تهران، خیابان مطهری خیابان کوه نور، بن بست هشتم، پلاک ۸، طبقه سوم

مرکز تماس همکال

مرکز تماس همکال

سایر خدمات همکال

مرکز تماس همکال برای افزایش کیفیت خدمات ارائه شده چهار اقدام اساسی را انجام می‌دهد: «تضمین کیفیت»، «سازوکار کنترل کیفیت چند لایه‌ای»، «ارائه ابزارهای نظارتی به کارفرما» و «تخصیص کارشناس با توجه به مخاطبان کارفرما». این اقدامات با توجه به شرایط هر کسب‌وکار اختصاصی‌سازی می‌شوند.

۱- نظارت بر محتوای تولیدی توسط کاربران (UGC)

در سایت‌ها و پلتفرم‌های تولید محتوایی که کاربران می‌توانند در آن‌ها و از طریق آن‌ها محتواهای تولیدی خود را منتشر کنند، قواعد و قوانینی وضع می‌شود که کاربران بایستی با توجه به آن قواعد و قوانین، اقدام به فعالیت کنند و محتواهای مد نظر خود را منتشر نمایند. معمولا نظارت بر رعایت این قواعد و قوانین توسط کارشناسان انجام می‌شود. همکال، توانایی و آمادگی ارائه خدمت نظارت بر محتوای تولیدی توسط کاربران (UGC) پلتفرم‌ها را دارد.

۲- تگ‌ (برچسب) زنی، تمیزسازی و ورود داده

همکال در زمینه‌های مربوط به ورود داده و اطلاعات، خدماتی را ارائه می‌دهد که در ادامه آمده است:

  • برچسب (تگ) زدن به اطلاعات و داده‌ها
  • تمیزسازی داده‌هایی که برای تمیزسازی آن‌ها حتما نیاز به فعالیت کارشناس است و از تکنیک‌های برنامه‌نویسی و فرمول‌نویسی نمی‌توان تمیزسازی را انجام داد.
  • ورود داده‌ها و اطلاعات به سامانه‌ها و سیستم‌ها

۲- تگ‌ (برچسب) زنی، تمیزسازی و ورود داده

همکال در زمینه‌های مربوط به ورود داده و اطلاعات، خدماتی را ارائه می‌دهد که در ادامه آمده است:

  • برچسب (تگ) زدن به اطلاعات و داده‌ها
  • تمیزسازی داده‌هایی که برای تمیزسازی آن‌ها حتما نیاز به فعالیت کارشناس است و از تکنیک‌های برنامه‌نویسی و فرمول‌نویسی نمی‌توان تمیزسازی را انجام داد.
  • ورود داده‌ها و اطلاعات به سامانه‌ها و سیستم‌ها

3- و سایر خدمات حوزه BPO

همکال علاوه بر خدمات فوق، خدمات دیگری هم به کسب‌وکارها ارائه می‌کند که شامل موارد زیر است:

  • کشف باگ
  • نظارت از طریق دوربین‌های مدار بسته
  • تحلیل بینش و نگرش مشتریان نسبت به کسب‌وکار و …

برای دریافت تعرفه خدمت، با ما تماس بگیرید.

برای دریافت تعرفه خدمت، با ما تماس بگیرید.

برای دریافت تعرفه خدمت، با ما تماس بگیرید.