—————— مهم ——————
صفحهی پیشِ رو ، صرفا شرایط استفاده از دفتر کار مجازی همکال است و شامل شرایط استفاده از نرم افزار ابری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) همکال نمیگردد. در حال حاضر، استفاده از CRM همکال، به صورت رایگان در دسترس بوده و پس از تدوین و نهایی شدن شرایط استفاده از CRM، این موضوع با کاربران CRM، طی تماس تلفنی، اعلام میگردد.
———————————————
همراه گرامی همکال؛
ضمن قدردانی از اعتماد شما به همکال، شایانِ بیان است که همکال همواره تلاش میکند بهترین کیفیت را در ارائه خدمات خود داشته باشد. استفاده از خدمت دفتر کار مجازی همکال به معنی پذیرش قوانین و شرایط استفاده است که در ادامه آورده شده است. بنابراین خواهشمندیم که این قوانین و شرایط را -که برای هر دو طرف لازم الاجرا است- به دقت مطالعه نمایید.
تعاریف
کاربر: کسی که از پنل و خدمات همکال استفاده میکند و به همکال بابت دریافت خدمات، هزینه پرداخت میکند.
تماس گیرنده: مشتریان و تماس گیرندگان به کسب و کار کاربر، که کارشناس تماس همکال، از طرف کاربر، پاسخگوی ایشان است.
ارائه خدمت
1- هرگونه ارتباط کاربر با کارشناس تماس از طریق تماس تلفنی با خط تخصیص داده شده برای کاربر یا گفتگوی آنلاین با سوپروایزر خواهد بود. به منظور حفظ کیفیت پاسخگویی، گفتگوی آنلاین توسط ناظران کیفیت همکال، ارزیابی میشود.
2- در صورت عدم پاسخگویی به تماسها، کارشناس تماس تا دو مرتبه در ساعتهای مختلف با تماس گیرنده، تماس خواهد گرفت.
3- همکال موظف به تخصیص کارشناس تماس اختصاصی برای پاسخگویی به تماسهای مشتری نیست؛ اما حفظ کیفیت پاسخگویی را تضمین میکند.
4- همکال هیچ مسئولیتی برای ایراد، اشکالات، عدم تطابقها و هر مساله منفی دیگری در ارائه خدمات و محصولاتِ کاربر، به تماس گیرندگان ندارد و تمامی شکایات مشتریانِ کاربر، متوجه ایشان خواهد بود.
حفاظت از اطلاعات
5- نگهداری و حفاظت از اطلاعات مشتریان کاربر و صوتهای مکالمات مشتریان شما با کارشناسان تماس برعهده همکال است. این اطلاعات تنها با درخواست رسمی مراجع قانونی در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.
6- اطلاعات تماسگیرندگان موجود در پنل، پس از 6 ماه از پایان آخرین اشتراک، حذف خواهد شد.
خطوط
7- مالکیت خط ارائه شده از سوی همکال برای پاسخگویی به تماسهای کاربر، برای همکال است و همکال متعهد میشود در همین زمان، از این خط تنها برای کسب و کار و فعالیت شما استفاده کند.
8- همکال مسئولیتی بابت اختلالاتی که از سوی ISP ارائهکنندهی خطوط تلفنی به وجود میآید، نخواهد داشت.
امور مالی
9- هزینه اشتراک خریداری شده، عودت داده نمیشود و همچنین همکال، فعلا، خدمات آزمایشی رایگان ارائه نمیکند. برای همین پیشنهاد میشود، کاربر برای شروع استفاده از خدمت منشی مجازی (دفتر کار همراه)، از بستههای پایه و مدت زمان کوتاه استفاده کند.
مدت قرارداد و فسخ آن
10- مدت این قرارداد از زمان واریز وجه و خرید اشتراک تا زمان تمدید اشتراک است. عدم خریداری مجدد اشتراک توسط کاربر به منزله پایان خدمات و فسخ قرارداد است.
تبصره 1- کاربر (مشتریِ همکال) حق واگذاری استفاده از خدمات همکال را به صورت کلی یا جزئی به شخص دیگری ندارد . در صورت واگذاری، قرارداد بدون بازپرداخت وجه، فسخ میشود و ارائه خدمات متوقف میگردد.
تبصره 2- همکال خود را موظف میداند در صورت استفاده نامناسب مشتریان از خدمات خود (نظیر کلاهبرداری، فعالیت بدون مجوز و …)، ضمن قطع خدمات بدون بازپرداخت وجه، موضوع را با مراجع قانونی ذیربط، در میان بگذارد. همچنین کاربر، مسئول جبران تمامی خسارات واردشده مستقیم و غیرمستقیم به همکال، بابت سوءاستفاده از خدمات همکال خواهد بود.
تبصره 3- در صورت بروز حوادث غیرمترقبه و غیرقابل پیشبینی (نظیر سیل، زلزله، اختلالات کشوری و دائمی در اینترنت)، قرارداد بدون بازپرداخت وجه، فسخ میشود.
ارتباط با کاربر
11- ارتباط همکال با کاربر از طریق اطلاعاتی است که کاربر در اختیار همکال قرار داده است (نظیر پیامک، تماس، ایمیل یا ارتباط از طریق حساب کاربری)
استقلال شروط
12- ممکن است مرجع رسیدگی، یک یا چند بند یا ماده از این قرارداد را به هر علت باطل یا مبطل تشخیص دهد. طرفین توافق میکنند که در این صورت سایر شروط به صورت قراردادی مستقل از شرط باطل یا مبطل میان طرفین حاکم باشد.
—————————-
در صورت تمدید استفاده از خدمت دفتر کار مجازی لازم است که متن پذیرش این شرایط در سربرگ رسمی تماس گیرنده با مهر و امضای صاحبان امضا، همراه با تصویر کارت ملی و تصویر روزنامه رسمی (و آخرین تغییرات آن) یا هر مجوزی که نشانگر جواز کسب و کارِ مشتری است، به همکال ارائه گردد.