مجموعهها، شرکتها و سازمانهای پیشرو، به دلایل مختلفی از جمله ارزیابی فرآیندهای خود، ارزیابی عملکرد کارکنان خود و افزایش حس وفاداری مشتریان نیاز به دریافت نظرات و بازخورد از مشتریان بعد از خرید از طریق تماس شاد دارند. همچنین این کسبوکارها برای تکمیل خدمات باشگاه مشتریان خود میتوانند با کمک هپی کال (happy call)، یکی از کانالهای ریتنشن مارکتینگ، مشتریان خود را به خرید مجدد ترغیب کنند. در همین راستا مرکز تماس همکال به کسبوکارها و سازمانها در انجام این فعالیتها کمک و این خدمات را به دو زبان فارسی و انگلیسی ارائه میکند.
در تماس شاد یا هپی کال، مخاطب تماس، مشتریانی هستند که از یک خدمت یا محصول کسب و کار استفاده کردهاند و هدف از آن، علاوه بر ارزیابی و جمعآوری اطلاعات، ایجاد وفاداری در مشتری و همچنین دریافت انتقادات و پیشنهادات است.
معمولا تماسهای شاد (happy call) بلافاصله چند روز (2 الی 5 روز) بعد از خرید (خصوصا اولین خرید) انجام میشود و مکمل خدمات باشگاه مشتریان محسوب میشود.
در تماس شاد یا هپی کال، مخاطب تماس، مشتریانی هستند که از یک خدمت یا محصول کسب و کار استفاده کردهاند و هدف از آن، علاوه بر ارزیابی و جمعآوری اطلاعات، ایجاد وفاداری در مشتری و همچنین دریافت انتقادات و پیشنهادات است.
معمولا تماسهای شاد (happy call) بلافاصله چند روز (2 الی 5 روز) بعد از خرید (خصوصا اولین خرید) انجام میشود و مکمل خدمات باشگاه مشتریان محسوب میشود.
تماس شاد در همکال
- تخصیص سوپروایزر مجرب جهت آموزش نیروها و ارتباط با کارفرما
- ارائه خط تلفن اختصاصی برای برقراری تماس
- انجام تماس تستی با کارفرما پیش از شروع کار
- تماس در زمانهای طلایی (golden time) برای افزایش میزان پاسخگویی
- ارائه گزارشهای دقیق از نتایج نظرسنجی
- تضمین امنیت اطلاعات و انعقاد قرارداد منع افشای اطلاعات (NDA)
- ثبت تمایل و لحن مخاطب در گزارشها، علاوه بر ثبت دادههای اظهار شده
مراحل دریافت خدمت تماس شاد همکال
اعلام نیازمندی به مرکز تماس همکال
برون سپاری و اعلام نیازمندی به همکال و ارائه اطلاعاتی از تعداد کل تماسها، میانگین طول مکالمات، ساعات برقراری تماس و سایر اطلاعات مورد نیاز
محاسبه تعرفه خدمات و انعقاد قرارداد
محاسبه تعرفه خدمات از طرف همکال و اعلام به مشتری، مذاکره و انعقاد قرارداد (یا واریز پیش پرداخت) و ارائه توافقنامه منع افشای اطلاعات (NDA) از سوی همکال به کارفرما
تخصیص سوپروایزر و ارائه آموزشها
تخصیص سوپروایزر از سوی همکال و ارائه آموزشها از سوی کارفرما و کمک در تکمیل اسکریپت تماس دریافت شده از سوی کارفرما
تخصیص خط تلفن و کارشناس تماس
تخصیص خط تلفن از سوی همکال یا ارائه دسترسی به خط تلفنهای اختصاصی مشتری و ارائه آموزشها به کارشناسان تماس توسط سوپروایزر و برقراری تماس تستی پیش از شروع کار
شروع تماسها و ثبت نتایج و ارائه آن به کارفرما
شروع برقراری تماسهای خروجی با شمارههای دریافت شده از سمت کارفرما و ثبت نتایج در بستر مورد نظر کارفرما یا CRM اختصاصی همکال و ارائه آن به کارفرما
مراحل دریافت خدمت تماس شاد همکال
1. اعلام نیازمندی به مرکز تماس همکال
برون سپاری و اعلام نیازمندی به همکال و ارائه اطلاعاتی از تعداد کل تماسها، میانگین طول مکالمات، ساعات برقراری تماس و سایر اطلاعات مورد نیاز
2. محاسبه تعرفه خدمات و انعقاد قرارداد
محاسبه تعرفه خدمات از طرف همکال و اعلام به مشتری، مذاکره و انعقاد قرارداد (یا واریز پیش پرداخت) و ارائه توافقنامه منع افشای اطلاعات (NDA) از سوی همکال به کارفرما
3. تخصیص سوپروایزر و ارائه آموزشها
تخصیص سوپروایزر از سوی همکال و ارائه آموزشها از سوی کارفرما و کمک در تکمیل اسکریپت تماس دریافت شده از سوی کارفرما
4. تخصیص خط تلفن و کارشناس تماس
تخصیص خط تلفن از سوی همکال یا ارائه دسترسی به خط تلفنهای اختصاصی مشتری و ارائه آموزشها به کارشناسان تماس توسط سوپروایزر و برقراری تماس تستی پیش از شروع کار
5. شروع تماسها و ثبت نتایج و ارائه آن به کارفرما
شروع برقراری تماسهای خروجی با شمارههای دریافت شده از سمت کارفرما و ثبت نتایج در بستر مورد نظر کارفرما یا CRM اختصاصی همکال و ارائه آن به کارفرما