آکادمی آموزش فروش و پشتیبانی تلفنی همکال

فروش تلفنی و پشتیبانی پس از فروش از مشتریان، همواره برای بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کار حائز اهمیت بوده است. به همین خاطر، ‌دوره‌های آموزشی آکادمی همکال، ویژه مدیران و صاحبان کسب‌وکاری است که دغدغه افزایش فروش و ارتقای کیفیت پاسخگویی به مشتریان خود را دارند. آکادمی آموزشی همکال،‌ در جهت ارائه آموزش‌های عمومی و تخصصی فروش و پشتیبانی تلفنی به کسب‌وکارها فعالیت می‌کند. در این دوره‌های آموزشی، تجربه‌های چند ساله همکال در حوزه ارتباط با مشتریان بالقوه و بالفعل به طور کامل و تخصصی به مدیران و صاحبان کسب‌وکار منتقل می‌شود. به علاوه،‌ کارشناسان تماس نیز می‌توانند با شرکت در این دوره‌ها مهارت‌های فروش تلفنی و پشتیبانی از مشتریان را فرا گرفته یا حتی ارتقا دهند.

آکادمی آموزشی همکال

فروش تلفنی و پشتیبانی پس از فروش از مشتریان، همواره برای بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کار حائز اهمیت بوده است. به همین خاطر، ‌دوره‌های آموزشی آکادمی همکال، ویژه مدیران و صاحبان کسب‌وکاری است که دغدغه افزایش فروش و ارتقای کیفیت پاسخگویی به مشتریان خود را دارند. آکادمی آموزشی همکال،‌ در جهت ارائه آموزش‌های عمومی و تخصصی فروش و پشتیبانی تلفنی به کسب‌وکارها فعالیت می‌کند. در این دوره‌های آموزشی، تجربه‌های چند ساله همکال در حوزه ارتباط با مشتریان بالقوه و بالفعل به طور کامل و تخصصی به مدیران و صاحبان کسب‌وکار منتقل می‌شود. به علاوه،‌ کارشناسان تماس نیز می‌توانند با شرکت در این دوره‌ها مهارت‌های فروش تلفنی و پشتیبانی از مشتریان را فرا گرفته یا حتی ارتقا دهند.

ویژگی‌های دوره آموزش فروش تلفنی

دوره آموزش فروش تلفنی شامل دو دوره عمومی و تخصصی است. دوره عمومی مناسب کارشناسان تماس و افرادی است که به دریافت اطلاعات عمومی حوزه فروش تلفنی علاقه‌مند هستند. آن دسته از مدیران و صاحبان کسب و کار که به اطلاعات پایه‌ای فروش تلفنی اشراف دارند و صرفا تمایل به دریافت آموزش‌های تخصصی حوزه فروش تلفنی را دارند، می‌توانند بدون شرکت در دوره عمومی، جلسات دوره تخصصی را بگذرانند. 

ویژگی‌های دوره فروش تلفنی

دوره آموزشی فروش تلفنی شامل دو دوره عمومی و تخصصی است. دوره عمومی مناسب کارشناسان تماس و افرادی است که به دریافت اطلاعات عمومی حوزه فروش تلفنی علاقه‌مند هستند. آن دسته از مدیران و صاحبان کسب و کار که به اطلاعات پایه‌ای فروش تلفنی اشراف دارند و صرفا تمایل به دریافت آموزش‌های تخصصی حوزه فروش تلفنی را دارند، می‌توانند بدون شرکت در دوره عمومی، جلسات دوره تخصصی را بگذرانند.

