بسیاری از تماسهای خروجی با هدف اطلاعرسانی موضوعاتی با مشتریان انجام میشود؛ موضوعاتی نظیر تغییر در خدمات/محصولات یا نحوه ارائه آنها، ارائه تخفیف به مشتریان و …
بررسی بینش مشتری، برقراری تماس شاد و ایجاد حس وفاداری در مشتریان، نظرسنجی و افکار سنجی تلفنی درباره موضوعات مختلف و کمک به فرآیند تحقیقات بازار، از جمله خدماتی است که مرکز تماس همکال ارائه میدهد. برای آشنایی بیشتر با این خدمت، اینجا را ببینید.
مجموعهها و شرکتهایی که برای فروش محصولات و خدمات خود از تبلیغ تلویزیونی استفاده میکنند میتوانند برای ثبت اطلاعات مشتریان خود از این خدمت مرکز تماس همکال استفاده کنند.
تماسهای خروجی محدود به دستههای فوق نمیشود و مشتری برای اهداف دیگر نیز میتواند از آن استفاده کند. (نظیر پیگیری تسویه حسابها، ارزیابی عملکرد کارکنان و …)
مزیتهای همکال در برقراری تماس خروجی
- انجام تماس تستی پیش از شروع کار
- برقراری تماسها با خط تلفن مختص به آن کسبوکار
- ایجاد دسترسی به پنل ضبط مکالمات
- ثبت نتایج هر تماس در بستر مورد نظر کارفرما
- برقرای تماسهای خروجی در تایم طلایی مورد نظر کارفرما
برقراری تماس در زمانهای طلایی
برقراری تماس خروجی در زمانهای طلایی
اینکه کسبوکارها در 24 ساعت شبانهروز در خدمت مشتریان باشند، بسیار مطلوب است. اما این نکته در برقراری تماسهای خروجی کاملا متفاوت است. هیچ یک از مشتریان تمایل به شنیدن صدای یک بازاریاب تلفنی را در نیمه شب ندارد. همچنین هیچ مخاطبی تمایل به شرکت در نظرسنجی تلفنی در یک زمان نامناسب را ندارد. بنابراین موقعیتشناسی مخاطب و درک درست از زمان، دو معیاری است که در مرکز تماس همکال مورد توجه قرار میگیرد. مرکز تماس همکال علاوهبر اینکه تماسهای خروجی را در زمانهای طلایی برقرار میکند، تا چند مرتبه با مشتریان تماس میگیرد. انجام این پیگیریها نتایج مطلوبتری را برای کسبوکارها در فرایند برون سپاری به ارمغان میآورد.
اینکه کسبوکارها در 24 ساعت شبانهروز در خدمت مشتریان باشند، بسیار مطلوب است. اما این نکته در برقراری تماس خروجی کاملا متفاوت است. هیچ یک از مشتریان تمایل به شنیدن صدای یک بازاریاب تلفنی را در نیمه شب ندارد. همچنین هیچ مخاطبی تمایل به شرکت در نظرسنجی تلفنی در یک زمان نامناسب را ندارد. بنابراین موقعیتشناسی مخاطب و درک درست از زمان، دو معیاری است که در مرکز تماس همکال مورد توجه قرار میگیرد. مرکز تماس همکال علاوهبر اینکه تماسهای خروجی را در زمانهای طلایی برقرار میکند، تا چند مرتبه با مشتریان تماس میگیرد. این پیگیریها نتایج مطلوبتری را برای کسبوکارها به ارمغان میآورد.
محاسبه تعرفه خدمات از طرف همکال و اعلام به مشتری، مذاکره و انعقاد قرارداد (یا واریز پیش پرداخت) و ارائه توافقنامه منع افشای اطلاعات (NDA) از سوی همکال به کارفرما
تعرفه این خدمت با توجه به نوع تماس، تعداد تماس، زمان برقراری تماس و عوامل دیگر تعیین میشود. برای اطلاع از تعرفه خدمت تماس خروجی میتوانید با همکال تماس بگیرید.
تعرفه این خدمت با توجه به نوع تماس، تعداد تماس، زمان برقراری تماس و عوامل دیگر تعیین میشود. برای اطلاع از تعرفه خدمت تماس خروجی میتوانید با همکال تماس بگیرید.