تهران، خیابان انقلاب، بین چهارراه ولیعصر و فلسطین، نبش خیابان مظفر جنوبی، پلاک ۱۰۷۰ ، واحد ۵

مرکز تماس همکال

مرکز تماس همکال

تماس خروجی همکال

تماس خروجی، تماس‌هایی هستند که به صورت دائمی یا مقطعی، عموما با هدف، اطلاع‌رسانی، ثبت و نهایی‌سازی سفارشات، بازاریابی و فروش، ریتنشن مارکتینگ (بازاریابی بازگشتی)، نظرسنجی، افکارسنجی و تحقیقات بازار یا اهداف دیگر (نظیر تسویه حساب، ارزیابی عملکرد کارکنان و …) برقرار می‌شوند. در زیر مهم‌ترین انواعِ تماس‌های خروجی که همکال به مشتریان خود به دو زبان فارسی و انگلیسی ارائه می‌کند، معرفی شده است.

همکال می‌تواند مجموعه‌هایی را به شما برای تامین اطلاعات مخاطبان مورد نظرتان معرفی کند. ضمنا همکال نمی‌تواند از دیتابیس‌های مشتریانش برای سایر مشتریان دیگر استفاده کند.

البته تیم همکال برای انجام پروژه‌های مختلف خود (نظیر پروژه‌های تحقیقات بازار)، راه‌های ارتباطی با اقشار و اصناف مختلفی را به دست آورده است که مالکیت آن‌ها از آنِ همکال است و صرفا از این اطلاعات می‌تواند برای انجام پروژه‌های مشتریان خود نیز استفاده کند.

بازاریابی و فروش تلفنی

بازاریابی و فروش تلفنی یکی از مهمترین دسته‌‌های تماس خروجی مرکز تماس همکال است. برای آشنایی بیشتر با این خدمات، می‌توانید به صفحه «بازاریابی تلفنی» و «فروش تلفنی» مراجعه کنید.

هپی کال یا تماس شاد

هپی کال، تماس‌های خروجی هستند که طی 2 الی 5 روز بعد از خرید با مشتریان برقرار می‌شود تا از آن‌ها در مورد کیفیت کالا/خدمات، زمان تحویل و مواردی از این قبیل نظرسنجی انجام شود. این نوع تماس‌ها احساس ارزشمند بودن را به مشتریان فعلی منتقل می‌کند.

ریتنشن مارکتینگ (بازاریابی بازگشتی)

ریتنشن مارکتینگ تلفنی، تماس‌های خروجی هستند که با کاربران و مشتریان بالقوه کسب‌وکارها، که در مدت زمان طولانی هیچ خریدی نداشته‌اند، برقرار می‌شود. این تماس‌ها با هدف بازگشت مشتریان و وفادارسازی آن‌ها انجام می‌شود.

اطلاع رسانی تغییرات و تخفیفات

بسیاری از تماس‌های خروجی با هدف اطلاع‌رسانی موضوعاتی با مشتریان انجام می‌شود؛ موضوعاتی نظیر تغییر در خدمات/محصولات یا نحوه ارائه آن‌ها، ارائه تخفیف به مشتریان و …

تحقیقات بازار

انجام نظرسنجی و افکار سنجی تلفنی، به شناخت بهتر نیازها و خواسته‌های مشتریان و ارتقای کیفیت و رضایت آن‌ها کمک می‌کند.

نظرسنجی تلفنی و افکار سنجی

بررسی بینش مشتری، نظرسنجی و افکار سنجی تلفنی درباره موضوعات مختلف و کمک به فرآیند تحقیقات بازار، از جمله خدماتی است که مرکز تماس همکال ارائه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با این خدمت،  اینجا  را ببینید.

نهایی سازی سفارش در بازاریابی اینفومرشیال

مجموعه‌ها و شرکت‌هایی که برای فروش محصولات و خدمات خود از تبلیغ تلویزیونی استفاده می‌کنند، می‌توانند برای ثبت اطلاعات مشتریان خود و نهایی سازی سفارش آن‌ها از این خدمت مرکز تماس همکال استفاده کنند.

