گنیجنه دانشی همکال

آخرین مطالب

10 آذر 1401

خدمات ضعیف در پشتیبانی امور مشتریان و چگونگی تشخیص آن

هیچ کسب‌وکاری نمی‌تواند اهمیت تجربه مثبت مشتری از خدمات را دست کم بگیرد. خدمات ضعیف در پشتیبانی امور مشتریان می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر نرخ

07 آذر 1401

تفاوت بین خدمات پاسخگویی تلفنی و سرویس پاسخگویی چت زنده

با توجه به رشد گسترده راهکارها در حوزه خدمات پشتیبانی مشتری می‌توان گفت راه‌های ارائه این خدمات برای تمام کسب‌وکارها یکسان نیست. خدمات پاسخگویی تلفنی

03 آذر 1401

اعتماد مشتری نسبت به مرکز تماس

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که وقتی در تلاش برای ایجاد یک رابطه هستید، اعتماد چقدر مهم است؟ این می

29 آبان 1401

سطح خدمات مرکز تماس و رضایت مشتری

بررسی سطح خدمات مرکز تماس به رضایت مشتری و چگونگی ردیابی معیارها در هر کسب و کاری می‌پردازد تا اطمینان حاصل شود که همه به