مرکز تماس همکال برای افزایش کیفیت خدمات ارائه شده چهار اقدام اساسی را انجام میدهد: «تضمین کیفیت»، «سازوکار کنترل کیفیت چند لایهای»، «ارائه ابزارهای نظارتی به کارفرما» و «تخصیص کارشناس با توجه به مخاطبان کارفرما». این اقدامات با توجه به شرایط هر کسبوکار اختصاصیسازی میشوند.
۱- نظارت بر محتوای تولیدی توسط کاربران (UGC)
در سایتها و پلتفرمهای تولید محتوایی که کاربران میتوانند در آنها و از طریق آنها محتواهای تولیدی خود را منتشر کنند، قواعد و قوانینی وضع میشود که کاربران بایستی با توجه به آن قواعد و قوانین، اقدام به فعالیت کنند و محتواهای مد نظر خود را منتشر نمایند. معمولا نظارت بر رعایت این قواعد و قوانین توسط کارشناسان انجام میشود. همکال، توانایی و آمادگی ارائه خدمت نظارت بر محتوای تولیدی توسط کاربران (UGC) پلتفرمها را دارد.

۲- تگ (برچسب) زنی، تمیزسازی و ورود داده
همکال در زمینههای مربوط به ورود داده و اطلاعات، خدماتی را ارائه میدهد که در ادامه آمده است:
- برچسب (تگ) زدن به اطلاعات و دادهها
- تمیزسازی دادههایی که برای تمیزسازی آنها حتما نیاز به فعالیت کارشناس است و از تکنیکهای برنامهنویسی و فرمولنویسی نمیتوان تمیزسازی را انجام داد.
- ورود دادهها و اطلاعات به سامانهها و سیستمها


۲- تگ (برچسب) زنی، تمیزسازی و ورود داده
همکال در زمینههای مربوط به ورود داده و اطلاعات، خدماتی را ارائه میدهد که در ادامه آمده است:
- برچسب (تگ) زدن به اطلاعات و دادهها
- تمیزسازی دادههایی که برای تمیزسازی آنها حتما نیاز به فعالیت کارشناس است و از تکنیکهای برنامهنویسی و فرمولنویسی نمیتوان تمیزسازی را انجام داد.
- ورود دادهها و اطلاعات به سامانهها و سیستمها
3- و سایر خدمات حوزه BPO
همکال علاوه بر خدمات فوق، خدمات دیگری هم به کسبوکارها ارائه میکند که شامل موارد زیر است:
- کشف باگ
- نظارت از طریق دوربینهای مدار بسته
- تحلیل بینش و نگرش مشتریان نسبت به کسبوکار و …
