جذب و آموزش و مدیریت کارشناسان تماس، ورود داده و تمیزسازی، نظارت بر محتوای منتشر شده توسط کاربران در پلتفرمها، کشف باگ پیامرسانها یا اپلیکیشنها و …، از جمله خدماتی هستند که مرکز تماس همکال به کسبوکارها ارائه میکند.
1- برون سپاری جذب و تامین نیروی انسانی
فرایند جذب و تأمین نیروی انسانی بهصورت حرفهای و متناسب با نیازهای سازمان و کسبوکارها در مرکز تماس همکال انجام میشود.
در همکال، از انتشار آگهیهای هدفمند گرفته تا ارزیابی دقیق و مصاحبه تخصصی، تمامی مراحل جذب با رویکردی ساختاریافته و مبتنی بر استانداردهای روز اجرا میشود. ما با درک عمیق از الزامات صنعت و معیارهای اختصاصی شما، نیروهای شایسته و توانمند را شناسایی کرده و اطمینان حاصل میکنیم که تیم شما با بهترین استعدادهای حوزه کاری شما تکمیل شود.
بخشی از اقدامات همکال در جذب، آموزش و مدیریت کارشناسان تماس
- طراحی و انتشار آگهی در پلتفرمهای مربوطه (انتخاب پلتفرم انتشار آگهی با توجه به مخاطب مورد نظر سازمان)
- مصاحبه اولیه (آنلاین) و گریدبندی متقاضیان با توجه به معیارهای سازمان و معرفی افراد برگزیده به سازمان برای مصاحبه حضوری
- بهروزرسانی یا تدوین دستورالعمل آموزشی به کارشناسان تماس
- برگزاری کارگاههای آموزش عمومی و اختصاصی کارشناسان (به صورت آنلاین)
- برنامهریزی و مدیریت کارشناسان تماس حین انجام کار و بهبود تعامل با سایر بخشهای سازمان
2- نظارت بر محتوای تولیدی توسط کاربران (UGC)
در سایتها و پلتفرمهای تولید محتوایی که کاربران میتوانند در آنها و از طریق آنها محتواهای تولیدی خود را منتشر کنند، قواعد و قوانینی وضع میشود که کاربران بایستی با توجه به آن قواعد و قوانین، اقدام به فعالیت کنند و محتواهای مد نظر خود را منتشر نمایند. معمولا نظارت بر رعایت این قواعد و قوانین توسط کارشناسان انجام میشود. همکال، توانایی و آمادگی ارائه خدمت نظارت بر محتوای تولیدی توسط کاربران (UGC) پلتفرمها را دارد.
3- تگ (برچسب) زنی، تمیزسازی و ورود داده
همکال در زمینههای مربوط به ورود داده و اطلاعات، خدماتی را ارائه میدهد که در ادامه آمده است:
- برچسب (تگ) زدن به اطلاعات و دادهها
- تمیزسازی دادههایی که برای تمیزسازی آنها حتما نیاز به فعالیت کارشناس است و از تکنیکهای برنامهنویسی و فرمولنویسی نمیتوان تمیزسازی را انجام داد.
- ورود دادهها و اطلاعات به سامانهها و سیستمها
3- تگ (برچسب) زنی، تمیزسازی و ورود داده
همکال در زمینههای مربوط به ورود داده و اطلاعات، خدماتی را ارائه میدهد که در ادامه آمده است:
- برچسب (تگ) زدن به اطلاعات و دادهها
- تمیزسازی دادههایی که برای تمیزسازی آنها حتما نیاز به فعالیت کارشناس است و از تکنیکهای برنامهنویسی و فرمولنویسی نمیتوان تمیزسازی را انجام داد.
- ورود دادهها و اطلاعات به سامانهها و سیستمها
4- کشف باگ و سایر خدمات حوزه BPO
همکال علاوه بر خدمات فوق، خدمات دیگری هم به کسبوکارها ارائه میکند که شامل موارد زیر است:
- کشف باگ
- نظارت از طریق دوربینهای مدار بسته
- تحلیل بینش و نگرش مشتریان نسبت به کسبوکار و …