خدمات فروش همکال

خدمات فروش همکال

فناوری‌های جدید و تغییر در رفتار خریدار، فضای فروش و بازاریابی را به طرز چشمگیری دگرگون کرده است و کانال‌های سنتی مجبور شده‌اند متناسب با این تغییر، تکامل یابند و به شکل بازاریابی از راه دور و فروش تلفنی، به حیات خود ادامه دهند. از این رو مرکز تماس همکال با ارائه این خدمت به مشتریان، آن‌ها را در انجام یک بازاریابی تلفنی (تله مارکتینگ) و فروش تلفنی قوی همراهی می‌کند.​

فناوری‌های جدید و تغییر در رفتار خریدار، فضای فروش و بازاریابی را به طرز چشمگیری دگرگون کرده است و کانال‌های سنتی مجبور شده‌اند متناسب با این تغییر، تکامل یابند و به شکل بازاریابی از راه دور و فروش تلفنی، به حیات خود ادامه دهند. از این رو مرکز تماس همکال با ارائه این خدمت به مشتریان، آن‌ها را در انجام یک بازاریابی تلفنی (تله مارکتینگ) و فروش تلفنی قوی همراهی می‌کند.

انواع خدمات فروش همکال

هنگامی که کسب‌وکارها محصول جدیدی ارائه می‌کنند می‌توانند از طریق یک سری تماس‌های تلفنی، محصول و ویژگی‌های آن را به مشتریان بالقوه خود معرفی کنند.

این تماس‌ها از جنس تماس‌های خروجی هستند که کسب‌وکارها می‌توانند این بخش از فعالیت خود را به مرکز تماس برون سپاری کنند.

بازاریابی تلفنی (تله مارکتینگ) خدماتی است که باعث ایجاد علاقه، ایجاد فرصت ها، گردآوری اطلاعات، بازخورد مشتریان، جلسه های ملاقات و سرنخ از طریق تلفن می شود. در واقع بازاریابی تلفنی به افزایش ورودی‌های قیف فروش کمک می‌کند.

فروش تلفنی خدماتی است که نیروی فروش طی آن از طریق تلفن محصولات یا خدمات خود را به صورت مستقیم به شخصی که با خدمت شما آشنا شده، به فروش می‌رساند.
بازاریابی تلفنی سرنخ ایجاد می‌کند، به افراد اجازه می‌دهد تا در مورد آنچه شما به آن‌ها پیشنهاد می‌دهید اطلاعات کسب کنند و یک فرصت مشترک برای مشتری و کسب‌وکار جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد یکدیگر فراهم می‌کند. فروش تلفنی این فرصت‌ها را برای شرکت شما به درآمد تبدیل می‌کند.
به طور خلاصه تیم فروش تلفنی، تکمیل‌کننده کار تیم بازاریابی تلفنی است.
مزیت‌های خدمات فروش همکال

مزیت‌های خدمات فروش همکال

  • - ارائه خدمات متناسب با زمان طلایی تماس
  • - در نظر گرفتن خط تلفن اختصاصی برای کسب‌وکارها
  • - مشارکت در تهیه سناریو و اسکریپت انواع تماس‌های فروش
  • - تست کیفیت عملکرد کارشناسان تماس پیش از ارائه خدمت
  • - ثبت نتایج در بسترهای مورد نظر کارفرما و ارائه پیشنهادات
  • - ایجاد دسترسی به پنل ضبط مکالمات برای ارزیابی کیفیت
آشنایی با نرم‌افزار مرکز تماس همکال

راهکارهای تضمین کیفیت خدمات فروش همکال

  • - استقرار سازوکار نظارت چندلایه بر عملکرد کارشناسان مرکز تماس
  • - ارائه دسترسی‌های کامل عملکرد کارشناسان به کارفرما جهت نظارت
  • - جلسات دوره‌ای کارشناسان با کارفرما برای هماهنگی با فرهنگ سازمانی کارفرما
  • - ارائه پیشنهادات به کارفرما برای تسهیل تعامل مشتری با کسب‌وکار
  • - تخصیص سوپروایزر مجرب جهت آموزش نیروها و ارتباط با کارفرما
  • - تضمین امنیت اطلاعات و انعقاد قرارداد منع افشای اطلاعات (NDA)
دغدغه‌ی دیگری دارید که با راهکارهای بالا رفع نشد؟ با ما مطرح کنید!
راهکارهای تضمین کیفیت خدمات فروش همکال

