تهران، خیابان انقلاب، بین چهارراه ولی عصر و فلسطین، نبش خیابان مظفر جنوبی، پلاک ۱۰۷۰ ، واحد ۵

مرکز تماس همکال

مرکز تماس همکال

منشی مجازی همکال، راهکاری عالی برای صرفه‌ جویی در وقت و هزینه شما

یکی از عوامل ترقی هر شرکت و کسب‌و‌کاری داشتن یک منشی حرفه‌ای است. اما مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک منشی حرفه‌ای باید داشته باشد چیست؟ تفاوت بین منشی خوب و منشی بد را تنها آن مدیری متوجه می‌شود که مدتی منشی بسیار حرفه‌ای داشته و حالا به هر دلیل تمایل به استفاده از منشی مجازی دارد. وظایف منشی حضوری و دورکار تا حدودی یکسان است اما اینکه شما کدام مورد را انتخاب کنید بسته به نیازمندی شما دارد.

عملکرد هر کدام از این منشی‌ها می‌تواند تعیین کننده وضعیت کسب‌و‌کار شما شود. می‌توانید با استفاده از منشی مجازی همکال در امور اجرایی خود یک تجربه متفاوت داشته باشید. در این مقاله مزایا و کارهایی که یک منشی مجازی توانایی انجام آن را دارد بیان کرده‌ایم. این مقاله را مطالعه کنید شاید شما هم نیاز به یک منشی دورکار داشته باشید!

منشی کیست و چه وظایفی بر عهده اوست؟

منشی کسی است که در یک سازمان یا سیستمی برای تنظیم و انجام برنامه‌ریزی‌هایی تعریف شده متناسب با آن سیستم استخدام شده است. مواد زیر از جمله مسئولیت‌هایی است که بر عهده منشی است:

  • تنظیم ملاقات‌های افراد، مدیران و سایر افراد با رئیس و یا مسئول خود
  • تنظیم و یادآوری برخی جلسات
  • ارائه یک سری گزارشات مربوط به حیطه فعالیتی خود
  • انجام یک سری امورات دفتری و فعالیت‌های کامپیوتری
  • پاسخگو بودن به مراجعین و انجام راهنمایی‌های لازم نسبت به درخواست آن‌ها
همکال
منشی مجازی همکال

منشی مجازی و تفاوت آن با کال سنتر

منشی مجازی و کارشناسان تماس هر دو پاسخگوی تماس‌ ورودی و برقرارکننده تماس خروجی هستند. گاهی کسب‌وکارها برای مدیریت تماس‌های خود، ثبت نتایج هر تماس، استخراج اطلاعات از اینترنت، انواع تماس خروجی و … تنها به یک کارشناس تماس نیاز دارند. بنابراین بهترین گزینه برای این کسب‌وکارها، استخدام یک منشی مجازی است که می‌تواند تمام کارهای مورد نیاز شما را به بهترین نحو و با بالاترین سرعت ممکن انجام می‌دهد. علاوه بر تمام این موارد اگر شما برای استخدام این منشی مجازی با یک مرکز تماس همکاری کنید دیگر هیچ نگرانی از بابت مهارت نیرو و موضوع امنیت اطلاعات خود نخواهید داشت.

مطالعه کنید:  مزایای استخدام منشی مجازی برای کسب و کارهای مدرن

اگر کسب‌وکارها برای پشتیبانی از مشتریان خود به بیش از یک کارشناس تماس نیاز داشته باشند، کال سنتر بهترین گزینه است. به عبارتی حجم تماس‌ها به گونه‌ای بالاست که برای پشتیبانی از آن باید تعدادی از کارشناسان به تماس‌ها پاسخ دهند.

منشی مجازی همکال کیست و چه وظایفی دارد؟

مرکز تماس همکال یکی از خدماتی که برای کسب و کارهای مختلف ارائه می‌کند، منشی مجازی است. منشی مجازی همکال راه‌حلی برای نیازهای برون سپاری شما و در واقع اپراتوری حرفه‌ای و اختصاصی است که به‌صورت دورکار و بدون نیاز به حضور در محل کار شما:

