مجموعهها، شرکتها و سازمانهای پیشرو، به دلایل مختلفی از جمله ارزیابی فرآیندهای خود، ارزیابی عملکرد کارکنان خود و افزایش حس وفاداری مشتریان نیاز به نظرسنجی تلفنی از مشتریان بعد از خرید (تماس شاد) دارند. البته نظرسنجی فقط محدود به تماسهای شاد و کسبوکارها نمیشود و نظرسنجی تلفنی با اهدافی مثل افکار سنجی، سنجش بینش مشتریان و تحقیقات بازار هم انجام میشود. مرکز تماس همکال به کسبوکارها و سازمانها در انجام این فعالیتها کمک میکند.
مجموعهها، شرکتها و سازمانهای پیشرو، به دلایل مختلفی از جمله ارزیابی فرآیندهای خود، ارزیابی عملکرد کارکنان خود و افزایش حس وفاداری مشتریان نیاز به نظرسنجی تلفنی از مشتریان بعد از خرید (تماس شاد) دارند. البته نظرسنجی فقط محدود به تماسهای شاد و کسبوکارها نمیشود و نظرسنجی تلفنی با اهدافی مثل افکار سنجی، سنجش بینش مشتریان و تحقیقات بازار هم انجام میشود. مرکز تماس همکال به کسبوکارها و سازمانها در انجام این فعالیتها کمک میکند.
تفاوت نظرسنجی تلفنی با تماس شاد
تفاوت نظرسنجی تلفنی با تماس شاد
اگرچه تماس شاد و نظرسنجی تلفنی ارتباط نزدیک و شباهتهای بسیاری با یکدیگر دارند، اما تفاوتهای کوچکی هم با هم دارند.
در حقیقت مخاطبان نظرسنجی تلفنی وابسته به موضوع نظرسنجی انتخاب میشوند و در نظرسنجی هدف غایی، جمعآوری داده است. یعنی مشتری بالقوه، مشتری بالفعل و حتی افراد عادی میتوانند مخاطب یک نظرسنجی و پژوهش باشند. بنابراین، برای هر هدف (تحقیقات بازار، افکار سنجی و …) و حوزهی مورد نظر (مثل حوزههای کسبوکاری، اجتماعی و سیاسی و …)، مخاطبان نظرسنجی انتخاب میشوند. اما در تماس شاد، هدف مشتریانی است که از یک خدمت و محصول استفاده کردهاند و هدف از آن، علاوه بر ارزیابی و جمعآوری اطلاعات، ایجاد وفاداری در مشتری است. معمولا تماسهای شاد (happy calls) بلافاصله بعد از خرید (خصوصا اولین خرید) انجام میشود.
اگرچه تماس شاد و نظرسنجی تلفنی ارتباط نزدیک و شباهتهای بسیاری با یکدیگر دارند، اما تفاوتهای کوچکی هم با هم دارند.
در حقیقت مخاطبان نظرسنجی تلفنی وابسته به موضوع نظرسنجی انتخاب میشوند و در نظرسنجی هدف غایی، جمعآوری داده است. یعنی مشتری بالقوه، مشتری بالفعل و حتی افراد عادی میتوانند مخاطب یک نظرسنجی و پژوهش باشند. بنابراین، برای هر هدف (تحقیقات بازار، افکار سنجی و …) و حوزهی مورد نظر (مثل حوزههای کسبوکاری، اجتماعی و سیاسی و …)، مخاطبان نظرسنجی انتخاب میشوند. اما در تماس شاد، هدف مشتریانی است که از یک خدمت و محصول استفاده کردهاند و هدف از آن، علاوه بر ارزیابی و جمعآوری اطلاعات، ایجاد وفاداری در مشتری است. معمولا تماسهای شاد (happy calls) بلافاصله بعد از خرید (خصوصا اولین خرید) انجام میشود.
محاسبه تعرفه خدمات از طرف همکال و اعلام به مشتری، مذاکره و انعقاد قرارداد (یا واریز پیش پرداخت) و ارائه توافقنامه منع افشای اطلاعات (NDA) از سوی همکال به کارفرما
برای دریافت تعرفه نظرسنجی تلفنی و تماس شاد میتوانید با همکال تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بدهید و بعد از بیان نیازمندیهای خود، تعرفه را دریافت کنید.
برای دریافت تعرفه نظرسنجی تلفنی و تماس شاد میتوانید با همکال تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بدهید و بعد از بیان نیازمندیهای خود، تعرفه را دریافت کنید.