نرم افزار CRM مرکز تماس همکال

نرم افزار CRM مرکز تماس همکال

یکی از خدمات مرکز تماس همکال، ارائه نرم افزار CRM است. کسب‌وکارها و سازمان‌ها در کنار برون سپاری خدمات مرکز تماس یا بازاریابی و فروش تلفنی، می‌توانند از این نرم افزار برای ثبت نتایج تماس‌ها و ذخیره‌سازی آن‌ها به صورت رایگان بهره‌مند شوند. این نرم افزار برای استفاده داخلی کسب و کارها، به تنهایی و به صورت رایگان نیز ارائه می‌شود.

مرکز تماس همکال با هدف ارائه خدمات باکیفیت‌تر و در عین حال مقرون‌ به صرفه‌، اقدام به راه‌اندازی یک نرم افزار CRM اختصاصی نموده است. کسب‌وکارها و سازمان‌ها در کنار برون سپاری خدمات مرکز تماس یا بازاریابی و فروش تلفنی، می‌توانند از این نرم افزار برای ثبت نتایج تماس‌ها و ذخیره‌سازی آن‌ها به صورت رایگان بهره‌مند شوند. شایان بیان است که این نرم افزار در حال حاضر به تنهایی قابل فروش نبوده و صرفا در کنار سایر خدمات به کسب‌وکارها ارائه می‌شود.

3.0

بخشی از امکانات نرم افزار CRM همکال

- تعریف انواع فیلدهای اطلاعاتی در فرم‌ها

- مشاهده اطلاعات ثبت شده در قالب جدول و به صورت کارتی

- قابلیت دریافت بکاپ از اطلاعات ثبت شده

- اعمال انواع فیلتر و جستجوی پیشرفته در اطلاعات ثبت شده

- چت کارفرما با کارشناس و سوپروایزر و تیکت‌گذاری برای هر تماس/کارت

- قابلیت تعریف سطح دسترسی‌های مختلف

- درج سوالات متداول مشتریان و متن پیش‌فرض مکالمه با مشتریان

- دسترسی به صوت تمامی مکالمات و جزئیات هر تماس

- اختصاصی‌سازی فرآیند و مسیر ارتباط با مشتری

- داشبورد وضعیت مشتریان و تعداد تماس‌ها در بازه‌های زمانی مختلف 

بخشی از امکانات نرم افزار CRM همکال

تصاویری از CRM همکال

نسخه 3.0
(نسخه بعدی نرم‌افزار CRM همکال در 20 الی 28 شهریورماه با امکانات جذاب و کامل‌تر رونمایی خواهد شد.)

ویژگی‌های برجسته نرم افزار CRM همکال

داشبورد تحلیلی اطلاعات

صاحبان کسب‌وکارهای مختلف برای ارزیابی تماس‌های ورودی و خروجی می‌توانند علاوه‌بر دسترسی به جزئیات تماس‌ها و موارد ثبت شده، از نمودارهای تحلیلی استفاده کنند. این نمودارها نشان‌دهنده تعداد تماس‌های ورودی و خروجی به صورت تفکیک شده و تعداد مشتریان در هر دسته‌بندی می‌شود.

سفارشی سازی فرم ثبت اطلاعات

همکال با درک نیازمندی و دغدغه صاحبان کسب‌وکار، امکان سفارشی سازی فرم ثبت اطلاعات را مطابق با خواسته آن‌ها فراهم می‌کند. به عبارتی علاوه‌بر اینکه پشتیبان همکال امکان سفارشی سازی فرم‌ها را دارد، این امکان برای کارفرمایان نیز به صورت مجزا فراهم شده است.

دسترسی به صوت و جزئیات تماس‌ها

مرکز تماس همکال با ایجاد دسترسی کارفرمایان به صوت تماس‌ها (اعم از ورودی و خروجی) و جزئیات مربوط به هر تماس از جمله مدت زمان مکالمه، تاریخ و ساعت برقراری تماس، کارشناس تماس پاسخگو، درج کامنت برای هر صوت و ... نگرانی‌های آن‌ها را در برون‌سپاری کاهش داده است.

تیکت‌گذاری و گفتگوی کاربرهای مختلف کسب و کار

ارتباط و تعامل بین کارفرما، سوپروایزر و کارشناسان تماس برای کسب‌وکارهایی که در حوزه تخصصی‌تر فعالیت می‌کنند از اهمیت بالاتری برخوردار است. همکال، قابلیت گفتگو و ایجاد این ارتباط دو طرفه را فراهم می‌کند. علاوه بر این، CRM همکال، امکان گذاشتنِ تیکت بر روی هر کارت یا صوت تماس را فراهم می‌کند.

استفاده رایگان از CRM همکال

برای استفاده رایگان از CRM همکال فرم زیر را پر کنید.

    مزایای استفاده از نرم افزار CRM ابری همکال

    صرفه جویی در زمان

    استفاده از نرم افزار سی آر ام ابری (تحت وب) در مقایسه با نرم افزار CRM نصبی زمان کمتری صرف می‌کند و دردسرهای مربوط به نصب تجهیزات سخت افزاری و … را ندارد. همین امر مدیران کسب‌وکار را برای استفاده از نرم افزار CRM ابری مصمم می‌کند.

    هزینه کمتر

    برای استفاده از نرم‌افزار CRM ابری (تحت وب) صرفا خرید یک بسته اشتراکی کفایت می‌کند تا مدیران کسب‌وکار را به اهداف خود نزدیک‌تر کند. در حالی که برای استفاده از نسخه نصبی CRM باید هزینه مربوط به نرم‌افزار CRM، تجهیزات و سرور مورد نیاز آن نیز پرداخت شود.

    دسترسی بهتر

    با کمک نسخه ابری یا تحت وب نرم افزار CRM امکان دسترسی به آن از طریق اینترنت در هر مکانی وجود دارد و وابسته به محیط کار نیست. بنابراین تمام کارکنان حضوری و دورکاری یک شرکت یا سازمان می‌توانند  بدون هیچ محدودیتی از آن استفاده کنند.

    تهیه نسخه پشتیبان

    یک نرم‌افزار CRM ابری یا تحت وب باید قابلیت بکاپ‌گیری و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعاذت ذخیره شده را داشته باشد. در این صورت ویژگی امنیت بالای نرم افزار CRM در مقایسه با نسخه نصبی آن افزایش یافته و تکیه‌گاه محکمی برای رشد خواهد شد. 

    سوالات متداول در مورد نرم افزار CRM همکال

    سوالات متداول در مورد نرم افزار CRM همکال

    در حال حاضر CRM همکال به تمام کسب‌وکارها به صورت رایگان ارائه می‌شود.

    در حال حاضر تمامی کسب‌وکارها (چه مشتریان همکال و چه سایر کسب‌وکارها) به صورت رایگان می‌توانند از CRM همکال استفاده کنند.

    در حال حاضر هیچگونه محدودیتی برای تعداد کاربران وجود ندارد.