مراحل دریافت خدمات فروش

مراحل دریافت خدمات فروش

اعلام نیازمندی به همکال و ارائه اطلاعاتی از تعداد تماس‌ها، میانگین طول مکالمات، ساعات برقراری تماس و سایر اطلاعات مورد نیاز

محاسبه تعرفه خدمات از طرف همکال و اعلام به مشتری، مذاکره و انعقاد قرارداد (یا واریز پیش پرداخت) و ارائه توافقنامه منع افشای اطلاعات (NDA) از سوی همکال به کارفرما

تخصیص سوپروایزر از سوی همکال و ارائه آموزش‌ها از سوی کارفرما

همکال در طراحی متن (اسکریپت) تماس و سناریوی تماس نیز با توجه به تجربیات خود به کارفرما کمک می‌کند. 

تخصیص شماره تلفن از سوی همکال یا ارائه دسترسی به شماره تلفن‌های اختصاصی مشتری 

تخصیص کارشناسان تماس و آموزش توسط سوپروایزر و برقراری تماس تستی پیش از شروع کار

دریافت اطلاعات تماس مخاطبان یا مشتریانی که باید با آن‌ها تماس گرفته شود.

تخصیص مرحله‌ای کارشناسان تماس و آموزش توسط سوپروایزر و شروع فرایند برقراری تماس‌ها

شروع برقراری تماس خروجی و ثبت نتایج هر تماس در بستر مورد نظر کارفرما و ارائه آن به کارفرما

برقراری تماس بازاریابی و فروش در زمان‌های طلایی

برقراری تماس بازاریابی و فروش در زمان‌های طلایی

موفقیت تماس‌های بازاریابی و فروش به عوامل مختلفی بستگی دارند. یکی از مهمترین این عوامل، ساعات تماس با مخاطب و مشتری است. ساعات مناسب برای بازاریابی تلفنی هر محصول و خدمت بستگی به این دارد که مشتری و مخاطب جزو چه دسته و قشری از مردم است، چه ساعاتی تمایل به صحبت کردن و شنیدن راجع به محصول و خدمت مورد نظر را دارد و چه زمان‌هایی مشغولیت‌های کمتری دارد. مرکز تماس همکال برای بازاریابی و فروش تلفنی بهتر، در ساعاتی که کارفرما اعلام کرده باشد با مخاطبان و مشتریان تماس می‌گیرد و در صورت نیاز، پیشنهادات و تجربیات خود را نیز به کارفرما ارائه می‌کند.

موفقیت تماس‌های بازاریابی و فروش به عوامل مختلفی بستگی دارند. یکی از مهمترین این عوامل، ساعات تماس با مخاطب و مشتری است. ساعات مناسب برای بازاریابی تلفنی هر محصول و خدمت بستگی به این دارد که مشتری و مخاطب جزو چه دسته و قشری از مردم است، چه ساعاتی تمایل به صحبت کردن و شنیدن راجع به محصول و خدمت مورد نظر را دارد و چه زمان‌هایی مشغولیت‌های کمتری دارد. مرکز تماس همکال برای بازاریابی و فروش تلفنی بهتر، در ساعاتی که کارفرما اعلام کرده باشد با مخاطبان و مشتریان تماس می‌گیرد و در صورت نیاز، پیشنهادات و تجربیات خود را نیز به کارفرما ارائه می‌کند.

ویژگی کارشناسان تماس همکال
ویژگی کارشناسان تماس همکال
برای آشنایی بیشتر با «بازاریابی تلفنی» و «فروش تلفنی» بر روی این دکمه‌ها کلیک کنید.
برای آشنایی بیشتر با «بازاریابی تلفنی» و «فروش تلفنی» بر روی این دکمه‌ها کلیک کنید.

برخی از مشتریان همکال در این بخش

تعرفه خدمات فروش همکال

نیازمندی‌های کسب‌وکارها در این بخش با یکدیگر متفاوت است و تعیین تعرفه از سوی همکال بستگی به تعداد تماس‌ها، میانگین مکالمات، زمان برقراری تماس و ... دارد. بنابراین برای دریافت تعرفه این خدمت می‌توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

تعرفه خدمات فروش همکال

نیازمندی‌های کسب‌وکارها در این بخش با یکدیگر متفاوت است و تعیین تعرفه از سوی همکال بستگی به تعداد تماس‌ها، میانگین مکالمات، زمان برقراری تماس و ... دارد. بنابراین برای دریافت تعرفه این خدمت می‌توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

جدیدترین آموزش‌های خدمات فروش