در زیر تعدادی از صوتهای مکالمات کارشناسان تماس همکال آورده شده است. در این مکالمات، اطلاعات محرمانه کارفرمایان و اشخاص پاسخدهنده، نیامده است. همچنین، این مکالمات با توجه به متن (اسکریپت) تماس و سناریوهای محتملی که کارفرمایان در متن در نظر گرفتهاند، انجام میشود. طبیعی است که هر چه متن کاملتر باشد و سناریوهای محتمل بیشتری درون آن در نظر گرفته شده باشد، مکالمه تعاملیتر خواهد شد.
نمونه صوتهای پشتیبانی
0:00
/
0:00
صوت شماره ۱
صوت شماره ۲
نمونه صوتهای پشتیبانی
0:00
/
0:00
صوت شماره ۱
صوت شماره ۲
نمونه صوتهای بازاریابی و فروش
0:00
/
0:00
صوت شماره ۱
صوت شماره ۲
صوت شماره ۳
نمونه صوتهای بازاریابی و فروش
0:00
/
0:00
صوت شماره ۱
صوت شماره ۲
صوت شماره ۳
نمونه صوتهای اطلاع رسانی
0:00
/
0:00
صوت شماره ۱
صوت شماره ۲
نمونه صوتهای اطلاع رسانی
0:00
/
0:00
صوت شماره ۱
صوت شماره ۲
نمونه صوتهای نظرسنجی
0:00
/
0:00
صوت شماره ۱
صوت شماره ۲
نمونه صوتهای نظرسنجی
0:00
/
0:00
صوت شماره ۱
صوت شماره ۲