سرفصل‌های دوره عمومی آموزش فروش تلفنی
1

سرفصل‌های دوره عمومی آموزش فروش تلفنی

  • - کارگاه اول) الفبای فروش تلفنی
  • - کارگاه دوم) مسیر تبدیل شدن به فروشنده موفق
  • - کارگاه سوم) صفر تا صد لحن و بیان در مذاکرات تلفنی
  • - کارگاه چهارم) شیوه شناخت مشتری و کنترل احساسات
  • - کارگاه پنجم) تکنیک‌های تخصصی اقناع‌سازی در مذاکره و فروش تلفنی

2

سرفصل‌های دوره تخصصی آموزش فروش تلفنی

  • - بررسی خدمت و محصولات شرکت و مدل فروش
  • - ارزیابی، تدوین و ارائه‌ی پیشنهاداتی به منظور بهبود مدل فروش
  • - اصلاح متن‌ها و سناریوهای موجود و در صورت لزوم، تدوین سناریوهای جدید بازاریابی و فروش تلفنی
  • - جلسات آموزش سناریوهای فروش تلفنی با کارشناسان تماس
  • - طراحی سیستم کنترل کیفیت به همراه فرم‌های ارزیابی سطوح مختلف
  • - ارزیابی مکالمات مطابق با سیستم کنترل کیفیت طراحی شده و کوچینگ و آموزش کارشناسان فروش تلفنی به صورت دوره‌ای

سرفصل‌های دوره تخصصی آموزش فروش تلفنی

ویژگی‌های دوره آموزش پشتیبانی تلفنی

دوره پشتیبانی تلفنی با هدف آموزش و مربی‌گری کارشناسان مرکز تماس کسب‌وکارها برگزار می‌شود. این دوره علاوه‌بر ارائه آموزش‌های کلی در خصوص نحوه مکالمه کارشناسان با مشتریان، شامل طراحی فرم‌هایی به منظور کنترل کیفیت و ارزیابی و نظارت بر عملکرد کارشناسان پشتیبانی خواهد بود.

ویژگی‌های دوره پشتیبانی تلفنی

دوره پشتیبانی تلفنی با هدف آموزش و مربی‌گری کارشناسان مرکز تماس کسب‌وکارها برگزار می‌شود. این دوره علاوه‌بر ارائه آموزش‌های کلی در خصوص نحوه مکالمه کارشناسان با مشتریان، شامل طراحی فرم‌هایی به منظور کنترل کیفیت و ارزیابی و نظارت بر عملکرد کارشناسان پشتیبانی خواهد بود.

سرفصل‌های دوره پشتیبانی تلفنی
1

سرفصل‌های دوره پشتیبانی تلفنی

  • - ارائه فایل آموزشیِ عمومی پشتیبانی تلفنی
  • - آشنایی با وضعیت فعلی مرکز تماس و مهم‌ترین مسائلِ آن
  • - تدوین دستنامه‌ها و درختِ دانش
  • - طراحی سیستم کنترل کیفیت به همراه فرم‌های ارزیابی سطوح مختلف
  • - جلسات آموزشی سناریوها با کارشناسان تماس
  • - ارزیابی مکالمات مطابق با سیستم کنترل کیفیت طراحی شده و کوچینگ کارشناسان

مراحل شرکت در دوره‌های آموزش فروش و پشتیبانی تلفنی

مراحل شرکت در دوره‌های آموزش فروش و پشتیبانی تلفنی

اعلام نیازمندی به منظور شرکت در دوره‌های آموزش فروش تلفنی یا پشتیبانی تلفنی یا هر دو دوره

ارائه تعرفه شرکت در هر دوره (آموزش فروش تلفنی و پشتیبانی تلفنی) به مدیران و صاحبان کسب‌وکار 

هماهنگی‌های لازم اعم از نهایی کردن تاریخ و ساعت جلسات هر دوره و تعیین مدرس یا کوچ

برگزاری دوره و تشکیل کامل جلسات هر دوره به تعداد مورد نیاز و ارائه آموزش‌ها به همراه جلسه پرسش و پاسخ

تعرفه دوره آموزش فروش و پشتیبانی تلفنی

پس از اعلام نیازمندی به مرکز تماس همکال، تعرفه شرکت در هر دوره محاسبه و ارائه می‌کند.