کسبوکارها برای اطلاعرسانی یک موضوع به تعداد زیادی از مخاطبان خود، از روشهای مختلفی استفاده میکنند؛ نظیر ارسال پیام از طریق پیامک، پیام رسانها (همچون واتساپ و تلگرام)، ایمیل، تماس تلفنی و … . یکی از این روشها، ارسال پیام صوتی با تماس تلفنی انبوه است. در واقع ارسال پیام صوتی انبوه به این صورت که سامانهها با شمارههای مخاطبان شما تماس میگیرد و بعد از پاسخ مخاطبان شما، یک صوت از پیش ضبطشدهای برای آنها پخش میشود. هدف از ارسال این پیام میتواند اطلاعرسانی، تبلیغات، معرفی محصول و … باشد.
مزیتهای این خدمت
- هزینه پایین در مقایسه با سایر روشها
- تسریع در بدست آوردن سرنخهای فروش
- بازخورد مناسبتر نسبت به ارسال پیامهای متنی
- امکان برقراری تماس مجدد با شمارههای بیپاسخ
- امکان برقراری تماس با چندین شماره به صورت همزمان
چند نکته مهم برای ارائه این خدمت
- فرمت فایل صوتی باید wav باشد.
- بهتر است پیام ضبط شده کمتر از 30 ثانیه باشد.
- مدت زمان صوت میتواند مطابق با نظر کارفرما متغیر باشد.
- در این نوع از پیامها، هزینه تماسهای بیپاسخ عودت داده میشود.
- در صورت عدم پاسخگویی، تا 2 مرتبه دیگر با مخاطبان تماس گرفته میشود.
- هزینه ارسال پیام صوتی به شمارههای ثابت با شمارههای همراه تفاوتی ندارد.
چند نکته مهم برای ارائه این خدمت
- فرمت فایل صوتی باید wav باشد.
- بهتر است پیام ضبط شده کمتر از 30 ثانیه باشد.
- مدت زمان صوت میتواند مطابق با نظر کارفرما متغیر باشد.
- در این نوع از پیامها، هزینه تماسهای بیپاسخ عودت داده میشود.
- در صورت عدم پاسخگویی، تا 2 مرتبه دیگر با مخاطبان تماس گرفته میشود.
- هزینه ارسال پیام صوتی به شمارههای ثابت با شمارههای همراه تفاوتی ندارد.
مراحل دریافت خدمت ارسال پیامهای صوتی
اعلام نیازمندی به مرکز تماس همکال
اعلام دقیق نیازمندی به همکال و ارائه اطلاعات تعداد شمارهها و سایر اطلاعات مورد نیاز از جمله اعلام روزها و ساعات ارسال پیامهای صوتی
ارائه تعرفه دقیق (در صورت نیاز)
ارائه تعرفه دقیق در صورت نیازمندی خاص کارفرما (در صورت نیاز)، انعقاد قرارداد و ارائه توافقنامه منع افشای اطلاعات (NDA) از سوی همکال به کارفرما
ارائه صوت مورد نظر به همراه شماره تماسها
ارائه صوت ضبط شده به همکال (در صورت نیاز همکال نیز میتواند این صوت را برای شما تهیه کند.)
برقراری تماس تلفنی انبوه خودکار
اجرای پروژه توسط همکال در ساعات و روزهای مد نظر کارفرما جهت برقراری این نوع تماسهای انبوه و ارائه گزارش تماس به کارفرما
مراحل دریافت خدمت ارسال پیامهای صوتی
1. علام نیازمندی به مرکز تماس همکال
اعلام دقیق نیازمندی به همکال و ارائه اطلاعات تعداد شمارهها و سایر اطلاعات مورد نیاز از جمله اعلام روزها و ساعات ارسال پیامهای صوتی
2. ارائه تعرفه دقیق (در صورت نیاز)
ارائه تعرفه دقیق در صورت نیازمندی خاص کارفرما (در صورت نیاز)، انعقاد قرارداد و ارائه توافقنامه منع افشای اطلاعات (NDA) از سوی همکال به کارفرما
3. ارائه صوت مورد نظر به همراه شماره تماسها
ارائه صوت ضبط شده به همکال (در صورت نیاز همکال نیز میتواند این صوت را برای شما تهیه کند.)
4. برقراری تماس انبوه خودکار
اجرای پروژه توسط همکال در ساعات و روزهای مد نظر کارفرما جهت برقراری این نوع تماسهای انبوه و ارائه گزارش تماس به کارفرما