  • به تماس‌های تلفنی شما در تمام ساعات کاری پاسخ می‌دهد.
  • طبق دستورالعمل شما، مشتریانتان را راهنمایی و پشتیبانی می‎‌کند.
  • در مواقع ضروری، تماس‌ها را به شما انتقال می‌دهد.
  • با مشتریان شما تماس می‌گیرد، پیام یا فکس می‌فرستد.
  • پیام‌های ارسالی را پیگیری کرده و میزان رضایت مشتریان را می‌سنجد.
  • قرارهای ملاقات را تنظیم و جلسات شما را هماهنگ می‌کند و تمام این امور را بلافاصله در بسترهای مدنظرتان به شما گزارش می‌دهد.
  • اطلاعات لازم را از اینترنت استخراج می‌کند.
  • تماس‌های بازاریابی شما را به بهترین نحو انجام می‌دهد.
  • با کارفرمای خود به صورت مستقیم و بدون واسطه ارتباط می‌گیرد.
به کارگیری منشی مجازی، چه مزایایی برای شما دارد؟
به کارگیری منشی مجازی، چه مزایایی برای شما دارد؟

به کارگیری منشی مجازی، چه مزایایی برای شما دارد؟

یا خرید سرویس منشی مجازی:

  • دیگر نیازی به استخدام منشی، پرداخت حقوق، بیمه و مزایا ندارید.
  • هزینه و وقت کمتری برای استخدام، استقرار و آموزش یک منشی در محل کار، صرف می‌شود.
  • نگران مرخصی، بیماری یا عدم حضور به موقع منشی خود نیستید و هر روز هفته منشی‌های مجازی پاسخگوی تماس‌های شما هستند.
  • نیازی به دفترکار ندارید؛ به این ترتیب هر کجای ایران و جهان که باشید می‌توانید یک منشی پاسخگو داشته باشید.
  • می‌توانید با خیال راحت بخشی از وظایف خود را به آن‎‌ها سپرده و به عنوان مدیر بر پروژه‌های مهم‌تری تمرکز کنید.
مطالعه کنید:  دفترداری مجازی چیست؟

توجه داشته باشید که منشی مجازی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مشاغل مدرن است.

منشی مجازی همکال و خدمات ویژه آن

ارائه خط تلفن اختصاصی

همکال برای هر یک از این کسب‌وکارها یک خط تلفن اختصاصی (با پیش‌شماره همه شهرها) ارائه می‌کند. از این رو کسب‌وکارهای نوپا و کوچک که به این خدمت نیاز دارند، می‌توانند از خدمت منشی مجازی همکال بهره‌مند شوند. حتی اگر شما خط تلفنی بر حسب ویپ داشته باشید می‌توانید از خط تلفن خود برای این کار استفاده کنید.

ثبت نتایج در بستر مورد نظر کارفرما توسط منشی مجازی همکال

منشی مجازی همکال این قابلیت را دارد که نتایج هر تماس و فعالیت خود را در هر بستری ثبت کند. این می‌تواند ثبت اطلاعات مدنظر شما در اکسل یا حتی دسترسی به فایل‌هایی که نیار دارید اطلاعات مشتریان در آن قسمت ثبت شود. همچنین با توجه به نیازمندی کارفرما، می‌تواند نتایج را از طریق پیامرسان واتساپ برای ایشان ارسال نماید.

ارائه صوت مکالمات منشی مجازی

چنانچه کسب‌وکارها به صوت مکالمات منشی خود نیاز داشته باشند، همکال بدون هیچ محدودیتی این صوت‌ها را برای آنان ارسال می‌نماید.

اشتغال در همکال به عنوان منشی مجازی

اگر فردی هستید که احساس می‌کنید به این کار علاقه دارید، ما امکان همکاری را برای شما فراهم کرده‌ایم. می‌توانید اطلاعات و رزومه خود را برای ما ارسال کنید. در صورت نیاز حتما با شما ارتباط می‌گیریم.

سخن پایانی

ما در مرکز تماس همکال خدمت منشی مجازی را برای تمامی کسب‌وکارهایی که نیاز به استفاده از یک منشی حرفه‌ای دارند ارائه می‌دهیم. کیفیت کار ما را می‌توانید در نظرات مشتریانی که از این خدمت ما استفاده کرده‌اند بدانید. اینکه بتوانید با یک هزینه معقول در زمان‌هایی مدنظر دارید منشی داشته باشید که بتواند تمام امور محول شده را انجام دهد برای تمام کسب و کارها ایده‌آل است.

مطالب مرتبط