تهران، خیابان انقلاب، بین چهارراه ولی عصر و فلسطین، نبش خیابان مظفر جنوبی، پلاک ۱۰۷۰ ، واحد ۵

مرکز تماس همکال

مرکز تماس همکال

سوالات متداول

درباره خدمات کال سنتر همکال بیشتر بدانید
همکال در این زمینه محدودیتی ندارد و این بستگی به نیاز شما و قابلیت شرکت‌های ارائه‌دهنده شماره تلفن دارد.

بله؛ از طریق شرکت‌های ارائه‌دهنده تلفن ثابت، شماره تلفن تهران یا شماره تلفن کشوری دریافت می‌کنیم.

بله؛ و علاوه بر آن امکانات بیشتری هم نسبت به دستگاه‌های سانترال دارد. برخی از قابلیت‌های نرم‌افزار مرکز تماس همکال را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید.

بله؛ ما برای یک دوره محدود می‌توانیم با هزینه کمتری، یک کارشناس تماس را برای ارزیابی و اطمینان از کیفیت کار پاسخگویی، به مشتریان خود اختصاص دهیم.

بله. عدم افشای اطلاعات مشتریان ما، از اصول کاری ماست.

در ابتدای فرآیند، لازم است کارشناسان همکال با محصول/خدمت مورد نظر شما و جامعه مخاطبی که برای محصول/خدمت خود انتخاب کرده‌اید به خوبی آشنا شوند. پس از آن، پرسشنامه، مطابق با نیازهای اطلاعاتی و شناختی کارفرما -به صورت رفت و برگشت- طراحی می‌شود و در نهایت، سوالات از طریق تماس تلفنی با استفاده از متدهای نوین (همچون متد CATI که خطا را به حداقل و سرعت را به حداکثر می‌رساند) یا سایر روش‌های مورد نظر کارفرما (نظیر لایو چت، ایمیل و پرسشنامه آنلاین) پرسیده می‌شود و جواب‌ها به صورت دسته‌بندی شده همراه با تحلیل به کارفرما ارائه می‌گردد.

در صورتی که کارفرما راه ارتباطی با جامعه مخاطب محصول/خدمت خود را نداشته باشد، مجموعه‌های همکارِ مرکز تماس و خدمات همکال، می‌توانند این اطلاعات را جمع‌آوری کنند. ضمن اینکه مجموعه همکال، می‌تواند با مجموعه‌های مرتبط، برای در اختیار قرار دادنِ اطلاعات مخاطبان و مشتریانشان، «صرفا» جهت انجام تحقیقات بازار، رایزنی نماید.

بله؛ این کار به کسب اطمینان مشتریان ما کمک می‌کند. مشتریان ما به صورت طبیعی پس از کسب اطمینان، بخش بزرگ‌تری از مرکز تماس خود را به همکال خواهند سپرد. ضمن اینکه شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند از نرم‌افزار و سرور خود استفاده کنند و با ارائه دسترسی به ما، تنها بخش نیروی انسانی مرکز تماس خود را به ما برون‌سپاری کنند.

توجه کنید جهت ارزیابی کیفیت تماس‌ها توسط سوپروایزرها و سیستم نظارتی و کنترل کیفیت، ما نیازمند دسترسی به صوت مکالمات کارشناسان تماس‌مان هستیم.

این موضوع به تعداد کارشناس تماس مورد نیاز شما، بستگی دارد.

همکال به صورت اختصاصی دارای دیتاها و راه‌های ارتباطی با اقشار گوناگون است، اما نمی‌تواند از دیتابیس‌های مشتریانش برای بازاریابی و فروش تلفنی دیگر مشتریان استفاده کند.

همکال می‌تواند مجموعه‌هایی را به شما برای تامین اطلاعات مشتریان بالقوه شما معرفی کند.

اگر جواب خود را دریافت نکرده‌اید، با ما تماس بگیرید.​

کسب‌وکار شما، کسب‌وکار ماست…

اگر جواب خود را دریافت نکرده‌اید، با ما تماس بگیرید.​