جهان در دستان آژانس های دیجیتال مارکتینگ موفق
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز .
مشاهده کاتالوگما بهترین سرویس دهنده خدمات سئو هستیم
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز .
استراتژی کسب و کار خود را در یک محل مدیریت کنید
مرکز تماس و خدمات همکال، به عنوان یک مرکز برونسپاری فرآیندهای کسب و کار BPO (Business Process Outsourcing) ، با ارائهی خدمات مرکز تماس (کال سنتر) و منشی مجازی به شرکتها و سازمانها، به آنها در زمینه مدیریت ارتباط با مشتریان کمک میکند. علاوه بر این، همکال، در زمینه بازاریابی تلفنی، نظرسنجی، پشتیبانی چتی و برقراری تماس شاد فعالیت میکند. مرکزتماس همکال، تجربه جذابی را برای مشتریانتان از ارتباط با کسبوکار شما ایجاد میکند.
تست علی
تست علیانتست علی
تست علیتعرفه مرکز تماس (پشتیبانی از مشتریان)
پایه
- میانگین زمان تماس 5 دقیقه
- زمان پشتیبانی: ساعات کاری
- پشتیبانی تلفنی و چتی
- تماس ورودی
- ارائه گزارش روزانه از پشتیبانی
- سرور و نرمافزار مرکز تماس رایگان
- حداقل مدت قرارداد 3 ماه
حرفهای
- میانگین زمان تماس 5 دقیقه
- زمان پشتیبانی: ساعات کاری
- پشتیبانی کامل
- تماس ورودی و خروجی
- ارائه گزارش روزانه از پشتیبانی
- اختصاص سوپروایزر
- سرور و نرمافزار مرکز تماس رایگان
- حداقل مدت قرارداد 3 ماه
سفارشی
- میانگین زمان: زمان مورد نیاز مشتری
- زمان پشتیبانی: 24/7
- پشتیبانی کامل
- تماس ورودی و خروجی
- ارائه گزارش لحظهای از پشتیبانی
- ارائه دسترسی کامل
- اختصاص سوپروایزر
- سرور و نرمافزار مرکز تماس رایگان
- حداقل مدت قرارداد 1 ماه
پایه
- میانگین زمان تماس 5 دقیقه
- زمان پشتیبانی: ساعات کاری
- پشتیبانی تلفنی و چتی
- تماس ورودی
- ارائه گزارش روزانه از پشتیبانی
- سرور و نرمافزار مرکز تماس رایگان
- حداقل مدت قرارداد 3 ماه
حرفهای
- میانگین زمان تماس 5 دقیقه
- زمان پشتیبانی: ساعات کاری
- پشتیبانی کامل
- تماس ورودی و خروجی
- ارائه گزارش روزانه از پشتیبانی
- اختصاص سوپروایزر
- سرور و نرمافزار مرکز تماس رایگان
- حداقل مدت قرارداد 3 ماه
سفارشی
- میانگین زمان: زمان مورد نیاز مشتری
- زمان پشتیبانی: 24/7
- پشتیبانی کامل
- تماس ورودی و خروجی
- ارائه گزارش لحظهای از پشتیبانی
- ارائه دسترسی کامل
- اختصاص سوپروایزر
- سرور و نرمافزار مرکز تماس رایگان
- حداقل مدت قرارداد 1 ماه
تعرفه منشی مجازی
پایه
- زمان پشتیبانی: ساعات کاری
- پشتیبانی تلفنی و چتی
- تماس ورودی
- ارائه گزارش روزانه از پشتیبانی
- سرور و نرمافزار مرکز تماس رایگان
- حداقل مدت قرارداد 3 ماه
حرفهای
- زمان پشتیبانی: ساعات کاری
- پشتیبانی کامل
- تماس ورودی و خروجی
- ارائه گزارش روزانه از پشتیبانی
- انجام فعالیتهای جانبی
- اختصاص سوپروایزر
- سرور و نرمافزار مرکز تماس رایگان
- حداقل مدت قرارداد 3 ماه
سفارشی
- زمان پشتیبانی: 24/7
- پشتیبانی کامل
- تماس ورودی و خروجی
- ارائه گزارش لحظهای از پشتیبانی
- ارائه دسترسی کامل
- انجام فعالیتهای جانبی
- اختصاص سوپروایزر
- سرور و نرمافزار مرکز تماس رایگان
- حداقل مدت قرارداد 1 ماه
مرکز تماس همکال در رسانهها
تماس شاد همکال
«اگر به مشتریان خود اهمیت ندهید، رقبایتان به آنها اهمیت خواهند داد!»
