دستیار مجازی همکال میتواند نیازمندی کسبوکارها را در راستای فعالیتهایشان برطرف کند. این دستیار به صورت دورکار برای کسبوکارها فعالیت میکند. در واقع دستیار مجازی فردی است که در عین مستقر نبودن در مرکز و سازمان شما، به شما کمک نموده و از کسب و کارتان پشتیبانی میکند.
دستیار مجازی همکال میتواند نیازمندی کسبوکارها را در راستای فعالیتهایشان برطرف کند. این دستیار به صورت دورکار برای کسبوکارها فعالیت میکند. در واقع دستیار مجازی فردی است که در عین مستقر نبودن در مرکز و سازمان شما، به شما کمک نموده و از کسب و کارتان پشتیبانی میکند.
وظایف دستیار مجازی همکال
دستیار میتواند کارها و فعالیتهای روزمره کسبوکار را که نیاز به حضور هوش و عملکرد انسانی دارند، انجام دهد؛ از جمله:
- پشتیبانی و مدیریت شبکههای اجتماعی
- انجام مکاتبات اداری و پاسخ به ایمیلها
- به روز رسانی و مدیریت وبسایت و شبکههای اجتماعی
- کمک در فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
- زمانبندی و هماهنگیهای جلسات / مدیریت سفر
- مدیریت و نظارت بر دادهها و اطلاعات
تفاوت دستیار با منشی
اگرچه بسیاری از فعالیتهای منشی دورکار و دستیار دورکار شبیه به یکدیگر است، اما تفاوتهایی هم با یکدیگر دارند. منشی با ارباب رجوع و مشتریان در ارتباط است زیرا آنها نماینده شرکت شما هستند. اما دستیار با کارفرما ارتباط برقرار میکند و فعالیتهای داخلی کسبوکار را انجام میدهد و نتایج را به شما ارائه میدهد. وظایف کلیدی یک منشی مجازی ارائه راهحلهای فوری و به موقع و حل مشکلات مشتریان شماست. در مقابل، نقش یک دستیار متمرکز بر عملیات است.
منشی خط مقدم شرکت شما محسوب میشود اما مسئولیت یک دستیار این است که اطمینان حاصل کند که تمام کارها و فرآیندها به طور ماهرانه انجام شده است.
تفاوت دستیار با منشی مجازی
منشی با ارباب رجوع و مشتریان در ارتباط است زیرا آنها نماینده مشتری شرکت شما هستند. اما دستیار با شما ارتباط برقرار میکند و نتایج را به شما ارائه میدهد. وظایف کلیدی یک منشی مجازی ارائه راهحلهای فوری و به موقع و حل مشکلات مشتریان شماست. در مقابل، نقش یک دستیار متمرکز بر عملیات است.
منشی خط مقدم شرکت شما محسوب میشود اما مسئولیت یک دستیار این است که اطمینان حاصل کند که تمام کارها به طور ماهرانه انجام شده است.