انواع دسته تماس خروجی همکال

ویژگی‌های همکال در برقراری تماس خروجی

برقراری تماس در زمان‌های طلایی

اینکه کسب‌وکارها در 24 ساعت شبانه‌روز در خدمت مشتریان باشند، بسیار مطلوب است. اما این نکته در برقراری تماس‌های خروجی کاملا متفاوت است. هیچ یک از مشتریان تمایل به شنیدن صدای یک بازاریاب تلفنی را در نیمه شب ندارد. همچنین هیچ مخاطبی تمایل به شرکت در نظرسنجی تلفنی در یک زمان نامناسب را ندارد. بنابراین موقعیت‌شناسی مخاطب و درک درست از زمان، دو معیاری است که در مرکز تماس همکال مورد توجه قرار می‌گیرد. مرکز تماس همکال علاوه‌بر اینکه تماس‌های خروجی را در زمان‌های طلایی برقرار می‌کند، تا چند مرتبه با مشتریان تماس می‌گیرد. انجام این پیگیری‌ها نتایج مطلوب‌تری را برای کسب‌وکارها در فرایند برون سپاری به ارمغان می‌آورد.

مراحل دریافت خدمت تماس خروجی

1. اعلام نیازمندی‌ در ابتدای برون سپاری

برون سپاری و اعلام نیازمندی به همکال و ارائه اطلاعاتی از تعداد کل تماس‌ها، میانگین طول مکالمات، ساعات برقراری تماس و سایر اطلاعات مورد نیاز

2. محاسبه تعرفه خدمات و انعقاد قرارداد

محاسبه تعرفه خدمات از طرف همکال و اعلام به مشتری، مذاکره و انعقاد قرارداد  (یا واریز پیش پرداخت) و ارائه توافقنامه منع افشای اطلاعات (NDA) از سوی همکال به کارفرما

3. تخصیص سوپروایزر و ارائه آموزش‌ها

تخصیص سوپروایزر از سوی همکال و ارائه آموزش‌ها از سوی کارفرما و کمک در تکمیل اسکریپت تماس دریافت شده از سوی کارفرما

4. تخصیص خط تلفن و کارشناس تماس

تخصیص خط تلفن از سوی همکال یا ارائه دسترسی به خط تلفن‌های اختصاصی مشتری و ارائه آموزش‌ها به کارشناسان تماس توسط سوپروایزر و برقراری تماس تستی پیش از شروع کار

5. شروع تماس‌ها و ثبت نتایج و ارائه آن به کارفرما​

شروع برقراری تماس‌های خروجی با شماره‌های دریافت شده از سمت کارفرما و ثبت نتایج در بستر مورد نظر کارفرما یا CRM‌ اختصاصی همکال و ارائه آن به کارفرما​

مراحل دریافت خدمت تماس خروجی

1. اعلام نیازمندی‌ در ابتدای برون سپاری

برون سپاری و اعلام نیازمندی به همکال و ارائه اطلاعاتی از تعداد کل تماس‌ها، میانگین طول مکالمات، ساعات برقراری تماس و سایر اطلاعات مورد نیاز

2. محاسبه تعرفه خدمات و انعقاد قرارداد

محاسبه تعرفه خدمات از طرف همکال و اعلام به مشتری، مذاکره و انعقاد قرارداد  (یا واریز پیش پرداخت) و ارائه توافقنامه منع افشای اطلاعات (NDA) از سوی همکال به کارفرما

3. تخصیص سوپروایزر و ارائه آموزش‌ها

تخصیص سوپروایزر از سوی همکال و ارائه آموزش‌ها از سوی کارفرما و کمک در تکمیل اسکریپت تماس دریافت شده از سوی کارفرما

4. تخصیص خط تلفن و کارشناس تماس

تخصیص خط تلفن از سوی همکال یا ارائه دسترسی به خط تلفن‌های اختصاصی مشتری و ارائه آموزش‌ها به کارشناسان تماس توسط سوپروایزر و برقراری تماس تستی پیش از شروع کار

5. شروع تماس‌ها و ثبت نتایج و ارائه آن به کارفرما​

شروع برقراری تماس‌های خروجی با شماره‌های دریافت شده از سمت کارفرما و ثبت نتایج در بستر مورد نظر کارفرما یا CRM‌ اختصاصی همکال و ارائه آن به کارفرما​

برای دریافت تعرفه خدمات، با ما تماس بگیرید.

برای دریافت تعرفه خدمات، با ما تماس بگیرید.

جدیدترین مقالات تماس خروجی