تماسهای شاد (HAPPY CALL)، تماسهایی هستند که کسبوکار با مشتریانی که خدمت/محصولی را خریداری کردهاند، برقرار میکند و نظر ایشان را درباره آن خدمت/محصول جویا میشود. تماس شاد، در ایجاد حس وفاداری در مشتری تاثیر بالایی دارد؛ چرا که مشتری احساس میکند نظرش برای کسبوکار اهمیت دارد. مرکزتماس همکال، میتواند برقراری تماسهای شاد کسبوکار شما را برعهده بگیرد. فراموش نکنید جذب مشتری جدید، به 5 تا 25 برابر بیشتر هزینه نیاز دارد.
- مشارکت و استفاده از تجربه همکال در طراحی متن و سناریو (Script) تماس
- برقراری تماس با شماره اختصاصی و پیش شماره دلخواه شما
- ارائه صوت ضبط شده تماسها
- ارائه گزارش به ازای هر تماس بر اساس متد CATI
بازاریابی و فروش تلفنی (تله مارکتینگ)
کسبوکارها میتوانند بازاریابی و فروش تلفنی (ویزیت تلفنی) محصولات و خدماتشان را از طریق تماس گرم یا تماس سرد (Cold Call) به همکال بسپرند. همکال در طراحی سناریوی بازاریابی و فروش تلفنی و تدوین متن (اسکریپت) تماس با توجه به تجربیات خود به کسبوکارها کمک میکند.
درباره فروش تلفنی، اینجا بیشتر بخوانید.
مرکز تماس (کال سنتر)
مرکزتماس همکال، هزینهی پشتیبانی از مشتریان کسبوکارها را کاهش میدهد. خدمت کالسنتر همچنین شامل پشتیبانی چتی، ایمیلی و بررسی تیکتها میشود. همکال، با ارائه گزارشهای دقیق از نیازمندیهای مشتری، هدایتگر و پیشرانِ طراحی و تولید محصولات و خدمات کسبوکارها است.
درباره مرکزتماس، اینجا بیشتر بخوانید.
تماس خروجی
همکال میتواند در برقراری تماسهای خروجی و پروژهای نظیر اطلاعرسانی تغییرات یا تخفیفات، پردازش و پیگیری سفارش مشتریان، پیگیری تلفنی تسویه حساب و ... به کسبوکارها کمک کند. در این خدمت شماره تلفن ثابت و اختصاصی (در صورت نیاز) و پنل گزارش جهت ارزیابی تماسها و مکالمات نیز به کارفرما ارائه میشود.
درباره تماس خروجی، اینجا بیشتر بخوانید.
منشی مجازی (منشی دورکار)
همکال، به کسبوکارها و سازمانها، منشی مجازی (دورکار) اختصاصی ارائه میدهد. کسبوکارها میتوانند انواع فعالیتها را به منشی اختصاصی خود بسپارند. همکال برای هر کسبوکاری یک شماره تلفن اختصاصی با پیششماره مورد نظرشان، در نظر میگیرد.
درباره منشی مجازی، اینجا بیشتر بخوانید.
گفتگوی آنلاین (پشتیبانی چتی)
کال سنتر همکال، میتوانید به صورت چتی (درون برنامه یا از طریق برنامههای واسط و سیستمهای تیکتینگ) مسئولیت پشتیبانی از مشتریان را به صورت پاره وقت، تمام وقت و شبانهروزی برعهده بگیرد.
درباره پشتیبانی چتی، اینجا بیشتر بخوانید.
مرکز تماس (کال سنتر) و پشتیبانی از مشتریان
مرکزتماس همکال، هزینهی پشتیبانی از مشتریان کسبوکارها را کاهش میدهد. خدمت کالسنتر همچنین شامل پشتیبانی چتی، ایمیلی، گفتگوی آنلایت (چت) و بررسی تیکتها میشود. همکال، با ارائه گزارشهای دقیق از نیازمندیهای مشتری، هدایتگر و پیشرانِ طراحی و تولید محصولات و خدمات کسبوکارها است.
درباره مرکزتماس، اینجا بیشتر بخوانید.
بازاریابی و فروش تلفنی (تله مارکتینگ)
کسبوکارها میتوانند بازاریابی و فروش تلفنی (ویزیت تلفنی) محصولات و خدماتشان را از طریق تماس گرم یا تماس سرد (Cold Call) به همکال بسپرند. همکال در طراحی سناریوی بازاریابی و فروش تلفنی و تدوین متن (اسکریپت) تماس با توجه به تجربیات خود به کسبوکارها کمک میکند.
درباره فروش تلفنی، اینجا بیشتر بخوانید.
