خدمات و راهکارها

خدمات مرکز تماس همکال

سایر خدمات: بررسی محتوای تولید شده توسط کاربران (UGC) و ورود اطلاعات و ... .

مرکز تماس (کال سنتر) و پشتیبانی از مشتریان

مرکزتماس همکال، هزینه‌ی پشتیبانی از مشتریان و خدمات پس از فروش کسب‌وکارها را کاهش می‌دهد. خدمت کالسنتر همچنین شامل پشتیبانی چتی، ایمیلی، گفتگوی آنلاین (چت) و بررسی تیکت‌ها می‌شود. همکال، با ارائه گزارش‌های دقیق از نیازمندی‌های مشتری، هدایتگر و پیشرانِ طراحی و تولید محصولات و خدمات کسب‌وکارها است.

 


درباره مرکزتماس، اینجا بیشتر بخوانید.


تماس خروجی (نظرسنجی، پیگیری، اطلاع‌رسانی و ...)

همکال می‌تواند در برقراری تماس‌های خروجی و پروژه‌ای نظیر اطلاع‌رسانی تغییرات یا تخفیفات، نظرسنجی تلفنی، تماس شاد، بررسی بینش مشتریان و تحقیقات بازار، پردازش و پیگیری سفارش مشتریان، پیگیری تلفنی تسویه حساب و ... به کسب‌وکارها کمک کند. در این خدمت شماره تلفن ثابت و اختصاصی (در صورت نیاز) و پنل گزارش جهت ارزیابی تماس‌ها و مکالمات نیز به کارفرما ارائه می‌شود.

 


درباره تماس خروجی، اینجا بیشتر بخوانید.


بازاریابی و فروش تلفنی (تله مارکتینگ)

کسب‌وکارها می‌توانند بازاریابی و فروش تلفنی محصولات و خدماتشان را از طریق تماس گرم یا تماس سرد (Cold Call) به همکال بسپرند. همکال همچنین ویزیت تلفنی و معرفی محصولات و خدمات را نیز می‌تواند بر عهده بگیرد. با استفاده از این خدمت، کسب‌وکارها می‌‎توانند در طراحی سناریوی بازاریابی و فروش تلفنی و تدوین متن (اسکریپت) تماس‌ها نیز، از همکال کمک بگیرند.

 


درباره فروش تلفنی، اینجا بیشتر بخوانید.


منشی مجازی (منشی دورکار)

همکال، به کسب‌وکارها و سازمان‌ها، منشی مجازی (دورکار) اختصاصی ارائه می‌دهد. کسب‌وکارها می‌توانند انواع فعالیت‌ها از جمله، پاسخگویی به تماس‌های ورودی، برقراری تماس‌های خروجی، پیگیری‌ها، مدیریت سفارشات، مدیریت شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی و ... را به منشی اختصاصی خود بسپارند. همکال برای هر کسب‌وکاری یک شماره تلفن اختصاصی با پیش‌شماره مورد نظرشان، در نظر می‌گیرد.

 


درباره منشی مجازی، اینجا بیشتر بخوانید.


راهکارهای همکال برای رفع دغدغه‌های مشتریان

  • استقرار سازوکار نظارت چندلایه بر عملکرد کارشناسان مرکزتماس
  • ارائه دسترسی‌های کامل عملکرد کارشناسان به کارفرما جهت نظارت
  • جلسات دوره‌ای کارشناسان با کارفرما برای هماهنگی با فرهنگ سازمانی کارفرما
  • ارائه گزارش‌های تحلیلی برای رفع مشکلات مشتریان و کاهش شکایت‌ها
  • ارائه پیشنهادات به کارفرما برای تسهیل تعامل مشتری با کسب‌وکار
  • تخصیص سوپروایزر مجرب جهت آموزش نیروها و ارتباط با کارفرما
  • تضمین امنیت اطلاعات و انعقاد قرارداد منع افشای اطلاعات (NDA)
دغدغه‌ی دیگری دارید که با راهکارهای بالا رفع نشد؟ با ما مطرح کنید!
سرویس ها

سرویس های مارا بررسی کنید

مدیریت اینستاگرام

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

بیشتر بخوانید

Social Media Marketing

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor.

بیشتر بخوانید

SEO Optimization

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor.

بیشتر بخوانید

سئو سایت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

بیشتر بخوانید