دستیار مجازی همکال

دستیار مجازی همکال

دستیار مجازی همکال می‌تواند نیازمندی کسب‌وکارها را در راستای فعالیت‌هایشان برطرف کند. این دستیار به صورت دورکار برای کسب‌وکارها فعالیت می‌کند. در واقع دستیار مجازی فردی است که در عین مستقر نبودن در مرکز و سازمان شما، به شما کمک نموده و از کسب و کارتان پشتیبانی می‌کند.

دستیار مجازی همکال می‌تواند نیازمندی کسب‌وکارها را در راستای فعالیت‌هایشان برطرف کند. این دستیار به صورت دورکار برای کسب‌وکارها فعالیت می‌کند. در واقع دستیار مجازی فردی است که در عین مستقر نبودن در مرکز و سازمان شما، به شما کمک نموده و از کسب و کارتان پشتیبانی می‌کند.

وظایف دستیار مجازی همکال

وظایف دستیار مجازی همکال

دستیار می‌تواند کارها و فعالیت‌های روزمره کسب‌وکار را که نیاز به حضور هوش و عملکرد انسانی دارند، انجام دهد؛ از جمله:

  • - پشتیبانی و مدیریت شبکه‌های اجتماعی
  • - انجام مکاتبات اداری و پاسخ به ایمیل‌ها
  • - به روز رسانی و مدیریت وبسایت و شبکه‌های اجتماعی
  • - کمک در فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
  • - زمان‌بندی و هماهنگی‌های جلسات / مدیریت سفر
  • - مدیریت و نظارت بر داده‌ها و اطلاعات

تفاوت دستیار با منشی

اگرچه بسیاری از فعالیت‌های منشی دورکار و دستیار دورکار شبیه به یکدیگر است، اما تفاوت‌هایی هم با یکدیگر دارند. منشی با ارباب رجوع و مشتریان در ارتباط است زیرا آن‌ها نماینده شرکت شما هستند. اما دستیار با کارفرما ارتباط برقرار می‌کند و فعالیت‌های داخلی کسب‌وکار را انجام می‌دهد و نتایج را به شما ارائه می‌دهد. وظایف کلیدی یک منشی مجازی ارائه راه‌حل‌های فوری و به موقع و حل مشکلات مشتریان شماست. در مقابل، نقش یک دستیار متمرکز بر عملیات است. منشی خط مقدم شرکت شما محسوب می‌شود اما مسئولیت یک دستیار این است که اطمینان حاصل کند که تمام کارها و فرآیندها به طور ماهرانه انجام شده است.

تفاوت دستیار با منشی مجازی

منشی با ارباب رجوع و مشتریان در ارتباط است زیرا آن‌ها نماینده مشتری شرکت شما هستند. اما دستیار با شما ارتباط برقرار می‌کند و نتایج را به شما ارائه می‌دهد. وظایف کلیدی یک منشی مجازی ارائه راه‌حل‌های فوری و به موقع و حل مشکلات مشتریان شماست. در مقابل، نقش یک دستیار متمرکز بر عملیات است. منشی خط مقدم شرکت شما محسوب می‌شود اما مسئولیت یک دستیار این است که اطمینان حاصل کند که تمام کارها به طور ماهرانه انجام شده است.​

مراحل دریافت این خدمت

مراحل دریافت این خدمت

اعلام نیازمندی به همکال و ارائه اطلاعاتی از نوع تماس‌ها (ورودی یا خروجی)، تعداد تماس‌ها، میانگین طول مکالمات، ساعات پاسخگویی و سایر اطلاعات مورد نیاز

محاسبه تعرفه خدمات از طرف همکال و اعلام به مشتری، مذاکره و انعقاد قرارداد و ارائه توافقنامه منع افشای اطلاعات (NDA) از سوی همکال به کارفرما

تخصیص شماره تلفن از سوی همکال یا ارائه دسترسی به شماره تلفن‌های اختصاصی مشتری 

تخصیص دستیار و آموزش توسط کارفرما یا سوپروایزر داخلی و شروع کار و ثبت نتایج در CRM کارفرما یا CRM‌ اختصاصی همکال

تعرفه دستیار مجازی همکال

تعرفه این خدمت بستگی به عوامل مختلفی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت تعرفه می‌توانید با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

تعرفه دستیار مجازی همکال

تعرفه این خدمت بستگی به عوامل مختلفی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت تعرفه می‌توانید با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

جدیدترین آموزش‌های دستیار مجازی