منشی مجازی (منشی دورکار)
همکال، به کسبوکارها و سازمانها، منشی مجازی (دورکار) اختصاصی ارائه میدهد. کسبوکارها میتوانند انواع فعالیتها را به منشی اختصاصی خود بسپارند. همکال برای هر کسبوکاری یک شماره تلفن اختصاصی با پیششماره مورد نظرشان، در نظر میگیرد.
درباره منشی مجازی، اینجا بیشتر بخوانید.
تماس خروجی (نظرسنجی، پیگیری، اطلاعرسانی و ...)
همکال میتواند در برقراری تماسهای خروجی و پروژهای نظیر اطلاعرسانی تغییرات یا تخفیفات، نظرسنجی تلفنی، تماس شاد، بررسی بینش مشتریان و تحقیقات بازار، پردازش و پیگیری سفارش مشتریان، پیگیری تلفنی تسویه حساب و ... به کسبوکارها کمک کند. در این خدمت شماره تلفن ثابت و اختصاصی (در صورت نیاز) و پنل گزارش جهت ارزیابی تماسها و مکالمات نیز به کارفرما ارائه میشود.
درباره تماس خروجی، اینجا بیشتر بخوانید.
همکال در قالب آمار
بخشی از دستاوردهای همکال از ابتدای شکلگیری تاکنون در قالب آمار
00+
مشتری تاکنون
00+
ظرفیت تماس روزانه
00+
تعداد همکار
همکال در قالب آمار
00+
تست
00+
تماس پشتیبانی (ورودی)
00+
تماس خروجی
00+
چت آنلاین
00+
تیکت پیگیری شده
ویژگیهای مرکز تماس همکال
- گزارشهای گرافیکی و بهروز از وضعیت CRM کسبوکار/سازمان
- نرمافزار کالسنتر رایگان
- سرور رایگان برای نصب نرمافزار
- ظرفیت تعداد تماس ورودی بالا
- قابلیت ارائه قوانین متنوع تماس و صندوق صوتی (IVR)
- ضبط صوتهای مکالمات و ارائه پنل به کارفرما
- قابلیت انتخاب شیوه پرداخت بر مبنای «تعداد تماس» یا «تعداد کارشناس تماس»
مزیتهای مرکز تماس همکال
- نرم افزار اختصاصی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
- سرور و نرم فزار کال سنتر رایگان با قابلیتهای متنوع
- استقرار سازوکار کنترل کیفیت چندلایه
- ارائه پنل دسترسی به صوت مکالمات به تفکیک کارشناسان تماس
- تخصیص کارشناسان تماس شناور برای کاهش تماس از دست رفته
- گزارش های دقیق، لحظه ای و تحلیلی از وضعیت ارتباط با مشتریان
کسبوکارِ شما، کسبوکارِ ماست...
با همکال، سبکتر شو، بلندتر پرواز کن!
تعرفه دفتر کار مجازی همکال
برای اطلاع از تعرفههای دفتر کار مجازی بر روی دکمه «دریافت تعرفه» کلیک نمایید. چنانچه نیازمندی متفاوتی دارید با ما تماس بگیرید.
دریافت تعرفهتعرفه منشی مجازی همکال
همکال با توجه به نیاز مخاطبان، طرحهای قیمتی متفاوتی برای این خدمت در نظر گرفته است. برای دریافت این طرحها و تعرفه این خدمت با توجه به نیازمندی خود، میتوانید با ما تماس بگیرید.
تماس با ماتعرفه این خدمت
تعرفه به ازای ارسال هر پالس صوت (یعنی تا 30 ثانیه صوت ضبط شده) به هر مخاطب، 1100 ریال است. برای دریافت این خدمت میتوانید با همکال تماس بگیرید.
تماس با ماتعرفه دفتر کار مجازی همکال
برای اطلاع از تعرفههای دفتر کار مجازی بر روی دکمه «دریافت تعرفه» کلیک نمایید. چنانچه نیازمندی متفاوتی دارید با ما تماس بگیرید.
دریافت تعرفهتعرفه منشی مجازی همکال
همکال با توجه به نیاز مخاطبان، طرحهای قیمتی متفاوتی برای این خدمت در نظر گرفته است. برای دریافت این طرحها و تعرفه این خدمت با توجه به نیازمندی خود، میتوانید با ما تماس بگیرید.
تماس با ماتعرفه این خدمت
تعرفه به ازای ارسال هر پالس صوت (یعنی تا 30 ثانیه صوت ضبط شده) به هر مخاطب، 900 ریال است. برای دریافت این خدمت میتوانید با همکال تماس بگیرید.
تماس با ما