمان کمتری نیاز دارند.
وقتی صحبت از پتانسیل رشد به میان میآید، چت آنلاین حرف اول را میزند. زیرا میتواند با کاربران در هنگام گشتوگذار در وب سایت درگیر شود. این منجر به تبدیل شدن بازدیدکنندگان سایت به مشتریان میشود.
برای کسبوکارهای کوچک و بزرگ، یک سیستم چت آنلاین مدرن میتواند زمینههایی را که برای پوشش پشتیبانی تلفنی استفاده میشد، پوشش دهد. پشتیبانی چتی یکپارچهسازی آسان و دامنه وسیعی دارد و به بخشهای مختلف یک کسبوکار از جمله پشتیبانی مشتری، فروش، بازاریابی، جذب مشتری و بسیاری موارد دیگر دسترسی دارد.
مرکز تماس همکال یک برند پیشرو در حوزه پشتیبانی چتی است. همکال پشتیبانی چت زنده برای وب سایتها دارد که میتواند با رسیدگی به موقع و مؤثر به کسبوکارها برای رشد بهتر و سریعتر کمک کند.