در زیر تصاویر نامههای رسمی تعدادی از مشتریان همکال، حاوی نتایج ارزیابی خدمات مرکز تماس همکال، آمده است.
در زیر تصاویر نامههای رسمی تعدادی از مشتریان همکال، حاوی نتایج ارزیابی خدمات مرکز تماس همکال، آمده است.
باسلام
طبایع
بنیاد برکت
قسطا
گسترش الکترونیک تدبیر ایران
رادسفیران روناک
در صورت نیاز به تاییدیههای بیشتر با ما تماس بگیرید.
نمونه مکالمات کارشناسان تماس همکال را هم ببینید!
نظرات مشتریان همکال
همانطوری که در شعار همکال آمده، این کسبوکار بسیار دلسوزانه به تعامل با مشتری میپردازد و سعی میکند با کیفیت خدمات خود را ارائه کند. ما -خصوصا بعد از تکمیل دوره آموزش کارشناسان تماس- تجربه و حس خوبی از تعامل با این مجموعه به دست آوردیم.
آقای امیر رودی
مدیر عامل طبایع
برای مجموعه ما داشتن یک کارشناس خوب و ایدهآل به اندازه داشتن یک سیستم خوب حائز اهمیت و باارزش هست. طی چند ماه همکاری که با این مجموعه داشتیم، از کارشناسان این مرکز رضایت کامل دارم چون کارشناسان مجموعه همکال بسیار با اخلاق، منعطف و دارای مهارتهای ارتباطی هستند. از همه مهمتر خروجی و CRMای که تحویل میگیریم برای کار مهمه و از سازماندهی این موضوع توسط همکال بسیار رضایت داریم.
خانم آذر رجبیه
مدیر داخلی داروگ
یک عنصری که همکال را برای ما نسبت به بقیه مراکز تماس متفاوت میکند، درک مناسب مدیران و کارشناسان مجموعه همکال نسبت به کسبوکار است. که این مهم، باعث میشود علاوه بر فهم صحیح فرآیندهای مجموعه توسط ایشان، این مجموعه، کسبوکار را در پاسخدهی و رفع نیاز هرچه بهتر مخاطبان به بهترین شکل همراهی کند.
آقای علیرضا مولایی
مدیر عامل هستاینجا
تیم همکال، افرادی با پشتکار، مسئولیتپذیر و پیگیر هستند. تمام تلاششون رو برای موفقیت کسب و کار انجام میدن و در تعاملات با شرکت هم کاملا متوجه نیاز و موارد مدنظر ما میشن. خیلی خوشحالم که با این تیم حرفهای آشنا شدیم و در حال حاضر داریم کار میکنیم. تاثیر عملکرد همکال در کسب و کار ما کاملا مشهوده و من به همه کسانی که به دنبال رضایت مشتریانشون هستند که این امر موفقیت کسب و کارشون رو به همراه داره همکال رو توصیه میکنم.
آقای مهدی حاجی
مدیر بازاریابی قسطا
نمونه مکالمات
برای شنیدن نمونه مکالمات کارشناسان مرکز تماس همکال، روی دکمه «نمونه مکالمات» کلیک کنید.