بازاریابی گردشگری چیست؟

بازاریابی گردشگری برای استراتژی‌های بازاریابی کسب و کارها در صنعت گردشگری استفاده می‌شود، این شامل، هتل‌ها، خطوط هوایی، خدمات کرایه اتومبیل، رستوران‌ها، مکان‌های تفریحی، آژانس‌های مسافرتی، و اپراتورهای تور می‌شود.

هدف این بازاریابی ترویج کسب و کار، متمایز کردن آن از رقبا، جذب مشتری و ایجاد آگاهی از برند است. بسیاری از استراتژی‌های مدرن بازاریابی از اینترنت استفاده می‌کنند، وب‌سایت‌ها، تبلیغات آنلاین، ایمیل و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی اغلب نقش کلیدی را ایفا می‌کنند.